kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Hogyan növelheted a landing oldalad konverzióját?

A landing oldalad sokszor az első üzeneted a látogató számára, lehet, hogy még sohasem hallott rólad. Itt kell tehát jó első benyomást keltened.

Ha sikerül felkeltened az érdeklődést, akkor tovább fog olvasni az éppen odatévedt látogató, ha nem, lehet, hogy soha többé nem látod. A visszatérő látogatót pedig a landing oldal segítheti a döntésben, a látogatóból vásárló lehet. Ennek mikéntjét mutatjuk meg.



Tippek a konverzió növelésére



1. Ne zúdíts rá egyszerre túl sok információt a látogatóra!



Ha már az oldaladra érkezéskor elrettented a látogatókat a sok felesleges információval, gyorsan át fog kattintani más oldalra. A landing oldalad legyen jól strukturált, áttekinthető, megfelelően tagolt. Mindig nézd át az oldalt, mit lehet kivenni a tartalom minőségének csökkenése nélkül. A térközöket is használd értelmesen a gombok vagy képek kiemelésére.

2. Optimalizáld a címsorokat!



A főcím mellett legyen alcím, mindkettő legyen tömör és érthető. A cselekvésre ösztönző gombokat ne a címsorban helyezd el. A címsorodból legyen egyértelmű az üzeneted, mert lehet, hogy első körben csak a címeket és alcímeket fogja átlapozni a látogató. Mindössze néhány másodperc áll a rendelkezésedre, hogy az üzeneted eljusson a látogató tudatáig.

3. Irányítsd a látogató figyelmét!



Ha több dologból választhat a látogató, el fog kalandozni, ezért tartsd a figyelmét a fő célon, lehetőleg minden CTA (call to action - cselekvésre szólító) gomb egy irányba terelje az olvasót. Egyértelműen kommunikáld a várható előnyöket.

4. Legyen az üzeneted következetes!



Minden üzeneted és a landing oldal minden eleme a fő célt szolgálja! Ne legyenek egymásnak ellentmondó elemek az oldalon.

5. Világosan fogalmazd meg, mit kell tenni!



A CTA gombok is üzenetet hordoznak. A “Kattints ide!” már nem divat. A gomboknak tartalmaznia kell az ígéreted, mi történik, ha rákattint (és mi nem).

6. Finoman sürgesd meg a döntéseket!



Ha egyértelművé teszed, hogy ez a kivételes ajánlat csak rövid ideig elérhető, azzal előmozdíthatod a vásárlási döntést. Elhelyezhetsz időbeli és elérhető mennyiség visszaszámlálókat a landing oldalon, felugró ablakokkal is felhívhatod a figyelmet arra, mit veszít a látogató, ha elhagyja ezt az oldalt.

7. Mutasd meg, hogy a weboldal mögött hús-vér emberek állnak!



Az emberi arcok képesek érzelmeket kiváltani a látogatókban, a szimpatikus emberek növelik a bizalmat. A bizalomnövekedés pedig javítja a konverziót.

8. Oszlasd el a kételyeket!



Tudatosítsd a látogatóban, hogy a gomb megnyomásával még nem kell semmilyen kötelezettséget vállalnia.

9. Tedd az oldalad reszponzívvá!



Fontos, hogy a landing oldal mobilon is jól jelenjen meg. Egyszerűsítsd az űrlapokat, minél kevesebb információt kelljen begépelni telefonon! Ha a látogató már meghozta a döntést a vásárlásról, legyen egyszerű a vásárlási folyamat.

Kérj segítséget elköteleződés nélkül a Klikkmarketing szakértőitől.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új cégcsoportos modellek. Cégközösségekben a biztonság!

Eddig a cégcsoport a vagyonkezelőt és a vagyonát neki átadó termelő, szolgáltató egységek rendszerét jelentette egy tulajdonosi körön belül. Teljes cikk

Kihirdették az idei BeneFit PRIZE 2025 – for Happy Employees pályázat győzteseit a Budavári Lovardában

Idén negyedik alkalommal adták át a BeneFit PRIZE 2025 díjakat. A gálával egybekötött díjátadóra november 13-án, a Budavári Palota Lovarda... Teljes cikk

Emelkedik a 2026-os EU Kék Kártya bérminimum – mit jelent ez a munkáltatóknak?

2026-ban változik a Kék Kártyás munkavállalók bérminimuma – a jogszabály már megjelent, a felkészülés most kezdődik. Cziczárdi Györgyi, az... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek