Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 2 hete

Nagy sikerrel zárult a Prohuman toborzó akciója

Különleges, nyereményjátékkal egybekötött toborzási akciót álmodott meg és vitt sikerre a hazai HR-piac vezető cége, a Prohuman munkaerő szolgáltató a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve. Íme, a részletek, és elmeséljük azt is, hogy ki nyerte a főnyereményt.

„Azt már az akció kezdetén is tudtuk, hogy a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben a megszokott hirdetési és toborzási megoldások és módszerek nem elégségesek, önmagukban már nem hozzák meg a várt sikert.” - meséli Juhász Csongor, a 14000 főt foglalkoztató Prohuman csoport ügyvezető igazgatója, „Tudtuk, hogy a siker érdekében valamilyen újszerű, alternatív megoldásban kell gondolkodnunk. Így is tettünk. A nyereményjátékkal egybekötött toborzás eredménye végül egybecseng elvárásainkkal - igen sikeres akciót zártunk”, mondja a cégvezető.



A Prohuman - melynek eddigi sikereit is többek közt az eredményezte, hogy számos alkalommal, mert nagyot álmodni, s időről-időre képes volt bátran előrelépni - a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve egy különleges koncepciót, egy nem mindennapi nyereményjátékot álmodott meg, majd indított el.

A nyereményjátékra - melynek során az álláskeresők között nagy értékű ajándékokat, okostévét, okostelefont, vagy éppen órát sorsoltak ki - többnyire jól képzett munkavállalók jelentkeztek, köztük számos olyan ember, aki már eddig is fontolgatta a munkahelyváltást, vagy éppen ennek az akciónak a hatására döntött úgy, vagy vált meggyőzhetővé, hogy jelentkezzen a felkínált állásokra. A nyereményjáték fődíját, egy Škoda Fabia személygépkocsit az a Reichardt Beáta nyerte, aki a toborzó akció során helyezkedett el a Hatvani Boschnál, vizsgálói állásba.

A Prohuman - szokásához híven - ez esetben is meglepőt „húzott”, ezzel is tesztelve a piacot, egyben bizonyítva azt, hogy a hagyományos módszereken túl is lehet nagy mennyiségű munkavállalót találni és megszólítani.



A hazai HR-piac vezető cége e toborzó akció során ismét jelentősen bővítette adatbázisát, s, ami legfontosabb, partnerei megelégedésére, képes volt az akcióban részt vevő reménybeli munkavállalók nagy részét új munkahelyre elhelyezni, ráadásul ez a folyamat azóta is tart - az adatbázisába bekerült embereket a Prohuman továbbra is közvetíti új állásokba.

Follow hrportal_hu on Twitter

Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a sikeres munka érdekében már nem elég, ha csak a saját területünkön vagyunk uptodate-ek, a munkánkhoz szorosan kapcsolódó határterületek ismerete is elengedhetetlen. A HR esetében ez a megkerülhetetlen társszakma mára a marketing lett.tovább..

    További cikkek
    Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

    Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a... Teljes cikk

    Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

    Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a... Teljes cikk

    Új irodavezető és új partner a Réti, Antall és Társai PwC Legal Ügyvédi Irodában

    Dr. Várszegi Zoltán (46) ügyvédnek, eddigi helyettesének adta át az irodavezetői pozícióját dr. Réti László (60), a 47 jogásszal működő Réti,... Teljes cikk

    A siker titka az egészséges, harmonikus és motivált munkaerő

    A Vodafone Magyarország 2016-ban harmadszorra nyerte el a Legjobb Munkahely díját nagyvállalati kategóriában. Kalocsa Adriána... Teljes cikk

    A siker titka az egészséges, harmonikus és motivált munkaerő

    A Vodafone Magyarország 2016-ban harmadszorra nyerte el a Legjobb Munkahely díját nagyvállalati kategóriában. Kalocsa Adriána... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár