Employer Branding Award 2018 - A legmenőbb hazai munkáltatói márkák
Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon - írják sajtóközleményükben.
„Az idei pályaművek áttekintése során egyértelműen kirajzolódik a trend, hogy a pályázók sokkal tudatosabban építik munkáltatói márkájukat, mint eddig bármikor. A bevonzásban egyértelműen a social média megoldások tarolnak, míg a megtartásban pedig egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, illetve a belső kommunikációnak, amely a munkavállalói közösség fontos formálójává lépett elő. A pályázatok száma jelentős emelkedést mutat a tavalyi évhez képest, a díjátadón mintegy 150 döntéshozó vett részt, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését, illetve a díj presztízsnövekedését. Ma már nem szükséges magyaráznunk, mit jelent az Employer Branding Award és miért volna érdemes indulni rajta. ” - mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.
A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 10 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és kiválasztotta a 2018-as év legjobbjait.
Az idei zsűri tagjai voltak:
- Dr. András Klára (Egis) - Humánerőforrás igazgató
- Árr Mariann (Generali) - Head of Marketing & Customer Experience
- Bocskai István (Takarékbank) - Kommunikációs vezető
- Dulin Judit (Lidl) - HR cégvezető
- Hornyacsek Zoltán (Continental) - Országos vállalati kommunikációs vezető
- Jobbágy Eszter (Hewlett Packard Enterprise) - Business HR Partner for CEEMA Inside Sales
- Mihók Krisztina (Erste Bank) - Emberi Erőforrás Management vezető
- Virágh Adrienn (Siemens) - Kommunikációs igazgató
- Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) - HR és vállalati kommunikációs vezető
A győztesek:
A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2018-ben a következő vállalatok nyerték el:
Fődíj (kategóriák feletti):
- Magyar Telekom Nyrt. - A MOST Munkáltatója
Employer Branding Kampány kategória- Közepes vállalat:
- Különdíj: Ringier Axel Springer Magyarország Kft. - Digital Media Campus (belső képzési program)
- 1. Arany minősítés: Roar Kft. - Fiatalokhoz szóltunk. Sikerült!
- 2. Ezüst minősítés: Geometry Global Hungary Kft. - Vibe Manager a Geometry Groupnál
- 3. Bronz minősítés: Celanese Magyarország Kft. - Ahol működik a kémia
- 1. Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt. - A MOST Munkáltatója
- 2. Ezüst minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - Bridgestone Movember a Te bajuszod, a Te egészséged
- 3. Bronz minősítés: Dreher Sörgyárak Zrt. - Dreher Inside - Employer Branding a 2018-as DreherFeszten
- 1. Arany minősítés: OTP Bank Nyrt. - OTP Bank - Közelebb a céljaidhoz!
- 2. Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. - Inspiration - Integrált Employer Branding Stratégia
- 3. Bronz minősítés: BP Business Service Centre Kft. - Employer Branding Éves Stratégia
Újdonság, hogy az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistába, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra.
Az Employer Branding Award 2019 kiírása ez év őszén várható.
- 2024.12.10Munkajog képzés HR-eseknek Munkajog képzés HR-eseknek érthetően. 2 napos intenzív, átfogó kurzus a Munka törvénykönyvéről. Gyakorló munkajogász oktatóink segítenek értelmezni az Mt. szabályait a saját praxisukból hozott példák segítségével, továbbá tanácsokkal látják el a résztvevőket munkajogi kérdéseikben. Oktatók: DR. FODOR T. GÁBOR és DR. NYERGES ÉVA Részletek Jegyek
- 2024.12.10Compliance szituációk kezelése Szeretné Compliance folyamatait megfelelően kezelni? Szervezete nagy hangsúlyt fektet az átláthatóságra? Képzésünkön áttekintjük mi a HR és a cégvezető hatásköre ezekben a szituációkban. Részletek Jegyek
- 2024.12.122024.12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808 Részletek Jegyek
- 2024.12.31Gazdasági teljesítmény mérése - E-learning és konzultáció Ajánljuk mindazoknak, akik gazdasági területen dolgoznak vagy ezzel ismerkednek, és érdeklődnek a számvitel által nyújtott lehetőségek iránt. Továbbá azon controllerek, vezetők számára, akik döntés előkészítésben vesznek részt, és szeretnék átlátni a beszámolók által kínált mutatószámok jelentőségét, szerepét. Részletek Jegyek
A toborzási igények ugyan iparáganként eltérőek, a fluktuáció elleni küzdelem és a kulcsemberek megtartása közös pont. Idén is elkészült a... Teljes cikk
A Z generáció tagjainak több mint kétharmada a jövőben kifejezetten szeretne innovatív munkahelyen, innovatív vállalatnál dolgozni - derül ki egy... Teljes cikk
Kína a következő öt évben fokozatosan emelni fogja a nyugdíjkorhatárt, hogy megpróbáljon megbirkózni az elöregedő népességgel és a... Teljes cikk
- Megvannak az Employer Branding Award nyertesei 3 hete
- A jó fizetés már kevés, ennél többet kell nyújtaniuk a munkaadóknak 3 hete
- A nyitottság a siker kulcsa a munkaerőpiacon 3 hete
- Nagy István: többen dolgoznak a magyar agráriumban, mint a rendszerváltozáskor 4 hete
- Milliós fizetési ajánlattal is találkoztunk ezen a most futó állásbörzén: fotógaléria 4 hete
- Megjelent a Népszámlálási atlasz - benne a munkaerőpiacot elemző fejezet 1 hónapja
- Ezüst díjat nyert a WHC employer branding stratégiája az idei HRKOMM Awardon 1 hónapja
- Külföldi Munkaerő-Közvetítés a Jövő Munkaerőpiaci Megoldásai Között: A Fusework.hu Sikerreceptje 1 hónapja
- Nyílt pályázati lehetőséggel és új különdíjjal bővül a JVSZ "Companies for the Future Award" 1 hónapja
- A foglalkoztatottak számának alakulása hazánkban - grafikon 1 hónapja
- KSH: 26 ezerrel nőtt a munkanélküliek száma az előző évhez képest 1 hónapja