Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 1 éve

Hogy építsünk szinergikus, bevételnövelő munkakörnyezetet a konfliktusokból?

A „munkahelyi konfliktus” kifejezést hallva az emberek döntő többsége kellemetlen emlékeit idézi fel magában. Pedig a konfliktus természetes velejárója több ember közös munkájának. A konfliktus tele van energiával: ötleteket, megoldásokat eredményezhet, de akár a munka tempóját is felpörgetheti. A konfliktusoktól tehát nem félni kell, hanem használni kell az azokban rejlő lehetőségeket, és megszabni azok irányát. A felkészülés kulcsa pedig az önismeret. Az alapképességekhez való viszony sokat elárul akár rólunk, akár más csapattagokról. Ezen a ponton érdemes kezdeni a fejlesztést, mérésekkel. A szinergia itt kezdődik.

A hatékony együttműködés egyik legfontosabb kérdése, hogy a munkatársak milyen módon tudnak egymással kommunikálni, esetleges konfliktusokat milyen stílusban tudnak kezelni. A három emberi alapképesség (gondolkodás, a kommunikáció és a cselekvés) és a konfliktuskezelési stílusok mérése támogatja az önismeret, az önreflexió és az önfejlesztés megvalósulását.

A konfliktuskezelési stílusok vizsgálatán keresztül nagyobb rálátást kapunk arra vonatkozóan, hogy az egyes embertípusok, tipikus viselkedések mögött mi húzódik meg, és hogy lehet az ebben rejlő energiákat pozitív irányba fordítani.

Ismerje meg a szinergia megteremtésének és hatékony működésének lépéseit a Menedzserképző Központ gyakorlatközpontú, budapesti, április 12-ei (csütörtök) workshopján, amire a HR Portal olvasói kedvezménnyel tudnak jelentkezni!

A képzésről bővebben a szervező honlapján tud tájékozódni, a kedvezményes regisztrációra a következő hivatkozáson van lehetőség:
JELENTKEZÉS
Follow hrportal_hu on Twitter

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár