Megjelent: 8 éve

Végre egy program minden céges pénzügyhöz

Elfelejtett, elveszett számlák, macerás átutalások, túlterhelt könyvelő, hirtelen adóterhek, drága számlázóprogram… Ha ezek közül bármelyik ismerős, akkor Önnek találták ki az OTP eBIZ szolgáltatását, amelynek segítségével a számlázással, bankolással és könyveléssel kapcsolatos feladatokat egy helyen, online kezelheti! A szoftver okostelefonokról is elérhető.

Az OTP fintech-leányvállalata 2017. áprilisban indította el legújabb, komplex elektronikus pénzügyi platformját. A digitális pénzügyi asszisztens segítségével a kis- és közepes vállalkozások egyrészt naprakész információt kapnak cégük pénzügyi helyzetéről, másrészt hetente több órát is megspórolhatnak a dokumentáció elektronikus intézésével. Az eBIZ-zel elektronikus számlák küldésére és fogadására is lehetőség van, így idővel a cégnek egyáltalán nem kell papíralapú adminisztrációval foglalkoznia.

Számlázás és banki ügyek könnyen és gyorsan



A felhőalapú platformon keresztül a vállalkozások könnyen és biztonságosan tarthatják a kapcsolatot a könyvelővel, a vevőkkel és a beszállítókkal. A rendszer átláthatóbbá teszi az egymás közötti számlázásokat és utalásokat is, emellett segít abban, hogy az adminisztrációban ne legyen hiba. A számlavezetést megkönnyítve, elég csak egy fotót készíteni a beérkező papír alapú számláról, amely iktatható a rendszerben, ha pedig a számlák fizetését kell intézni, az is egyszerűen, pár kattintással megoldható, hasonlóan egy online banki felülethez. A rendszer a fizetési határidőkről sem enged megfeledkezni, a felület ugyanis automatikus értesítéseket küld azokról.



Az adózásban is segítség



Egy vállalkozás vezetésénél fontos, hogy naprakészek legyünk a pénzmozgásokkal, a bevételek változásával, a befizetendő adók reális becslése ugyanis ennek tükrében lehetséges. Az eBIZ a befogadott számlákon szereplő információk alapján automatikusan megbecsüli a fizetendő ÁFA nagyságát, ráadásul továbbítja is az adatokat a könyvelőnek. Így mind a cégvezető, mind a könyvelő folyamatosan tisztában lehet a vállalkozás pénzügyeivel, nem kell a hó végén egyben átadni a számlákat. A rendszer mindemellett a várható pénzmozgásokra is figyelmeztet a számlák esedékessége alapján.

Országszerte nagy az érdeklődés



Jósvai Tamás, az OTP eBIZ Kft. ügyvezetője kiemelte, hogy a rendszer felületét úgy alakították ki, hogy már elsőre is könnyen átlátható, logikus és felhasználóbarát legyen, így minimális internetes tapasztalat is elegendő a felület megfelelő használatához. Az indulás óta eltelt pár hónapban már több százan szerződtek a szolgáltatásra, az érdeklődők száma pedig meghaladta tízezret.



Az eBIZ szolgáltatás legfőbb funkciói:


  • Számlázás: elektronikus és papíralapú számla, díjbekérő kiállítása, számlaküldés.
  • Elektronikus úton kiállított számlák befogadása, papír számlák egyszerű rögzítése.
  • Kimenő és bejövő számlák listázása, fizetettség nyomon követése.
  • Számlák kifizetése OTP banki átutalással, adók, bérjellegű és egyéb tételek átutalása.
  • Banki számlatörténet megjelenítése és összepárosítása a befogadott számlákkal.
  • Pénzügyi kimutatások: bevételek, kiadások megjelenítése, ÁFA-tervezés, pénzügyi előrejelzés.
  • Partnertörzs: vevők és szállítók törzsadatainak nyilvántartása, jogi státuszának nyomon követése, üzleti partnerek meghívása.
  • Könyvelői nézet: kereskedelmi számlák, banki számlatörténet exportálása, adók és bérszámfejtéshez kapcsolódó utalási tételek elérhetővé tétele könyvelők részére.



  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
"Többek vagyunk azáltal, hogy más kultúrákkal is együttműködünk" - a Pannonjob és a Club Tihany megoldása a munkaerőhiányra

A vendéglátás és turizmus évek óta komoly munkaerő-piaci nehézségekkel küzd. Az elöregedő társadalom miatt általánosságban jellemző szűkülő... Teljes cikk

Stabil bérszámfejtés bizonytalan időkben: megoldás a magyar piac számára

Egy olyan régióban, ahol a stabilitás stratégiai előnnyé vált, a bérszámfejtés már nem csupán háttérfunkció — hanem a bizalom alapja. Teljes cikk

Empátia az algoritmusok között: így segít egy humán fejlesztő a HR-eseknek

AI, generációk, mentális egészség. Sok téma szorongatja a HR-t. Nagy az igény olyan külső szakértőkre, akik friss szemmel és rugalmas... Teljes cikk