kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Nagy sikerrel zárult a Prohuman toborzó akciója

Különleges, nyereményjátékkal egybekötött toborzási akciót álmodott meg és vitt sikerre a hazai HR-piac vezető cége, a Prohuman munkaerő szolgáltató a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve. Íme, a részletek, és elmeséljük azt is, hogy ki nyerte a főnyereményt.

images

„Azt már az akció kezdetén is tudtuk, hogy a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben a megszokott hirdetési és toborzási megoldások és módszerek nem elégségesek, önmagukban már nem hozzák meg a várt sikert.” - meséli Juhász Csongor, a 14000 főt foglalkoztató Prohuman csoport ügyvezető igazgatója, „Tudtuk, hogy a siker érdekében valamilyen újszerű, alternatív megoldásban kell gondolkodnunk. Így is tettünk. A nyereményjátékkal egybekötött toborzás eredménye végül egybecseng elvárásainkkal - igen sikeres akciót zártunk”, mondja a cégvezető.



A Prohuman - melynek eddigi sikereit is többek közt az eredményezte, hogy számos alkalommal, mert nagyot álmodni, s időről-időre képes volt bátran előrelépni - a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve egy különleges koncepciót, egy nem mindennapi nyereményjátékot álmodott meg, majd indított el.

A nyereményjátékra - melynek során az álláskeresők között nagy értékű ajándékokat, okostévét, okostelefont, vagy éppen órát sorsoltak ki - többnyire jól képzett munkavállalók jelentkeztek, köztük számos olyan ember, aki már eddig is fontolgatta a munkahelyváltást, vagy éppen ennek az akciónak a hatására döntött úgy, vagy vált meggyőzhetővé, hogy jelentkezzen a felkínált állásokra. A nyereményjáték fődíját, egy Škoda Fabia személygépkocsit az a Reichardt Beáta nyerte, aki a toborzó akció során helyezkedett el a Hatvani Boschnál, vizsgálói állásba.

A Prohuman - szokásához híven - ez esetben is meglepőt „húzott”, ezzel is tesztelve a piacot, egyben bizonyítva azt, hogy a hagyományos módszereken túl is lehet nagy mennyiségű munkavállalót találni és megszólítani.



A hazai HR-piac vezető cége e toborzó akció során ismét jelentősen bővítette adatbázisát, s, ami legfontosabb, partnerei megelégedésére, képes volt az akcióban részt vevő reménybeli munkavállalók nagy részét új munkahelyre elhelyezni, ráadásul ez a folyamat azóta is tart - az adatbázisába bekerült embereket a Prohuman továbbra is közvetíti új állásokba.

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezért nehéz a kkv-nak jó könyvelőt találni

A kkv-k egyik legkritikusabb területe a pénzügyi-számviteli nyilvántartás – és mégis, a cégek többsége egyre nagyobb nehézségekbe ütközik, ha... Teljes cikk

Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk