A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. tovább..

Tíz munkavállalóból csak ketten ajánlanák munkahelyüket

Az alkalmazottak a legfontosabb ügyfelek, szól az újkeletű szakmai közhely. Ezzel szemben a vállalatok, márkatulajdonosok többsége legfeljebb a vásárlóik elégedettségének méréséig, az eredmények értelmezéséig jut el, a munkahelyi elégedettség vizsgálatát csak egy kötelezően letudandó HR feladatnak tekinti. tovább..

Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. tovább..

A magyar fiatalok kétharmada nem részesül megfelelő karrier tanácsadásban

„What will you be?” néven indította el a Vodafone egyedülálló nemzetközi, a jövő állásaival foglalkozó programját. Ennek célja, hogy 18 országban - köztük Magyarországon - 10 millió fiatalnak nyújtson karrier tanácsadást és tréning anyagokat digitális témában. A cég digitális készségekkel és munkakörökkel foglalkozó programja saját kategóriájában a világ legnagyobb kezdeményezésének számít. tovább..

A cégek fele költ employer brandingre, legfontosabb a munkaerő megtartása

2017 decemberében felmérés készült a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatáról. A hiánypótló felmérést az Employer Branding Award megbízásából a BrandExcellence Program kutatói készítették. tovább..

Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. tovább..

Már csak 23 nap van az Employer Branding Award pályázatok beadásáig

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat a hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A pályázatokat 2018. január 31-ig lehet beadni közép- és nagyvállalat kategóriákban. tovább..

Fogyatékosság-barát Munkahelyek - idén is taroltak a nagyvállalatok

Kilencedik alkalommal jutalmazta díjjal a Fogyatékosság-barát Munkahelyeket a Salva Vita Alapítvány. Idén 28 cég kapta meg a kitüntetést, a díjátadót december 1-jén a Nemzeti Színházban rendezték meg, ahol az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI), az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham), a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület és a Salva Vita Alapítvány képviselői adták át a díjakat. tovább..

A fejlődésalapú vállalati kultúra szimbóluma az új Telekom székház

Az Üllői út és a Könyves Kálmán körút kereszteződésében épülő, mintegy 100 ezer négyzetméteres új Magyar Telekom székházat a legújabb HR és informatikai trendek szerint, teljes mértékben a Magyart Telekom igényeire szabva építi a WING Zrt. A 2018. második felében elkészülő székház nemcsak világszínvonalú épület lesz, de teret ad annak a szellemiségnek is, amely az együttműködésen, a kreativitáson, a fejlődésalapú szervezeti kultúrán alapul. A Magyar Telekom új, szerkezetkész székházának bokrétaünnepén Friedl Zsuzsannával, a Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk. tovább..

Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítésben

Első díjat nyert a Danubius Hotels Group partnerügynökségével, a Goodwill Communicationsszel a PRGN Best Practice Award nevű versenyének Employer Branding kategóriájában a kiotói díjátadón pénteken. tovább..

Employer Branding Award 2017

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója. Az MPRSZ harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. tovább..

Nem csak pénzzel segíthetünk a szegénység elleni küzdelemben

A gyerekek 21 százaléka él relatív jövedelmi szegénységben a magas jövedelmű országokban az UNICEF friss jelentése szerint.  Magyarországon ennél is rosszabb a helyzet: hazánkban a 0-17 évesek 25 százaléka tartozik ide. Így a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapján, amelyre az Egyesült Nemzetek Szervezete október 17-ét jelölte ki, érdemes végiggondolnunk, hogy mi mit tehetünk ebben a globális küzdelemben. tovább..

További cikkek
Akár a jövő munkaerejét képezhetik egyes speciális nyári táborok

Programozó, robotika és informatikai napközis táborokat hirdetnek cégek, amelyekért nem is minden esetben kell fizetni, hiszen a jövő munkaerejét... Teljes cikk

Hogyan alakítja át a digitalizáció a szellemi és fizikai munkaköröket?

Jelen cikkünkben a munka világának jövőbeni változásával, s ezek hatásaival szeretnénk foglalkozni, melyek motorja a mindent átható digitalizáció... Teljes cikk

Az employer branding már túlmutat a HR-en

Hogyan jelenik meg az employer branding a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle* online médiafigyelő- és elemző... Teljes cikk

Jobbak lettek a munkakörülményei, mióta munkaerőhiány van?

HR körökben folyamatosan a munkaerő megszerzése és megtartása a téma, mint a 2017-es év legnagyobb kihívása. De mennyit tesznek valóban a... Teljes cikk

Randstad: a gyógyszer- és vegyiparban helyezkednének el a magyarok

Teganap adták át a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatásán alapuló Randstad Employer Brand díjakat. A legvonzóbb munkáltatók... Teljes cikk