Hogyan növelheted a landing oldalad konverzióját?
A landing oldalad sokszor az első üzeneted a látogató számára, lehet, hogy még sohasem hallott rólad. Itt kell tehát jó első benyomást keltened.

Tippek a konverzió növelésére
1. Ne zúdíts rá egyszerre túl sok információt a látogatóra!
Ha már az oldaladra érkezéskor elrettented a látogatókat a sok felesleges információval, gyorsan át fog kattintani más oldalra. A landing oldalad legyen jól strukturált, áttekinthető, megfelelően tagolt. Mindig nézd át az oldalt, mit lehet kivenni a tartalom minőségének csökkenése nélkül. A térközöket is használd értelmesen a gombok vagy képek kiemelésére.
2. Optimalizáld a címsorokat!
A főcím mellett legyen alcím, mindkettő legyen tömör és érthető. A cselekvésre ösztönző gombokat ne a címsorban helyezd el. A címsorodból legyen egyértelmű az üzeneted, mert lehet, hogy első körben csak a címeket és alcímeket fogja átlapozni a látogató. Mindössze néhány másodperc áll a rendelkezésedre, hogy az üzeneted eljusson a látogató tudatáig.
3. Irányítsd a látogató figyelmét!
Ha több dologból választhat a látogató, el fog kalandozni, ezért tartsd a figyelmét a fő célon, lehetőleg minden CTA (call to action - cselekvésre szólító) gomb egy irányba terelje az olvasót. Egyértelműen kommunikáld a várható előnyöket.
4. Legyen az üzeneted következetes!
Minden üzeneted és a landing oldal minden eleme a fő célt szolgálja! Ne legyenek egymásnak ellentmondó elemek az oldalon.
5. Világosan fogalmazd meg, mit kell tenni!
A CTA gombok is üzenetet hordoznak. A “Kattints ide!” már nem divat. A gomboknak tartalmaznia kell az ígéreted, mi történik, ha rákattint (és mi nem).
6. Finoman sürgesd meg a döntéseket!
Ha egyértelművé teszed, hogy ez a kivételes ajánlat csak rövid ideig elérhető, azzal előmozdíthatod a vásárlási döntést. Elhelyezhetsz időbeli és elérhető mennyiség visszaszámlálókat a landing oldalon, felugró ablakokkal is felhívhatod a figyelmet arra, mit veszít a látogató, ha elhagyja ezt az oldalt.
7. Mutasd meg, hogy a weboldal mögött hús-vér emberek állnak!
Az emberi arcok képesek érzelmeket kiváltani a látogatókban, a szimpatikus emberek növelik a bizalmat. A bizalomnövekedés pedig javítja a konverziót.
8. Oszlasd el a kételyeket!
Tudatosítsd a látogatóban, hogy a gomb megnyomásával még nem kell semmilyen kötelezettséget vállalnia.
9. Tedd az oldalad reszponzívvá!
Fontos, hogy a landing oldal mobilon is jól jelenjen meg. Egyszerűsítsd az űrlapokat, minél kevesebb információt kelljen begépelni telefonon! Ha a látogató már meghozta a döntést a vásárlásról, legyen egyszerű a vásárlási folyamat.
Kérj segítséget elköteleződés nélkül a Klikkmarketing szakértőitől.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk
Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk