Hatékonyság, költségcsökkentés, fenntarthatóság
Most teszi az első lépést a fenntartható, papírmentes HR-adminisztráció felé? Kezdje a leggyakrabban felmerülő adminisztratív feladatok csökkentésével!
A HR-folyamatok sztenderdizálása és digitalizálása növeli a hatékonyságot
Az elmúlt évek kihívásai arra tanították meg a szervezeteket, hogy a túlélés záloga a gyors alkalmazkodás. Ebben a HR-szakembereknek kulcsfontosságú szerepük van, hiszen a legfontosabb erőforrással a munkavállalókkal „gazdálkodnak”. A HR-folyamatok digitalizálása és ezáltal sztenderdizálása nagymértékben hozzájárul a hatékonyság növeléséhez.
Generációváltás zajlik a munkahelyeken
A digitalizáció és az új technológiák elterjedését segíti, hogy generációváltás zajlik a munkahelyeken. 2025-re a munkaerőpiac 75%-át az Y generáció fogja alkotni és már javában velünk dolgoznak a Z-generáció tagjai is. Ők nem csupán befogadóbbak az új technológia iránt, hanem ebben a világban szocializálódtak és egyenesen elvárják az azonnali, átlátható, bárhol, bármikor elérhető megoldásokat.
A NEXON ezért fordít különös figyelmet a dolgozói és vezetői önkiszolgáló HR-megoldásának a NEXON_PORT-nak, folyamatos fejlesztésére, amely hatékonyabbá, gyorsabbá és papírmentessé teszi a HR-adminisztrációt.
Előtérben a dolgozók megtartása
Fejlesztéseink egyik legfőbb iránya a dolgozói élmény fokozása, hiszen a mai munkaerőpiaci helyzetben, amikor verseny folyik a tehetségek megszerzéséért és megtartásáért, a munkavállalói elégedettség egyik fontos eszköze lehet egy dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszer.
A mindennapi életünkben megszokott, személyre szabott élményeket már a munkahelyi alkalmazásoktól is elvárjuk: valós idejű hozzáférést HR-adatainkhoz, intuitív felhasználói kezelőfelületet, és folyamatvezérelt támogatást aktuális HR-feladatainkhoz.
A NEXON_PORT önkiszolgáló HR-rendszer használatával a HR bárhol, bármikor csak egy kattintásra van a munkavállalóktól:
- a bérjegyzéket nem kell kinyomtatni és kiosztani, elektronikusan megtekinthető
- a cafeteria-nyilatkozatok kitöltéséhez és az aktuális egyenleg lekérdezéséhez nem kell a HR-hez fordulni
- a jelenléti ív egyszerűen vezethető, a vezető számára ellenőrizhető
- a távolléttervezés átlátható, az igénylés/elfogadás követhető
- otthoni munkavégzés egy gombnyomással igényelhető, a vezető által elbírálható
- az év végi igazolások, nyomtatványok a szükséges adatokkal kitöltve, elektronikus aláírással ellátva azonnal letölthetőek
Hatékonyság, költségcsökkentés
A NEXON innovatív eszközei segítséget nyújtanak az adminisztrációs terhek csökkentésében, s így a HR-szakemberek az operatív feladatok helyett inkább a humánügyviteli stratégiára koncentrálhatnak.
A vezetői és dolgozói önkiszolgálás precíz adatnyilvántartást, átláthatóságot és nyomon követhetőséget jelent, ami növeli a HR-feladatok hatékonyságát és jelentős költségcsökkentést eredményez:
- a dolgozók adatváltoztatási igényeiket a portálon keresztül rögzíthetik, amit véglegesítés előtt az ügyintéző hagy jóvá
- a jelenléti ívek megfelelő kitöltését, a dolgozó távollét- és beosztásigényét a vezetője bírálja el, ami a portálon megtekinthető, illetve az adatok feladásra kerülnek a bérszámfejtő rendszer felé
- a vezetőket a számukra legfontosabb, előre összeállítható adatokból készített riportok segítik, összeállításukhoz nem szükséges a HR közreműködése
- nincs több űrlapkitöltés: a portálról a dolgozó adataival tölthető le minden nyomtatvány és elektronikus aláírással kombinálva még a személyes jelenlétet igénylő aláírás is megspórolható
A rendszer, aminek az IT-szakemberek is örülnek
A NEXON_PORT modern, naprakész IT-architektúrára épült rendszer, magas szintű adatbiztonságot nyújt és maximálisan megfelel a GDPR-előírásainak.
Üzemeltetése, karbantartása egyszerű, de a NEXON felhőszolgáltatásában futtatva minden feladatot levesz az IT-szakemberek válláról.
Tegye meg a NEXON-nal az első lépést a HR digitalizációja felé!
A NEXON_PORT radikálisan csökkenti a HR-osztályok terhelését, kiváltja a személyes ügyintézést és jelentősen emeli a munkavállalói elégedettséget.
NEXON_PORT megoldásunk rugalmasan igazodik a vállalatok mindenkori méretéhez és igényéhez. Ha még csak most teszi az első lépést a fenntartható, papírmentes HR-adminisztráció felé vezető úton, kezdje szoftverünk segítségével a leggyakrabban felmerülő adminisztratív feladatok csökkentésével:
- Papír alapú bérjegyzékek kiosztása helyett elektronikus bérjegyzék elérése a munkatársaknak kialakított önkiszolgáló felületen. A bérjegyzékek publikálása egy kattintással történik a NEXON bérszámfejtő szoftveréből.
- Dolgozói adatváltozás bejelentése a legfontosabb adatkörökre, például lakcím, okmány változások. Ügyintézői adatrögzítés helyett ellenőrzés és jóváhagyás funkcióval.
- HR-nyomtatványok kezelése a rendszerben, úgymint családi adókedvezmény igénylő, gyermek utáni pótszabadság nyilatkozat. Ezek a formanyomtatványok letölthetők az önkiszolgáló rendszerben a dolgozó személyes adataival, így csökken a téves kitöltésekből adódó felesleges ügyintézői munkamennyiség.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk
A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk
Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk
- 30 év alatti anyák adókedvezményének érvényesítése 3 hónapja
- 25 év alatti fiatalok adókedvezménye nyilatkozat 3 hónapja
- Négy vagy több gyermeket nevelő anyák kedvezménye 3 hónapja
- Első házasok adókedvezménye nyilatkozat 2024 3 hónapja
- Családi kedvezmény nyilatkozat 2024 3 hónapja
- Személyi kedvezmény nyilatkozat 2024 3 hónapja
- Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást 3 hónapja
- Már lehet jelentkezni a munkahelyi generációváltást elősegítő programra 4 hónapja
- A generációváltás kérdése feszültséget generálhat a családi vállalkozásokban 5 hónapja
- Czomba Sándor: munkahelyi generációváltást elősegítő program indul januártól 5 hónapja
- Új HR-igazgató az Euronics-nál 7 hónapja