Meg akarja előzni versenytársait? Akkor tekintsen kicsit másképpen a toborzásra!
A munkaerőpiac megváltozott trendjei miatt egyre komolyabb kihívást jelent időben betölteni a nyitott pozíciókat. A tehetséges szakemberek ma már szinte úgy válogathatnak a karrierlehetőségek között, mint a vásárlók hétvégenként a szupermarketben. Mindkét esetben impulzusok és a termékről közvetlenül kialakult benyomás is befolyásolja a választásukat.
Hogyan juttassa sikerrel célba az üzenetet?
Ma már számos toborzási eszköz és csatorna áll a HR-esek rendelkezésre. Elengedhetetlen az erőteljes online jelenlét, a megnyerő social média felületek kialakítása. Azonban közel sem elég csupán az online felületekre korlátozni az álláskeresők felkutatását. A virtuális világban olyan nagy az
információs zaj, hogy már az ezen felnövő Y és Z generáció is könnyedén elsiklik az itt kapott üzenetek felett. Manapság csak az a vállalat, márka tudja magára irányítani a figyelmet, amely komplex megoldásokban gondolkozik, és több, különböző kommunikációs csatornát használ a figyelem megragadásához.

Meggyőzés: információ és közvetlen benyomás
Az álláskeresőknek arra van szüksége, hogy a feléjük támasztott elvárási rendszereket alaposan megismerjék, míg a HR-es szakembereknek az a fontos, hogy jelentősen lerövidítsék a kiválasztási folyamatot. Ezt támogatja, ha már az elején kiderül, hogy a két fél közös nevezőre tudja-e hozni saját céljait vagy sem. Éppen ezért az ideális jelölt kiválasztásában sokat segíthet egy állásbörzén lezajlott kötetlen, személyes beszélgetés. Munkáltatói márkájuk, illetve szakmaiságuk szélesebb körben történő megismertetése révén ugyanis az elérhető célcsoport száma is növekszik.
Szólítsa meg potenciális jelöltjeit álláskeresői útvonaluk minden lépésén, az álláskeresés igényének felmerülésétől a pályázati anyag beadásáig! Legyen szó pályakezdőkről vagy tapasztalt szakemberekről, hatékonyabb lehet, mint gondolná!
Hazánk legjelentősebb, intézmény-független karrierrendezvénye, a HVG Állásbörze szolgáltatásai erre kínálnak lehetőséget. A részvétel nem csak a helyszínen való megjelenést jelenti, hanem egy saját employer branding kampányt is biztosít!
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk
Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk
- A potenciális munkaerő-tartalék negyedévenkénti alakulása - grafikon 4 napja
- Mutatjuk, hol vesznek fel és hol építenek le - friss adatok a magyar munkaerőpiacról 1 hete
- Ezek a legnagyobb kihívások a hazai vállalkozások számára 1 hete
- Ebben az országban használják a legtöbben az AI-t a HR területén 2 hete
- 5-ből 3 munkáltató szerint a soft skill-ek fontosabbak, mint valaha 2 hete
- Az álláskeresők szerint képzési hiány van, nem pedig készséghiány 3 hete
- Felmérés: kevés cég tartja hatékonynak a készségek értékelését 3 hete
- Employer branding a természetben – így támogatja a Hotel Ózon a vállalati kultúra építését 4 hete
- Felmérés: Egyre kevesebb munkahelyen elvárás a diploma 4 hete
- Költséges kivárás: mit veszít a HR, ha nem lép nyáron? 4 hete
- Felmondott a BKK vezérigazgatója: "Nem lehet hatalmi játszmák eszköze" a vezetői kiválasztás 1 hónapja