Megjelent: 2 éve

Meg akarja előzni versenytársait? Akkor tekintsen kicsit másképpen a toborzásra!

A munkaerőpiac megváltozott trendjei miatt egyre komolyabb kihívást jelent időben betölteni a nyitott pozíciókat. A tehetséges szakemberek ma már szinte úgy válogathatnak a karrierlehetőségek között, mint a vásárlók hétvégenként a szupermarketben. Mindkét esetben impulzusok és a termékről közvetlenül kialakult benyomás is befolyásolja a választásukat.

A versenytársak jelenléte miatt ma már egy cég sem teheti meg, hogy ne kommunikáljon folyamatosan a célcsoportjának. Aki ugyanis nincs a potenciális álláskeresők fejében, az számukra nem is létezik, mint lehetséges munkaadó.

Hogyan juttassa sikerrel célba az üzenetet?

Ma már számos toborzási eszköz és csatorna áll a HR-esek rendelkezésre. Elengedhetetlen az erőteljes online jelenlét, a megnyerő social média felületek kialakítása. Azonban közel sem elég csupán az online felületekre korlátozni az álláskeresők felkutatását. A virtuális világban olyan nagy az
információs zaj, hogy már az ezen felnövő Y és Z generáció is könnyedén elsiklik az itt kapott üzenetek felett. Manapság csak az a vállalat, márka tudja magára irányítani a figyelmet, amely komplex megoldásokban gondolkozik, és több, különböző kommunikációs csatornát használ a figyelem megragadásához.



Meggyőzés: információ és közvetlen benyomás

Az álláskeresőknek arra van szüksége, hogy a feléjük támasztott elvárási rendszereket alaposan megismerjék, míg a HR-es szakembereknek az a fontos, hogy jelentősen lerövidítsék a kiválasztási folyamatot. Ezt támogatja, ha már az elején kiderül, hogy a két fél közös nevezőre tudja-e hozni saját céljait vagy sem. Éppen ezért az ideális jelölt kiválasztásában sokat segíthet egy állásbörzén lezajlott kötetlen, személyes beszélgetés. Munkáltatói márkájuk, illetve szakmaiságuk szélesebb körben történő megismertetése révén ugyanis az elérhető célcsoport száma is növekszik.
Szólítsa meg potenciális jelöltjeit álláskeresői útvonaluk minden lépésén, az álláskeresés igényének felmerülésétől a pályázati anyag beadásáig! Legyen szó pályakezdőkről vagy tapasztalt szakemberekről, hatékonyabb lehet, mint gondolná!

Hazánk legjelentősebb, intézmény-független karrierrendezvénye, a HVG Állásbörze szolgáltatásai erre kínálnak lehetőséget. A részvétel nem csak a helyszínen való megjelenést jelenti, hanem egy saját employer branding kampányt is biztosít!
  • 2019.11.14recruiTECH BLUE Fizikai munkaerő toborzás – van új a nap alatt? Szerintünk igen! recruiTECH BLUE | 2019. november 14-én a kékgalléros toborzásra koncentrálva, még lazy bird áron Részletek Jegyek
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter