kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

3 tipp, hogy ne őrüljünk bele a munkaidő-kezelésbe!

A munkaidő-kezelés egy bonyolult, megoldandó feladat, amelynek megoldása előttünk áll? Kérdésekből van elég ilyenkor… Legyen beléptető rendszerünk? Már nem szeretnénk papír jelenléti ívet, de mi lehet helyette?

lsoft-

A hibás munkaidőadat hibás bérszámfejtéshez, adatszolgáltatásokhoz, sőt, akár bírságokhoz vezethet, így nem csoda, hogy a vállalatok igyekeznek körültekintően kezelni ezt a kritikus kérdést.

Nekünk pedig van 3 tippünk, hogy ne őrüljünk bele a munkaidő-kezelésbe!

1. tipp: Amikor beléptetőrendszer mellett döntünk, szembesülünk azzal, hogy össze kell kötnünk azt a bérszámfejtésünkkel, mert annak egyik kiinduló adata lesz a munkaidőadat.

Ezt az interfészt rendszerint a bérprogramunk fejlesztője készíti el, azt követően, hogy felméri, milyen adatot adnánk át a beléptetéshez, és milyen adatot, milyen mértékig „tisztítva” szeretnénk megkapni a beléptetőrendszerből.

Nézzünk néhány példát!
Átadhatunk a személyügyi, bérügyviteli szoftverből azonosító adatokat, fényképet, a munkavállalót leíró egyéb adatokat.

Tudnunk kell, hogy milyen gyakorisággal várunk adatokat a beléptetőrendszerből, milyen formában, mozgáskódokat kell feldolgozni…

Kezd bonyolódni a helyzet? Nyugalom, a bérszámfejtő programunk fejlesztő csapata vállalja fel a munka oroszlánrészét, és a kész interfésszel kényelmesen automatizálttá válik az adatátadás -átvétel.

2. tipp: A kiszervezés mellett döntünk, és így egy csapásra házon kívül tudhatjuk a bérszámfejtés és a munkaidő-kezelés kockázatát és felelősségét is!

A bérszámfejtés szolgáltató többszintű szolgáltatásportfóliót alakíthat ki, így máris egyedi megállapodás része lehet a munkaidő adatrögzítés feladata. Saját munkaidő adminisztrátorunk végezné továbbra is a feladatot, vagy webes munkaidő szoftvert biztosít a szolgáltatónk, így a munkavállalóink maguk rögzítik a jelenléti adataikat?

Hihetetlenül széles a paletta, így magas szintű szolgáltatással, folyamatosan képzett szakemberek felügyeletével valósulnak meg a kapcsolódó feladatok.

3. tipp: Webes önkiszolgáló szoftver mellett döntünk, ami szuper megoldás arra, hogy a legkorszerűbb módon digitalizáljuk a kapcsolódó folyamatainkat!

A munkavállaló a nap végén, a mobiltelefonján is bejelentkezhet a webes szoftverbe, ahol a munkarendje alapján a rendszer által előállított munkaidő adatait egyszerűen készre jelentheti – amennyiben nincs szükség a módosításra. Ha a munkarendjétől eltérően történt az aznapi munkavégzése, sem kell kétségbe esnie, mert könnyedén rögzítheti a változást. Mindezt megteheti például a mobiltelefonján is, bárhol, bármikor, nem szükséges egy irodában, számítógép előtt ülnie.

Az L-SOFT ügyfelei többek között ezeket a megoldásokat is választhatják. Problémás a munkaidő-kezelés? Ismerje meg a lehetőségeit, kattintson! 

 

Tomkó Gyöngyvér

marketing menedzser, L-SOFT Zrt.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Úton a felsővezetői lét felé - hogyan segíthet egy mentor a cél elérésben?

Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk

Megtartott munkáltatói ígéretek

A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk

Csodálatos panoráma - végtelen látvány Ez a Hotel Ózon és a hamarosan nyíló Infinity étterem a Mátra szívében!

Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk