kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Employer Branding Award 2018 - A legmenőbb hazai munkáltatói márkák

Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon - írják sajtóközleményükben.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben negyedik alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Az MPRSz Employer Branding Tagozata (EB Tagozat) a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdeti meg minden évben, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertesse a szakmai közönséggel. A díj közvetetten azt is célozza, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek. Az MPRSZ EB Tagozatának célkitűzései között szerepel továbbá a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztésének segítése a magyar munkáltatók körében. Ennek fontos eleme az Employer Branding Award.

„Az idei pályaművek áttekintése során egyértelműen kirajzolódik a trend, hogy a pályázók sokkal tudatosabban építik munkáltatói márkájukat, mint eddig bármikor. A bevonzásban egyértelműen a social média megoldások tarolnak, míg a megtartásban pedig egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, illetve a belső kommunikációnak, amely a munkavállalói közösség fontos formálójává lépett elő. A pályázatok száma jelentős emelkedést mutat a tavalyi évhez képest, a díjátadón mintegy 150 döntéshozó vett részt, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését, illetve a díj presztízsnövekedését. Ma már nem szükséges magyaráznunk, mit jelent az Employer Branding Award és miért volna érdemes indulni rajta. ” - mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.

A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 10 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és kiválasztotta a 2018-as év legjobbjait.

Az idei zsűri tagjai voltak:

  • Dr. András Klára (Egis) - Humánerőforrás igazgató
  • Árr Mariann (Generali) - Head of Marketing & Customer Experience
  • Bocskai István (Takarékbank) - Kommunikációs vezető
  • Dulin Judit (Lidl) - HR cégvezető
  • Hornyacsek Zoltán (Continental) - Országos vállalati kommunikációs vezető
  • Jobbágy Eszter (Hewlett Packard Enterprise) - Business HR Partner for CEEMA Inside Sales
  • Mihók Krisztina (Erste Bank) - Emberi Erőforrás Management vezető
  • Virágh Adrienn (Siemens) - Kommunikációs igazgató
  • Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) - HR és vállalati kommunikációs vezető
Az Employer Branding Award 2018 nyertesei

A győztesek:


A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2018-ben a következő vállalatok nyerték el:
Fődíj (kategóriák feletti):


  • Magyar Telekom Nyrt. - A MOST Munkáltatója

Employer Branding Kampány kategória- Közepes vállalat:

  • Különdíj: Ringier Axel Springer Magyarország Kft. - Digital Media Campus (belső képzési program)
Employer Branding Éves Stratégia kategória - Közepes vállalat:

  • 1. Arany minősítés: Roar Kft. - Fiatalokhoz szóltunk. Sikerült!
  • 2. Ezüst minősítés: Geometry Global Hungary Kft. - Vibe Manager a Geometry Groupnál
  • 3. Bronz minősítés: Celanese Magyarország Kft. - Ahol működik a kémia
Employer Branding Kampány kategória- Nagyvállalat:

  • 1. Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt. - A MOST Munkáltatója
  • 2. Ezüst minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - Bridgestone Movember a Te bajuszod, a Te egészséged
  • 3. Bronz minősítés: Dreher Sörgyárak Zrt. - Dreher Inside - Employer Branding a 2018-as DreherFeszten
Employer Branding Éves Stratégia kategória- Nagyvállalat:

  • 1. Arany minősítés: OTP Bank Nyrt. - OTP Bank - Közelebb a céljaidhoz!
  • 2. Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. - Inspiration - Integrált Employer Branding Stratégia
  • 3. Bronz minősítés: BP Business Service Centre Kft. - Employer Branding Éves Stratégia
Az OfficeUp különdíját a Celanese Magyarország vehette át a bevonáson alapuló különleges irodakialakításának köszönhetően.

Újdonság, hogy az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistába, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei  (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra.

Az Employer Branding Award 2019 kiírása ez év őszén várható.

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nézz be, így néz ki az Autówallis új irodája

Három telephely helyett egy cégre szabott székház. A költözés számos HR kihívást is tartogatott. Az új munkakörnyezet nemcsak a vállalat... Teljes cikk

Új korszak a munkahelyeken: a dolgozók és a főnökök is csak túlélni akarnak

A munkahelyi kapcsolatok világszerte átalakulóban vannak: a kölcsönös bizalom gyengül, a korábbi biztonság és hosszú távú ígéretek helyett egyre... Teljes cikk

Felmérés: egyre több álláskeresőt ér diszkrimináció az életkora miatt

Egy kutatás szerint az életkorral kapcsolatos előítéletek nem csak a felvételi folyamatot, de a munkahelyi viszonyokat is érintik. Teljes cikk