Megjelent: 6 éve

Meg akarja előzni versenytársait? Akkor tekintsen kicsit másképpen a toborzásra!

A munkaerőpiac megváltozott trendjei miatt egyre komolyabb kihívást jelent időben betölteni a nyitott pozíciókat. A tehetséges szakemberek ma már szinte úgy válogathatnak a karrierlehetőségek között, mint a vásárlók hétvégenként a szupermarketben. Mindkét esetben impulzusok és a termékről közvetlenül kialakult benyomás is befolyásolja a választásukat.

A versenytársak jelenléte miatt ma már egy cég sem teheti meg, hogy ne kommunikáljon folyamatosan a célcsoportjának. Aki ugyanis nincs a potenciális álláskeresők fejében, az számukra nem is létezik, mint lehetséges munkaadó.


Hogyan juttassa sikerrel célba az üzenetet?



Ma már számos toborzási eszköz és csatorna áll a HR-esek rendelkezésre. Elengedhetetlen az erőteljes online jelenlét, a megnyerő social média felületek kialakítása. Azonban közel sem elég csupán az online felületekre korlátozni az álláskeresők felkutatását. A virtuális világban olyan nagy az
információs zaj, hogy már az ezen felnövő Y és Z generáció is könnyedén elsiklik az itt kapott üzenetek felett. Manapság csak az a vállalat, márka tudja magára irányítani a figyelmet, amely komplex megoldásokban gondolkozik, és több, különböző kommunikációs csatornát használ a figyelem megragadásához.




Meggyőzés: információ és közvetlen benyomás



Az álláskeresőknek arra van szüksége, hogy a feléjük támasztott elvárási rendszereket alaposan megismerjék, míg a HR-es szakembereknek az a fontos, hogy jelentősen lerövidítsék a kiválasztási folyamatot. Ezt támogatja, ha már az elején kiderül, hogy a két fél közös nevezőre tudja-e hozni saját céljait vagy sem. Éppen ezért az ideális jelölt kiválasztásában sokat segíthet egy állásbörzén lezajlott kötetlen, személyes beszélgetés. Munkáltatói márkájuk, illetve szakmaiságuk szélesebb körben történő megismertetése révén ugyanis az elérhető célcsoport száma is növekszik.
Szólítsa meg potenciális jelöltjeit álláskeresői útvonaluk minden lépésén, az álláskeresés igényének felmerülésétől a pályázati anyag beadásáig! Legyen szó pályakezdőkről vagy tapasztalt szakemberekről, hatékonyabb lehet, mint gondolná!

Hazánk legjelentősebb, intézmény-független karrierrendezvénye, a HVG Állásbörze szolgáltatásai erre kínálnak lehetőséget. A részvétel nem csak a helyszínen való megjelenést jelenti, hanem egy saját employer branding kampányt is biztosít!
  • 2023.04.28Vezetői Best Practice Fórum VEZETŐI ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ, MOTIVÁCIÓ A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása Részletek Jegyek
  • 2023.05.10Foglalkoztatás 3.0 Nyissunk együtt a munkaerőpiac új lehetőségei felé! Hogyan lehet sikeres a 3. országból történő toborzás? Milyen munkaerőpiaci problémákat orvosolhatunk vele? Mekkora erőforrást és pénzt igényel a folyamat? Hogyan érdemes belevágni? A HR Portal és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) által közösen szervezett Foglalkoztatás 3.0 konferenciának fókuszában az Mt. 2022, év végi EU-s jogharmonizációja, valamint a 3. országbeli munkavállalók foglalkoztatása áll. Részletek Jegyek
  • 2023.05.18Lean Konferencia Lean és digitális transzformáció Lean, energiahatékonyság, folyamatfejlesztés. Részletek Jegyek
További cikkek
Közel 600 szakmabelit vonzott az első pécsi HR Fest by Viapan

Idén első alkalommal rendezték meg Pécsett a HR Festet, hazánk legnagyobb HR-eseket megmozgató szakmai eseménysorozatát. A Viapan által főtámogatott... Teljes cikk

Mennyi ideig tart egy vendégmunkás toborzása és munkába állása?

Az időzítés jelentősége a vendégmunkások behívása esetén. Teljes cikk

XII. VEZETŐI BEST PRACTICE FÓRUM - Konferencia, Április 28. - Szervezeti kommunikáció, motiváció

Idén is megrendezésre kerül a Kvalikon Kft. szervezésében és a HR Portál támogatásával a Vezetői Best Practice Fórum. Teljes cikk