Metaverzum: másra használnák a fogyasztók, mint a vállalatok
A PwC legfrissebb felmérésben 5000 amerikai fogyasztó és 1000 üzleti vezető bevonásával vizsgálta a metaverzummal kapcsolatos vélekedéseket és felhasználási terveket. A válaszokból kiderül, hogy az üzleti vezetők 66%-a szerint vállalatuk már jelenleg is aktívan foglalkozik a metaverzummal, míg a fogyasztók 50%-a tartja érdekesnek a lehetőségeit. A vállalatok figyelme elsősorban a belső felhasználásra és tartalomgyártásra irányul, míg a fogyasztók legnagyobb arányban a digitális helyszínek felfedezése iránt érdeklődnek.
Az üzleti vezetők 66%-a gondolja úgy, hogy vállalata elkötelezett a metaverzumhoz kapcsolódó aktivitásokban, és többségük szerint már most, de legkésőbb három éven belül az üzleti stratégiájuk része lesz.
A fogyasztói oldal legnagyobb arányban – mintegy 65%-ban – az új, digitális helyszínek felfedezését tartja a metaverzum legérdekesebb felhasználási területének.
A vállalatvezetők legnagyobb arányban, 42%-ban az onboarding és egyéb tréningek támogatásában látják a metaverzum hasznát, amit a kollégákkal való interakciók elősegítése követ 36%-kal.
A fogyasztók 64%-a tart a technológia társadalmi hatásaitól – 61%-uk pedig egyetért azzal az állítással, miszerint a metaverzum leginkább a fiatalabb generációknak szól.
Ezzel szemben az üzleti vezetők komoly lehetőségeket látnak a metaverzumban, a válaszadók több mint fele gondolja úgy, hogy teljesen forradalmasíthatja az üzleti folyamatok működését.
- 2024.09.19PANNON HR KONFERENCIA 2024. Hagyományos őszi Pannon HR Konferenciánkon, ahol ismét neves előadókkal, érdekes és aktuális témákkal, izgalmas kerekasztal beszélgetésekkel készülünk. Célunk, hogy lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg. Részletek Jegyek
- 2024.09.26recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen! Részletek Jegyek
- 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába. Részletek Jegyek
- 2024.11.13Mérlegen a hibrid munkavégzés - Trendek és vállalati jó gyakorlatok a távmunka új korszakában Az esemény célja, hogy összehozza a különböző iparágak vezetőit, legjobb vállalati gyakorlatait, hogy megosszák gondolataikat és megvitassák a rugalmas foglalkoztatás jövőjét és annak vállalati kultúrákra gyakorolt hatásait, úgy mint a távmunka transzformációja, új innovációk és a mesterséges intelligencia hatásai, munkavállalói preferenciák, jogi megoldások, hatékonysági kérdések távolról, valamint vezetői kihívások és vállalati stratégiák a hibrid munka világában. Részletek Jegyek
Kíváncsibbá, nyitottabbá és jobban kommunikálóvá váltak azoknak a befogadó családoknak a gyermekei, amelyek globális ifjúsági csereprogramokban... Teljes cikk
A Z generáció tagjai között egyre erősebb a trend, hogy a hagyományos egyetem, diploma, munka karrierút helyett alternatív lehetőségek mentén... Teljes cikk
Amikor a fizetés megvitatásáról van szó, különösen, ha a munkavállaló fizetésemelésről próbál tárgyalni a munkáltatójával, van néhány... Teljes cikk
- Tanulmány: ezért egyre több a csendes felmondás a magyar cégeknél 1 hete
- Akár 6 millió forintot is kaphatsz digitális nomádként ezen a helyen 1 hete
- Human & Technology - Válts technológiavezérelt cégszervezetre! 2 hete
- Ezekben a szakmákban bíznak leginkább az AI-ban 2 hete
- Digitális kompetenciák - mutatjuk, milyen szinten használják az internetet a magyarok 1 hónapja
- Kedvezőbb feltételek mellett lehet pályázni a Technológia Plusz hitelprogramra 2 hónapja
- A technológia területén dolgozó nők 90%-a szembesül nemi előítéletekkel 2 hónapja
- Digitális nomádként Budapesten 2 hónapja
- A HR szakemberek kulcsszerepet kell, hogy játszanak a technológiai stratégia kidolgozásában 3 hónapja
- Így hat a dolgozókra a munkahelyi konfliktus 3 hónapja
- A munkaidőnk mindössze 5 százalékát töltjük kommunikációval 4 hónapja