kapubanner for mobile
Megjelent: 1 éve

Hatékonyság, költségcsökkentés, fenntarthatóság

Most teszi az első lépést a fenntartható, papírmentes HR-adminisztráció felé? Kezdje a leggyakrabban felmerülő adminisztratív feladatok csökkentésével!

Hatékonyság, költségcsökkentés, fenntarthatóság-

A HR-folyamatok sztenderdizálása és digitalizálása növeli a hatékonyságot

Az elmúlt évek kihívásai arra tanították meg a szervezeteket, hogy a túlélés záloga a gyors alkalmazkodás. Ebben a HR-szakembereknek kulcsfontosságú szerepük van, hiszen a legfontosabb erőforrással a munkavállalókkal „gazdálkodnak”. A HR-folyamatok digitalizálása és ezáltal sztenderdizálása nagymértékben hozzájárul a hatékonyság növeléséhez.

Generációváltás zajlik a munkahelyeken

A digitalizáció és az új technológiák elterjedését segíti, hogy generációváltás zajlik a munkahelyeken. 2025-re a munkaerőpiac 75%-át az Y generáció fogja alkotni és már javában velünk dolgoznak a Z-generáció tagjai is. Ők nem csupán befogadóbbak az új technológia iránt, hanem ebben a világban szocializálódtak és egyenesen elvárják az azonnali, átlátható, bárhol, bármikor elérhető megoldásokat.

A NEXON ezért fordít különös figyelmet a dolgozói és vezetői önkiszolgáló HR-megoldásának a NEXON_PORT-nak, folyamatos fejlesztésére, amely hatékonyabbá, gyorsabbá és papírmentessé teszi a HR-adminisztrációt.

Előtérben a dolgozók megtartása

Fejlesztéseink egyik legfőbb iránya a dolgozói élmény fokozása, hiszen a mai munkaerőpiaci helyzetben, amikor verseny folyik a tehetségek megszerzéséért és megtartásáért, a munkavállalói elégedettség egyik fontos eszköze lehet egy dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszer.

A mindennapi életünkben megszokott, személyre szabott élményeket már a munkahelyi alkalmazásoktól is elvárjuk: valós idejű hozzáférést HR-adatainkhoz, intuitív felhasználói kezelőfelületet, és folyamatvezérelt támogatást aktuális HR-feladatainkhoz.

A NEXON_PORT önkiszolgáló HR-rendszer használatával a HR bárhol, bármikor csak egy kattintásra van a munkavállalóktól:

  • a bérjegyzéket nem kell kinyomtatni és kiosztani, elektronikusan megtekinthető
  • a cafeteria-nyilatkozatok kitöltéséhez és az aktuális egyenleg lekérdezéséhez nem kell a HR-hez fordulni
  • a jelenléti ív egyszerűen vezethető, a vezető számára ellenőrizhető
  • a távolléttervezés átlátható, az igénylés/elfogadás követhető
  • otthoni munkavégzés egy gombnyomással igényelhető, a vezető által elbírálható
  • az év végi igazolások, nyomtatványok a szükséges adatokkal kitöltve, elektronikus aláírással ellátva azonnal letölthetőek

Hatékonyság, költségcsökkentés

A NEXON innovatív eszközei segítséget nyújtanak az adminisztrációs terhek csökkentésében, s így a HR-szakemberek az operatív feladatok helyett inkább a humánügyviteli stratégiára koncentrálhatnak.

A vezetői és dolgozói önkiszolgálás precíz adatnyilvántartást, átláthatóságot és nyomon követhetőséget jelent, ami növeli a HR-feladatok hatékonyságát és jelentős költségcsökkentést eredményez:

  • a dolgozók adatváltoztatási igényeiket a portálon keresztül rögzíthetik, amit véglegesítés előtt az ügyintéző hagy jóvá
  • a jelenléti ívek megfelelő kitöltését, a dolgozó távollét- és beosztásigényét a vezetője bírálja el, ami a portálon megtekinthető, illetve az adatok feladásra kerülnek a bérszámfejtő rendszer felé
  • a vezetőket a számukra legfontosabb, előre összeállítható adatokból készített riportok segítik, összeállításukhoz nem szükséges a HR közreműködése
  • nincs több űrlapkitöltés: a portálról a dolgozó adataival tölthető le minden nyomtatvány és elektronikus aláírással kombinálva még a személyes jelenlétet igénylő aláírás is megspórolható

A rendszer, aminek az IT-szakemberek is örülnek

A NEXON_PORT modern, naprakész IT-architektúrára épült rendszer, magas szintű adatbiztonságot nyújt és maximálisan megfelel a GDPR-előírásainak.
Üzemeltetése, karbantartása egyszerű, de a NEXON felhőszolgáltatásában futtatva minden feladatot levesz az IT-szakemberek válláról.

Tegye meg a NEXON-nal az első lépést a HR digitalizációja felé!

A NEXON_PORT radikálisan csökkenti a HR-osztályok terhelését, kiváltja a személyes ügyintézést és jelentősen emeli a munkavállalói elégedettséget.

NEXON_PORT megoldásunk rugalmasan igazodik a vállalatok mindenkori méretéhez és igényéhez. Ha még csak most teszi az első lépést a fenntartható, papírmentes HR-adminisztráció felé vezető úton, kezdje szoftverünk segítségével a leggyakrabban felmerülő adminisztratív feladatok csökkentésével:

  • Papír alapú bérjegyzékek kiosztása helyett elektronikus bérjegyzék elérése a munkatársaknak kialakított önkiszolgáló felületen. A bérjegyzékek publikálása egy kattintással történik a NEXON bérszámfejtő szoftveréből.
  • Dolgozói adatváltozás bejelentése a legfontosabb adatkörökre, például lakcím, okmány változások. Ügyintézői adatrögzítés helyett ellenőrzés és jóváhagyás funkcióval.
  • HR-nyomtatványok kezelése a rendszerben, úgymint családi adókedvezmény igénylő, gyermek utáni pótszabadság nyilatkozat. Ezek a formanyomtatványok letölthetők az önkiszolgáló rendszerben a dolgozó személyes adataival, így csökken a téves kitöltésekből adódó felesleges ügyintézői munkamennyiség.

Lépjen be a NEXON-nal a hatékony HR-folyamatok világába! 

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Úton a felsővezetői lét felé - hogyan segíthet egy mentor a cél elérésben?

Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk

Megtartott munkáltatói ígéretek

A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk

Csodálatos panoráma - végtelen látvány Ez a Hotel Ózon és a hamarosan nyíló Infinity étterem a Mátra szívében!

Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk