További cikkek
A felelős munkáltatói gondolkodás befektetés

„Az Év Felelős Foglalkoztatója” díjat 2017-ben egy több mint 2500 munkavállalóval rendelkező kazincbarcikai székhelyű cég, a BorsodChem Zrt.... Teljes cikk

A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése... Teljes cikk

A fiatalok egyre többet várnának el a munkáltatóktól

Markáns fordulat állt be abban, ahogyan az Y és Z generáció megítéli a vállalkozások tevékenységét - derül ki a Deloitte Millennial Survey... Teljes cikk

Péntekenként bevihetik kutyáikat a dolgozók az irodába

Kutyabarát hely lett a Telenor, legalábbis a pénteki napokon az alkalmazottak bevihetik kedvenceiket az irodába. Azt várják az intézkedéstől, hogy... Teljes cikk

A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és... Teljes cikk

Hírek RSS-ben