7 cikk a(z) Employer Brand Award címkével - 1. oldal
Íme, az Employer Branding Award 2020 díjazottjai!
4 éve A BT Rock Kft. kapta az Employer Branding Award 2020 fődíját. A koronavírus-járvány lett tavaly a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Azok a cégek, amelyek nem sajnálták az időt, pénzt és energiát, hogy a kialakult helyzetben biztonságot és stabilitást nyújtsanak, hosszú távon is jól járnak az álláspiaci versenyben. Teljes cikk...
Még két hétig lehet nevezni az Employer Branding Awardra
5 éve A díjra május 10-ig lehet pályázni, kizárólag elektronikus formában. A díjátadóra a nyáron kerül sor. Teljes cikk...
Elstartolt az Employer Branding Award 2020
5 éve Hatodik alkalommal hirdeti meg a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Awardot a Magyar PR Szövetség (MPRSZ). Teljes cikk...
Employer Branding Award 2018 - A legmenőbb hazai munkáltatói márkák
7 éve Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...
Januárra tolták ki az Employer Branding Award pályázatok leadási határidejét
9 éve A pályázat beadási határidejét 2017. január 16., 11.00-ra módosult - írta közleményében a Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata. Teljes cikk...
A munkavállaló a munkáltatói márka leghatékonyabb kommunikátora
10 éve Nemrég megjelent cikkünkben a munkáltatói márka építéséről, ebben a HR és a marketing együttműködésének szerepéről, a toborzásban valamint a munkaerő megtartásában betöltött funkciójáról szóltunk, a PR Szövetség által kiosztott Employer Branding Award kapcsán. A nyertesek közül a két nagyvállalat, a GE és a Generali képviselőjével interjút is készített a HR Portal a náluk működő gyakorlatokról. A GE képviseletében Bjorn E. Bergabo, a GE Global Operations Európáért felelős ügyvezető igazgatója válaszolt. Teljes cikk...
Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata
11 éve Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket. Annak érdekében, hogy ez a speciális szakterület minél több figyelmet és publicitást kapjon, az Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) elnöksége döntött az Employer Branding tagozat létrehozásáról. Teljes cikk...

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?