126 cikk a(z) munkáltatói márka címkével:

Téged is megtévesztett a munkáltatói márka?

2 hete Avagy: az employer branding (munkáltatói márka) eladja a céget az álláskeresőnek, de nem tartja meg a munkavállalót. Nem elég jó cégnek látszani, annak is kell lenni. JobAngel írása a HR Blogon. Teljes cikk...


A Coca-Cola HBC Magyarország lett a legvonzóbb FMCG munkahely Magyarországon

3 hónapja Ismét a Coca-Cola HBC Magyarország végzett az élen a Randstad munkáltatói márka felmérésén az FMCG szektorban működő cégek körében. A vállalat nemcsak a legvonzóbb, de a legismertebb is a több mint 6800 megkérdezett, hazai munkavállaló körében - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Add a személyiséged a cégmárkához!

5 hónapja Három dolog, amit emberként teszel, mégis erősíti a munkáltatói márkát. Divattá vált környezettudatosnak, elfogadónak és egészségesnek lenni. Használjuk ki a trendet, engedjünk teret a dolgozók és vezetők magánkezdeményezéseinek, és zsebeljük be az emiatt járó bónuszpontokat a munkáltatói márkánk részére! Teljes cikk...


A rugalmassághoz jó szabályok kellenek

5 hónapja A Libri-Bookline és a munkavállalók megtalálják egymást, így a cégnél a munkaerőhiány egyelőre nem okoz húsbavágó gondokat, hiszen a könyvesboltok a kereskedelmen belül is más típusú munkavégzést képviselnek. A cég 2019-ben HR szempontból a munkavállalói élményt helyezte középpontba, a középvezetők bevonásával. Sok mindent mérnek, sokféleképpen, hogy a kép minél teljesebb legyen. Bevonásról, hatékony információáramoltatásról, munka és magánélet egyensúlyáról és a kultúrával való feltöltődésről beszélgettünk Szeleczky Noémivel, a Libri-Bookline mintegy 700 munkavállalójáért felelős HR vezetőjével. Teljes cikk...


Így változnak a munkaerő-piaci szereplők igényei - paradigmaváltás a toborzásban

5 hónapja „Az egyén munkahelyére mára csak egy munkahelyként tekint!?” Az emberi erőforrás hierarchikus rendszerének legalsó fokán helyet foglaló toborzás és kiválasztás, napjaink legszignifikánsabb tényezőjévé vált. Az okok között a szervezetekben megjelenő, konzisztensen fokozódó munkaerő iránti igény áll. A témasorozat első részében a munkaerőpiac jelenlegi állapotának érintőleges bemutatásáról, a szervezetben megjelenő toborzási folyamatokról, azok átrendeződésének szükségességről, lehetséges megoldási módozatokról vizsgálódik Ötvös Bernadett, HR Generalista. Teljes cikk...


Futurisztikus módszerekkel toboroznak a világ legnagyobb cégei

6 hónapja A világ legnagyobb cégeinek vezetői gyűltek össze Lisszabonban, hogy megosszák egymással a legújabb módszereket a legkiválóbb munkaerő toborzására, megtartására és a jövő munkahelyére vonatkozóan. Íme, a legfrissebb trendek a munkáltatói márka legnagyobb nemzetközi szakmai rendezvényéről, a World Employer Branding Day-ről, melyeket a Nova Communications foglalt össze. Teljes cikk...


A munkáltatók kétharmada már tudatosan építi a munkáltatói márkát

7 hónapja Elkészült Magyarország 2018-as employer branding felmérése, az Employer Branding Survey 2018 Hungary. A válaszadó vállalatok 68% foglalkozik tudatos munkáltatói márkaépítéssel. A tavalyi felméréshez képest 15%-al nőt a tudatos employer brandinget alkalmazó cégek száma. Teljes cikk...


Megvan, hol dolgoznának szívesen a magyarok

8 hónapja Tavalyi győzelme után idén ismét a Mercedes-Benz lett a legvonzóbb hazai munkáltató,a második helyet a LEGO nyerte el, a harmadik helyezett pedig az IBM lett. A munkavállalók az IT szektorban helyezkednének el legszívesebben. Április 11-én átadták a Randstad Employer Brand hazai díjait, a Randstad Awardot - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2018 - A legmenőbb hazai munkáltatói márkák

8 hónapja Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Munkavállalói történetekkel építjük a munkáltatói márkát

9 hónapja Akár 380 ezer személyes történetet oszthatna meg magáról a multinacionális vállalat, ugyanis ennyien dolgoznak a Siemensnél. A cég munkavállalóit tekinti legerősebb nagyköveteinek, és Rosa Riera, a cég employer branding és social innovation alelnöke azt vallja, a munkáltatói márka bizonyos értelemben a munkavállalóké. Az employer branding szakértőt a HR Portal a tradíció és a modern kihívásoknak való megfelelés összehangolásáról, a munkavállalók szerepéről és a munkáltatói márkaépítés előtt álló kihívásokról kérdezte. Teljes cikk...


5 tipp molinó készítéshez, ha állásbörzére készülsz

10 hónapja Az állásbörzék több szempontból is fontosak egy vállalkozás életében: nemcsak lehetőséget biztosítanak, hogy a cég képviselői, az érdeklődők és a leendő munkavállalók találkozzanak, de egyben alkalom is, hogy cégünk arculatát megmutassuk a nagyközönségnek. Minden vállalat érdeke, hogy egy kifejezetten pozitív és friss képet alakítson ki magáról, amihez később az emberek kapcsolódni tudnak és jó élményeket társíthatnak. Teljes cikk...


Az alkalmazottaid a leghangosabb hírnökeid! - 5 praktikus tipp a munkáltatói márka építéséhez

10 hónapja Ugye te is kaptad már magad azon, hogy egy céget az alapján ítéltél meg, amit egy ott dolgozó, vagy a céggel szoros kapcsolatban levő ismerősöd mesélt róla? Teljes cikk...


Budapesten alakult meg az Európai Employer Branding Szövetség

10 hónapja Vállalatvezetők és a diplomácia képviselőinek jelenlétében tartotta ünnepélyes megalakulását a European Association of Employer Branding Agencies (EAEBA) január 28-án Budapesten. A munkáltatói márkaépítésre specializálódott európai ügynökségek szervezetének elnökségében magyar ügynökség is képviselteti magát - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Vajon élményt jelenthet a munkahelyünk?

13 hónapja A XXI. század az élmény alapú cégeké. A mai felgyorsult és digitalizált világunkban a cégek zöme tudja, hogy nem elegendő egy terméket vagy szolgáltatást pusztán eladni, hanem ezzel együtt egy egyedi vásárlói élményt is biztosítani kell. Bármely márkára gondolunk, rögtön valamilyen élmény-érzelem jut eszünkbe, mely a márka iránti megítélésünk alapját adja. Ez alakítja ki a márkahűséget a fejünkben-mint fogyasztóban-, de mint munkavállaló is ugyanezzel a fejjel gondolkodunk, ha a munkahelyünkről van szó, nem? Teljes cikk...


Elstartolt az Employer Branding Award 2018

13 hónapja Nagy érdeklődés közepette elstartolt a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett negyedik Employer Branding Award. A pályázatok beadásának határideje 2019. január 10. Teljes cikk...


Túl sok a púder, kedves HR-esek!

1 éve Egy számokkal alá nem támasztható érzésem: kezd eltávolodni a cégek kifelé mutatott munkaadói képe a mindennapokban megélt valóságtól. Egyre nagyobb a licitverseny, a technológia pedig egyre több eszközt ad a kreatívok kezébe. De megéri? Teszi fel a kérdést a HR Blogon, a Trendek&Emberek blogon Karácsony Zoltán. Teljes cikk...


A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

1 éve Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. Teljes cikk...


„Oda nem megyek dolgozni, mert onnan mindenkit kirúgnak!”

1 éve Milyen károkat is tud okozni egy rosszul kezelt elbocsátás, és hogyan tudja akár évekkel később is éreztetni a hatását? Az egyik termelő vállalat 5 évvel ezelőtt egy nagyobb csoportos létszámleépítést hajtott végre. Mindezt különösebb gondoskodó elemek nélkül, a dolgozókat útjukra engedve vitte véghez. Egy ilyen lépés már 5 évvel ezelőtt is hatalmas károkat tudott okozni, a mai munkaerő-piacon viszont egyenlő lehet a munkáltatói márkánk feladásával. Hiába jó a bér és a jó munkakörnyezet, a fél évtizeddel ezelőtt megélt leépítés és bizonytalanság a mai napig érezteti a hatását, az új munkavállalók toborzása szinte lehetetlenné vált. Teljes cikk...


Hol és mennyit keresünk?

2 éve Már általánosan jellemző és ismert tény, hogy nagyon nehéz a munkavállalókat megszólítani, igényeiknek megfelelni. A cégek alkalmazkodási kísérletei többnyire az egyre magasodó fizetésekre (a leggyorsabban fejlődő szektorokban), a munkáltatói márkaépítésre, a céges kultúra ápolására, a hiteles jelenlétre való törekvésre terjed ki. A Cpl Jobs Kft. összegyűjtötte a hazai IT, mérnöki fizetések jelenleg aktuális, valamint a kelet-közép-európai régió szolgáltató szektorának béradatait. Teljes cikk...


A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

2 éve Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. Teljes cikk...