Employer Branding Award 2017

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója. Az MPRSZ harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. tovább..

Nem csak pénzzel segíthetünk a szegénység elleni küzdelemben

A gyerekek 21 százaléka él relatív jövedelmi szegénységben a magas jövedelmű országokban az UNICEF friss jelentése szerint.  Magyarországon ennél is rosszabb a helyzet: hazánkban a 0-17 évesek 25 százaléka tartozik ide. Így a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapján, amelyre az Egyesült Nemzetek Szervezete október 17-ét jelölte ki, érdemes végiggondolnunk, hogy mi mit tehetünk ebben a globális küzdelemben. tovább..

Hogyan alakítja át a digitalizáció a szellemi és fizikai munkaköröket?

Jelen cikkünkben a munka világának jövőbeni változásával, s ezek hatásaival szeretnénk foglalkozni, melyek motorja a mindent átható digitalizáció és a technológiai eszközök összeköttetése, valamint azok kommunikációja lesz. Vajon milyen új meghatározó kihívásokkal kell számolnunk a következő évek során a szellemi és a fizikai munkakörök tekintetében és miért? tovább..

Jobbak lettek a munkakörülményei, mióta munkaerőhiány van?

HR körökben folyamatosan a munkaerő megszerzése és megtartása a téma, mint a 2017-es év legnagyobb kihívása. De mennyit tesznek valóban a munkáltatók? Erre vagyunk kíváncsiak, ezért aktuális szavazásunkban azt a kérdést tesszük fel, hogy változtak-e olvasóink munkakörülményei a munkaerőhiánynak köszönhetően. tovább..

Randstad: a gyógyszer- és vegyiparban helyezkednének el a magyarok

Teganap adták át a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatásán alapuló Randstad Employer Brand díjakat. A legvonzóbb munkáltatók esetében nem volt nagy meglepetés: az előző évekhez hasonlóan az Audi és a Mercedes végzett az élen, a harmadik helyre pedig a tavaly még negyedik LEGO lépett elő - írta a Randstad. tovább..

Az Employer Branding H-oldala

Az Employer Branding, vagy munkáltatói márkaépítés ma annyira népszerű téma, hogy szinte folyamatosan napirenden van. Mindenhonnan azt halljuk, hogy nincs megfelelő számú és képzettségű munkaerő, vagy ha mégis, akkor a cégek nehezen tudják szerződtetni, azután megtartani őket. Ezért aztán a munkáltatói márkaépítés most szinte minden cégnél aktuális. Egy fontos dolog azonban hiányzik az erre célzott programokból: a hiteles beszéd. tovább..

Top 5 employer branding hiba az állásbörzén

Az állásbörzék ifjú és tapasztalt talentek becserkészésére egyaránt jó terepet jelenthetnek, erre bizony számos jó példát ismerünk, láttunk is a kiállítóktól. Azonban csodálkozva tapasztaltuk, hogy a toborzási nehézségek ellenére egyes cégek ”lazán” elengedtek tehetséges jelölteket. Ez a "lazaság" a potenciális munkavállalók szemében könnyen egy másik cég malmára hajthatja a vizet, aki többet, jobbat és hitelesebben mutat meg magáról. Összegyűjtöttük a top 5 állásbörzés rossz példát, ahogy a HVG állásbörzén tapasztaltuk. Lássuk azok kiállítói, illetve munkavállalói részről keltett benyomásait, tanulságait, osztja meg tapasztalatait a Munkáltatói márka blog. tovább..

A munkáltatói márkaépítésről II. - Kovács Bernadett

A munkáltatói márka befelé irányuló cselekvésekből, és kifelé kommunikációból áll. Előbbivel azt szeretnénk elérni, hogy a meglévő munkatársak minden szempontból - szakmai és emberi - jól érezzék magukat, utóbbival pedig ezt megmutatjuk azoknak, akiket szeretnénk, ha a jövőben a munkatársaink lennének. Beszélgetés Kovács Bernadett, a Docusoft marketing és PR menedzserével. tovább..

Hogyan támogathatja a toborzást és a megtartást a hatékony munkáltatói márkaépítés?

A munkaerőhiány, illetve a toborzás-megtartás kérdésköre napjainkra a magyar vállalatok első számú kihívásává vált. A problémát fokozza, hogy komplex megoldást igényel, melyet átfogóan a munkáltatói márka építés fogalmával szoktak társítani a szakemberek. Ezzel a témával foglalkozott a márkakommunikáció oldaláról közel 130 kommunikációs-, HR szakember, cégvezető és civil szervezeti munkatárs, akik a Brandbook.hu és a Brand Content által közösen szervezett „Márkaépítés a munkaerőpiacon” konferencián ismerkedtek a munkáltatói márka fogalmával. tovább..

További cikkek
Hogyan támogathatja a toborzást és a megtartást a hatékony munkáltatói márkaépítés?

A munkaerőhiány, illetve a toborzás-megtartás kérdésköre napjainkra a magyar vállalatok első számú kihívásává vált. A problémát fokozza, hogy... Teljes cikk

A munkáltatói márkaépítésről I. - Fejér Andrea

Kézzelfogható, valós eredmények, érdekes projektek, közös reggeli, valódi csapat. IT területen a munkáltatói márka építésének a jelentős... Teljes cikk

A HR munka nehezét elvégzi a márka

Azok a HR osztályok, amelyek a megfelelő marketing irányelveket alkalmazzák a toborzás és a munkaerő-megtartás területén, rá fognak jönni, hogy a... Teljes cikk

Így épített munkáltatói márkát a Vodafone, Generali, Hilti és az Eaton

A Vodafone és a Hilti egyetemekkel vette fel a kapcsolatot, a Generali tereket ad a közösségi programoknak, az Eaton célja az volt, hogy minél több... Teljes cikk

Rejtőnek nem volt munkahelye: celeb lett és műfajt teremtett

Rejtő Jenő a márkaépítés nagymestere volt: ezzel is kitűnt a kortárs írók közül. Az elképesztő memóriával rendelkező író szabadúszóként teremtett műfajt. Teljes cikk