Megjelent: 4 hónapja

Újraindul a WELL Kanapé webinárium sorozata

A tavaszi sikeres WELL Kanapé webinárium sorozat októbertől ismét várja az érdeklődőket ingyenes előadásaira, melyet a WELL munkacsoport tagjai állítottak össze.

Az első alkalom témája: A WELL Building Standard™ legújabb fejlesztései

Ezekre a kérdésekre ad választ a szakértő:

  • Hogyan támogatta a jelenlegi helyzet kezelését az International WELL Building Institute (IWBI) COVID-19 munkacsoportja?
  • Új minősítés született, a WELL Health and Safety Rating. Mi ez?
  • Az épülettulajdonosok és az üzemeltetők szempontjai a biztonságos újranyitásra.
  • Mi lenne megnyugtató a munkahelyre visszatérő dolgozóknak?
  • Az új ASHRAE állásfoglalás főbb részletei a légkezelő berendezések üzemeltetéséről.
  • Hogyan tehetjük láthatóvá és hihetővé a biztonság érdekében tett erőfeszítéseinket?

  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Akár Barbadosról is dolgozhat távmunkában

Turistáknak ajánl 12 hónapra munkavállalói vízumot Barbados. Így akár a trópusi szigetről is lehet távmunkában dolgozni, és ott átvészelni a... Teljes cikk

Bicikliflottával könnyítik a dolgozók visszatérését

Ajándék kerékpárokkal ösztönzi a budapesti iroda dolgozóit a biztonságos és környezettudatos közlekedésre Balogh Levente, a Szentkirályi... Teljes cikk

Több mint 13 millió forintos kártérítést kapott egy férfi, mert unalmas volt a munkája

A francia férfi depressziós lett, miután lefokozták menedzseri pozíciójából. Teljes cikk