Hogyan növelheted a landing oldalad konverzióját?
A landing oldalad sokszor az első üzeneted a látogató számára, lehet, hogy még sohasem hallott rólad. Itt kell tehát jó első benyomást keltened.
Tippek a konverzió növelésére
1. Ne zúdíts rá egyszerre túl sok információt a látogatóra!
Ha már az oldaladra érkezéskor elrettented a látogatókat a sok felesleges információval, gyorsan át fog kattintani más oldalra. A landing oldalad legyen jól strukturált, áttekinthető, megfelelően tagolt. Mindig nézd át az oldalt, mit lehet kivenni a tartalom minőségének csökkenése nélkül. A térközöket is használd értelmesen a gombok vagy képek kiemelésére.
2. Optimalizáld a címsorokat!
A főcím mellett legyen alcím, mindkettő legyen tömör és érthető. A cselekvésre ösztönző gombokat ne a címsorban helyezd el. A címsorodból legyen egyértelmű az üzeneted, mert lehet, hogy első körben csak a címeket és alcímeket fogja átlapozni a látogató. Mindössze néhány másodperc áll a rendelkezésedre, hogy az üzeneted eljusson a látogató tudatáig.
3. Irányítsd a látogató figyelmét!
Ha több dologból választhat a látogató, el fog kalandozni, ezért tartsd a figyelmét a fő célon, lehetőleg minden CTA (call to action - cselekvésre szólító) gomb egy irányba terelje az olvasót. Egyértelműen kommunikáld a várható előnyöket.
4. Legyen az üzeneted következetes!
Minden üzeneted és a landing oldal minden eleme a fő célt szolgálja! Ne legyenek egymásnak ellentmondó elemek az oldalon.
5. Világosan fogalmazd meg, mit kell tenni!
A CTA gombok is üzenetet hordoznak. A “Kattints ide!” már nem divat. A gomboknak tartalmaznia kell az ígéreted, mi történik, ha rákattint (és mi nem).
6. Finoman sürgesd meg a döntéseket!
Ha egyértelművé teszed, hogy ez a kivételes ajánlat csak rövid ideig elérhető, azzal előmozdíthatod a vásárlási döntést. Elhelyezhetsz időbeli és elérhető mennyiség visszaszámlálókat a landing oldalon, felugró ablakokkal is felhívhatod a figyelmet arra, mit veszít a látogató, ha elhagyja ezt az oldalt.
7. Mutasd meg, hogy a weboldal mögött hús-vér emberek állnak!
Az emberi arcok képesek érzelmeket kiváltani a látogatókban, a szimpatikus emberek növelik a bizalmat. A bizalomnövekedés pedig javítja a konverziót.
8. Oszlasd el a kételyeket!
Tudatosítsd a látogatóban, hogy a gomb megnyomásával még nem kell semmilyen kötelezettséget vállalnia.
9. Tedd az oldalad reszponzívvá!
Fontos, hogy a landing oldal mobilon is jól jelenjen meg. Egyszerűsítsd az űrlapokat, minél kevesebb információt kelljen begépelni telefonon! Ha a látogató már meghozta a döntést a vásárlásról, legyen egyszerű a vásárlási folyamat.
Kérj segítséget elköteleződés nélkül a Klikkmarketing szakértőitől.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Olvasási idő: 3 perc - Szerző: Szabó Dorina. Teljes cikk
A Schaeffler-csoport egyik legnagyobb vállalata, a Schaeffler Savaria Kft. új, innovatív projektbe kezdett. Duális egyetemi mentor programot indított a... Teljes cikk
Próbavásárlással ma már nemcsak a kereskedelmi szolgáltatásokat lehet vizsgálni, hanem sok más szektort, így a HR területén is innovatív... Teljes cikk