121 cikk a(z) munkáltatói márka címkével:

Futurisztikus módszerekkel toboroznak a világ legnagyobb cégei

6 napja A világ legnagyobb cégeinek vezetői gyűltek össze Lisszabonban, hogy megosszák egymással a legújabb módszereket a legkiválóbb munkaerő toborzására, megtartására és a jövő munkahelyére vonatkozóan. Íme, a legfrissebb trendek a munkáltatói márka legnagyobb nemzetközi szakmai rendezvényéről, a World Employer Branding Day-ről, melyeket a Nova Communications foglalt össze. Teljes cikk...


A munkáltatók kétharmada már tudatosan építi a munkáltatói márkát

2 hete Elkészült Magyarország 2018-as employer branding felmérése, az Employer Branding Survey 2018 Hungary. A válaszadó vállalatok 68% foglalkozik tudatos munkáltatói márkaépítéssel. A tavalyi felméréshez képest 15%-al nőt a tudatos employer brandinget alkalmazó cégek száma. Teljes cikk...


Megvan, hol dolgoznának szívesen a magyarok

2 hónapja Tavalyi győzelme után idén ismét a Mercedes-Benz lett a legvonzóbb hazai munkáltató,a második helyet a LEGO nyerte el, a harmadik helyezett pedig az IBM lett. A munkavállalók az IT szektorban helyezkednének el legszívesebben. Április 11-én átadták a Randstad Employer Brand hazai díjait, a Randstad Awardot - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2018 - A legmenőbb hazai munkáltatói márkák

2 hónapja Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Munkavállalói történetekkel építjük a munkáltatói márkát

3 hónapja Akár 380 ezer személyes történetet oszthatna meg magáról a multinacionális vállalat, ugyanis ennyien dolgoznak a Siemensnél. A cég munkavállalóit tekinti legerősebb nagyköveteinek, és Rosa Riera, a cég employer branding és social innovation alelnöke azt vallja, a munkáltatói márka bizonyos értelemben a munkavállalóké. Az employer branding szakértőt a HR Portal a tradíció és a modern kihívásoknak való megfelelés összehangolásáról, a munkavállalók szerepéről és a munkáltatói márkaépítés előtt álló kihívásokról kérdezte. Teljes cikk...


5 tipp molinó készítéshez, ha állásbörzére készülsz

3 hónapja Az állásbörzék több szempontból is fontosak egy vállalkozás életében: nemcsak lehetőséget biztosítanak, hogy a cég képviselői, az érdeklődők és a leendő munkavállalók találkozzanak, de egyben alkalom is, hogy cégünk arculatát megmutassuk a nagyközönségnek. Minden vállalat érdeke, hogy egy kifejezetten pozitív és friss képet alakítson ki magáról, amihez később az emberek kapcsolódni tudnak és jó élményeket társíthatnak. Teljes cikk...


Az alkalmazottaid a leghangosabb hírnökeid! - 5 praktikus tipp a munkáltatói márka építéséhez

4 hónapja Ugye te is kaptad már magad azon, hogy egy céget az alapján ítéltél meg, amit egy ott dolgozó, vagy a céggel szoros kapcsolatban levő ismerősöd mesélt róla? Teljes cikk...


Budapesten alakult meg az Európai Employer Branding Szövetség

4 hónapja Vállalatvezetők és a diplomácia képviselőinek jelenlétében tartotta ünnepélyes megalakulását a European Association of Employer Branding Agencies (EAEBA) január 28-án Budapesten. A munkáltatói márkaépítésre specializálódott európai ügynökségek szervezetének elnökségében magyar ügynökség is képviselteti magát - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Vajon élményt jelenthet a munkahelyünk?

6 hónapja A XXI. század az élmény alapú cégeké. A mai felgyorsult és digitalizált világunkban a cégek zöme tudja, hogy nem elegendő egy terméket vagy szolgáltatást pusztán eladni, hanem ezzel együtt egy egyedi vásárlói élményt is biztosítani kell. Bármely márkára gondolunk, rögtön valamilyen élmény-érzelem jut eszünkbe, mely a márka iránti megítélésünk alapját adja. Ez alakítja ki a márkahűséget a fejünkben-mint fogyasztóban-, de mint munkavállaló is ugyanezzel a fejjel gondolkodunk, ha a munkahelyünkről van szó, nem? Teljes cikk...


Elstartolt az Employer Branding Award 2018

7 hónapja Nagy érdeklődés közepette elstartolt a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett negyedik Employer Branding Award. A pályázatok beadásának határideje 2019. január 10. Teljes cikk...


Túl sok a púder, kedves HR-esek!

8 hónapja Egy számokkal alá nem támasztható érzésem: kezd eltávolodni a cégek kifelé mutatott munkaadói képe a mindennapokban megélt valóságtól. Egyre nagyobb a licitverseny, a technológia pedig egyre több eszközt ad a kreatívok kezébe. De megéri? Teszi fel a kérdést a HR Blogon, a Trendek&Emberek blogon Karácsony Zoltán. Teljes cikk...


A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

11 hónapja Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. Teljes cikk...


„Oda nem megyek dolgozni, mert onnan mindenkit kirúgnak!”

13 hónapja Milyen károkat is tud okozni egy rosszul kezelt elbocsátás, és hogyan tudja akár évekkel később is éreztetni a hatását? Az egyik termelő vállalat 5 évvel ezelőtt egy nagyobb csoportos létszámleépítést hajtott végre. Mindezt különösebb gondoskodó elemek nélkül, a dolgozókat útjukra engedve vitte véghez. Egy ilyen lépés már 5 évvel ezelőtt is hatalmas károkat tudott okozni, a mai munkaerő-piacon viszont egyenlő lehet a munkáltatói márkánk feladásával. Hiába jó a bér és a jó munkakörnyezet, a fél évtizeddel ezelőtt megélt leépítés és bizonytalanság a mai napig érezteti a hatását, az új munkavállalók toborzása szinte lehetetlenné vált. Teljes cikk...


Hol és mennyit keresünk?

1 éve Már általánosan jellemző és ismert tény, hogy nagyon nehéz a munkavállalókat megszólítani, igényeiknek megfelelni. A cégek alkalmazkodási kísérletei többnyire az egyre magasodó fizetésekre (a leggyorsabban fejlődő szektorokban), a munkáltatói márkaépítésre, a céges kultúra ápolására, a hiteles jelenlétre való törekvésre terjed ki. A Cpl Jobs Kft. összegyűjtötte a hazai IT, mérnöki fizetések jelenleg aktuális, valamint a kelet-közép-európai régió szolgáltató szektorának béradatait. Teljes cikk...


A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

1 éve Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. Teljes cikk...


Tíz munkavállalóból csak ketten ajánlanák munkahelyüket

1 éve Az alkalmazottak a legfontosabb ügyfelek, szól az újkeletű szakmai közhely. Ezzel szemben a vállalatok, márkatulajdonosok többsége legfeljebb a vásárlóik elégedettségének méréséig, az eredmények értelmezéséig jut el, a munkahelyi elégedettség vizsgálatát csak egy kötelezően letudandó HR feladatnak tekinti. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

1 éve 2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. Teljes cikk...


Adatelemzéssel a vonzó munkáltatói márkáért

1 éve Ahhoz, hogy vonzóvá váljunk a piacon, pontosan tudnunk kell, hogy mi az, ami miatt a munkavállalók minket választanak másokkal szemben, itt jön a képbe a HR analitika, az adatelemzés - Rozmis Kata üzleti elemző és oktató írása. Teljes cikk...


A cégek fele költ employer brandingre, legfontosabb a munkaerő megtartása

1 éve 2017 decemberében felmérés készült a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatáról. A hiánypótló felmérést az Employer Branding Award megbízásából a BrandExcellence Program kutatói készítették. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

1 éve A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. Teljes cikk...