Megjelent: 3 éve

Mit jelent a remarketing és hogyan használd?

A remarketing vagy újracélzás egy olyan taktika, amely segítségével személyre szabott Google Ads hirdetéseket tudunk megjeleníteni azoknak a felhasználóknak, akik jártak már a weboldalunkon.


Technikailag a remarketing az a folyamat, amely során JavaScript segítségével sütiket helyezünk el a felhasználó böngészőjében. Ezt követően az elhelyezett sütik tájékoztatják a remarketing platformot, hogy konkrét hirdetéseket jelenítsen meg egy hirdetés-csere útján, a felhasználó által a weboldalunkon keresett termékek vagy szolgáltatások alapján a látogatónak.

Mire jó a remarketing?


A remarketing taktika felhasználható egy termék, szolgáltatás, márka vagy vállalat népszerűsítésére, de egyaránt lehet növelni vele a konverziós rátát, illetve lead generálásra is hasznos eszközként szolgálhat.

A keresőoptimalizálás során gyakran kerül elő az a probléma, hogy a látogatók egy terméket kosárba helyeznek, de nem fejezik be a vásárlást. A remarketing erre a problémára is jó megoldás, hiszen azt a terméket vagy szolgáltatást jelenítjük meg neki, amelyet a kosárba tett, de a rendelés leadása nélkül hagyta el a weboldalunkat.

A remarketing során relevánsabbak lesznek a Google Ads hirdetések


Személyre szabott hirdetéseket tudunk elhelyezni a remarketing kampány keretein belül a Google Ads platform segítségével. Ez azért nagyon előnyös, mert a felhasználó így szinte csak és kizárólag olyan akciókkal és promóciókkal találkozik, amelyek érdeklik.

A Google Ads segítségével így a remarketing kampányban szereplő dinamikus hirdetéseket automatikusan tudjuk a felhasználó igényeihez igazítani.
Minél ügyesebb szakember kezeli ezeket a kampányokat, annál nagyobb lesz a márkatudatosság, illetve a cégismeret a felhasználók körében, mely hosszútávú profitnövekedést is képes eredményezni.

Összességében elmondható, hogy a mai technológiai innovációk segítségével egy új szintre lehet emelni a remarketing kampányokat, amelyekhez az egyik legjobb eszköz jelenleg a Google Ads platform.
  • 2022.01.19 Időgazdálkodás képzés A résztvevők felkészítése arra, hogy hatékonyabban tudják beosztani idejüket és hatékonyabban tudják elrendezni munkahelyi és otthoni teendőiket. Cél továbbá, hogy személyes hatékonyságuk növelése érdekében fejlődjenek a résztvevők kommunikációs stratégiái. Részletek Jegyek
  • 2022.01.24 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Nagy visszhangot keltett a Mentőszolgálat új munkaruháit bemutató videója

Néhány óra alatt több mint 100 ezren tekintették meg a videót, ami a mentősök új munkaruháját mutatja be. Teljes cikk

Bűnösnek találták Elizabeth Holmest, akár 20 évet is kaphat csalás miatt a Szilícium-völgy volt ürdvöskéje

Elizabeth Holmes volt a Theranos alapítója, azé a cégé, amely forradalmi előrelépést ígért a vérvizsgálatok terén. A startup egyetlen csepp... Teljes cikk

Lelkészeket és teológusokat toboroz a NASA

A NASA, az amerikai űrkutatási és űrrepülési kormányzati ügynökség lelkészeket és teológusokat vesz fel, hogy segítsenek megérteni, hogyan... Teljes cikk