Megjelent: 4 éve

Hogy építsünk szinergikus, bevételnövelő munkakörnyezetet a konfliktusokból?

A „munkahelyi konfliktus” kifejezést hallva az emberek döntő többsége kellemetlen emlékeit idézi fel magában. Pedig a konfliktus természetes velejárója több ember közös munkájának. A konfliktus tele van energiával: ötleteket, megoldásokat eredményezhet, de akár a munka tempóját is felpörgetheti. A konfliktusoktól tehát nem félni kell, hanem használni kell az azokban rejlő lehetőségeket, és megszabni azok irányát. A felkészülés kulcsa pedig az önismeret. Az alapképességekhez való viszony sokat elárul akár rólunk, akár más csapattagokról. Ezen a ponton érdemes kezdeni a fejlesztést, mérésekkel. A szinergia itt kezdődik.

A hatékony együttműködés egyik legfontosabb kérdése, hogy a munkatársak milyen módon tudnak egymással kommunikálni, esetleges konfliktusokat milyen stílusban tudnak kezelni. A három emberi alapképesség (gondolkodás, a kommunikáció és a cselekvés) és a konfliktuskezelési stílusok mérése támogatja az önismeret, az önreflexió és az önfejlesztés megvalósulását.

A konfliktuskezelési stílusok vizsgálatán keresztül nagyobb rálátást kapunk arra vonatkozóan, hogy az egyes embertípusok, tipikus viselkedések mögött mi húzódik meg, és hogy lehet az ebben rejlő energiákat pozitív irányba fordítani.

Ismerje meg a szinergia megteremtésének és hatékony működésének lépéseit

a Menedzserképző Központ gyakorlatközpontú, budapesti, április 12-ei (csütörtök) workshopján, amire a HR Portal olvasói kedvezménnyel tudnak jelentkezni!

A képzésről bővebben a szervező honlapján tud tájékozódni, a kedvezményes regisztrációra a következő hivatkozáson van lehetőség:
JELENTKEZÉS
  • 2021.10.20Hibrid munkavégzés, távmunka, munkaidő, pihenőidő és egyéb aktuális kérdések a munkajogban Jöjjön el, és tájékozódjon élőben dr. Fodor T. Gábortól a terület egyik jeles szakértőjétől. Részletek Jegyek
  • 2021.10.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Milyen év végi juttatás lehet a legvonzóbb idén?

Az elmúlt másfél év nemcsak a munkaerőpiacon és a juttatási rendszerekben hozott jelentős változásokat, hanem a munkavállalók mindennapjaiban,... Teljes cikk

Hibridek vagyunk, de hogy kell ezt jól csinálni?

A munka világa sok szervezet számára megváltozott 2020-ban: a távmunka, a részben vagy egészben virtuális együttműködés, az egyének és csapatok... Teljes cikk

A jövő a blended megoldásoké? - Alakítsd kedvedre a fejlesztési folyamaTHOD!

Nem csupán az online, de a hibrid tanulási formák elterjedését is felgyorsították az elmúlt év eseményei. A piaci trendekre reagálva olyan... Teljes cikk