kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Balanced Scorecard (BSC)

Kiegyensúlyozott célrendszeren és teljesítménymutatókon alapuló stratégiai vállalatirányítási és teljesítménymérési módszer, mely a szervezet teljesítményét négy szempontból közelíti meg és rendezi összefüggő, logikai rendszerré.

A BSC egy stratégiai tervezési keretrendszer, amely segít a vállalatoknak prioritást adni a termékeiknek, projekteknek és szolgáltatásaiknak, kommunikálni a céljaikról vagy célkitűzéseikről, és tervezni a napi tevékenységeiket. A BSC lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy figyelemmel kísérjék és mérjék a stratégiáik sikerességét, és megállapítsák, hogy milyen jól teljesítettek.

A BSC-nel négy fő kategóriában értékelik a vállalat teljesítményét:

  1.     Pénzügyi perspektíva: Tradicionális pénzügyi mutatók, például a bevétel, a nyereség és a likviditás.
  2.     Ügyfél perspektíva: Az ügyfelek elégedettségét és lojalitását értékelő mutatók, például piaci részesedés és visszatérő ügyfelek aránya.
  3.     Belügyi folyamatok perspektívája: A vállalati belső folyamatainak hatékonyságára és minőségére vonatkozó mutatók, amelyek hozzájárulnak a termékek és szolgáltatások kiválóságához.
  4.     Tanulás és fejlődés perspektívája: Az alkalmazottak képességeinek és a vállalati kultúrának a fejlesztésére irányuló mutatók.

Ezen négy perspektíva kombinálása segít a vállalatoknak egyensúlyt teremteni a rövid távú és hosszú távú célok között, és segít megérteni, hogy az egyes tevékenységek és döntések hogyan járulnak hozzá a vállalati stratégia teljesüléséhez. A Balanced Scorecard egy rendkívül széles körben elfogadott és alkalmazott eszköz lett a vállalatok stratégiai irányításában és teljesítményértékelésében.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek