kapubanner for mobile

CRM / CRM X

Customer relationship management Az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) olyan technológia, amely a vállalat összes kapcsolatát és interakcióját kezeli, ügyfeleket és a potenciális ügyfeleket egyaránt, célja az üzleti kapcsolatok javítása a cég növekedésének érdekében. A CRM-rendszer segít a vállalatoknak abban, hogy kapcsolatban maradjanak az ügyfelekkel, ésszerűsítsék a folyamatokat, és javítsák a nyereségességet. A CRM X, vagy xCRM (eXtended CRM) rövidítést a kiterjesztett ügyfélkapcsolat-kezelési eszközökre használják, melyek szinkronizálhatók a cég rendelkezésre álló szoftveres környezetével és eszközeivel. Több adat összegyűjtésére képesek, átfogóbb képet adnak, lehetővé teszik az egyes dokumentumok, illetve projektinformációk valós idejű megosztását, és általában az operációs rendszertől független, egyedi, integrált felhasználói felülettel kezelhetők.

Forrás: UCC - SSC Kislexikon