A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. tovább..

A fiatalok egyre többet várnának el a munkáltatóktól

Markáns fordulat állt be abban, ahogyan az Y és Z generáció megítéli a vállalkozások tevékenységét - derül ki a Deloitte Millennial Survey kutatásából. Míg az előző két felmérés javuló eredményeket hozott, az idén jelentős mértékben romlott a diplomával rendelkező fiatal munkavállalók véleménye. tovább..

A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. tovább..

Tíz munkavállalóból csak ketten ajánlanák munkahelyüket

Az alkalmazottak a legfontosabb ügyfelek, szól az újkeletű szakmai közhely. Ezzel szemben a vállalatok, márkatulajdonosok többsége legfeljebb a vásárlóik elégedettségének méréséig, az eredmények értelmezéséig jut el, a munkahelyi elégedettség vizsgálatát csak egy kötelezően letudandó HR feladatnak tekinti. tovább..

Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. tovább..

A magyar fiatalok kétharmada nem részesül megfelelő karrier tanácsadásban

„What will you be?” néven indította el a Vodafone egyedülálló nemzetközi, a jövő állásaival foglalkozó programját. Ennek célja, hogy 18 országban - köztük Magyarországon - 10 millió fiatalnak nyújtson karrier tanácsadást és tréning anyagokat digitális témában. A cég digitális készségekkel és munkakörökkel foglalkozó programja saját kategóriájában a világ legnagyobb kezdeményezésének számít. tovább..

A cégek fele költ employer brandingre, legfontosabb a munkaerő megtartása

2017 decemberében felmérés készült a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatáról. A hiánypótló felmérést az Employer Branding Award megbízásából a BrandExcellence Program kutatói készítették. tovább..

Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. tovább..

Már csak 23 nap van az Employer Branding Award pályázatok beadásáig

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat a hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A pályázatokat 2018. január 31-ig lehet beadni közép- és nagyvállalat kategóriákban. tovább..

Fogyatékosság-barát Munkahelyek - idén is taroltak a nagyvállalatok

Kilencedik alkalommal jutalmazta díjjal a Fogyatékosság-barát Munkahelyeket a Salva Vita Alapítvány. Idén 28 cég kapta meg a kitüntetést, a díjátadót december 1-jén a Nemzeti Színházban rendezték meg, ahol az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI), az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham), a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület és a Salva Vita Alapítvány képviselői adták át a díjakat. tovább..

A fejlődésalapú vállalati kultúra szimbóluma az új Telekom székház

Az Üllői út és a Könyves Kálmán körút kereszteződésében épülő, mintegy 100 ezer négyzetméteres új Magyar Telekom székházat a legújabb HR és informatikai trendek szerint, teljes mértékben a Magyart Telekom igényeire szabva építi a WING Zrt. A 2018. második felében elkészülő székház nemcsak világszínvonalú épület lesz, de teret ad annak a szellemiségnek is, amely az együttműködésen, a kreativitáson, a fejlődésalapú szervezeti kultúrán alapul. A Magyar Telekom új, szerkezetkész székházának bokrétaünnepén Friedl Zsuzsannával, a Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk. tovább..

Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítésben

Első díjat nyert a Danubius Hotels Group partnerügynökségével, a Goodwill Communicationsszel a PRGN Best Practice Award nevű versenyének Employer Branding kategóriájában a kiotói díjátadón pénteken. tovább..

További cikkek
Employer Branding Award 2017

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai... Teljes cikk

Nem csak pénzzel segíthetünk a szegénység elleni küzdelemben

A gyerekek 21 százaléka él relatív jövedelmi szegénységben a magas jövedelmű országokban az UNICEF friss jelentése szerint.  Magyarországon ennél... Teljes cikk

A béremelés és az employer branding kapcsolata

A legtöbb közép- és nagyvállalat mára már tökéletesen érti - és a saját bőrén is tapasztalja - , miért is annyira fontos, hogy a fogyasztói... Teljes cikk

Akár a jövő munkaerejét képezhetik egyes speciális nyári táborok

Programozó, robotika és informatikai napközis táborokat hirdetnek cégek, amelyekért nem is minden esetben kell fizetni, hiszen a jövő munkaerejét... Teljes cikk

Hogyan alakítja át a digitalizáció a szellemi és fizikai munkaköröket?

Jelen cikkünkben a munka világának jövőbeni változásával, s ezek hatásaival szeretnénk foglalkozni, melyek motorja a mindent átható digitalizáció... Teljes cikk