Magasabb stratégiai szintre tornázhatja magát a HR
A harmadik Employer Branding díj átadójának központi gondolata a HR és PR együttműködése volt.
A munkáltatói márkaépítés átfogó HR és kommunikációs szakterület, nem kizárólag toborzó eszköz. A munkavállalók egész alkalmazási ciklusát lefedi - mondta a HR Portálnak Kádár Balázs, a Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozatánk vezetője, a díj alapítója és szervezője.
Kádár Balázs szerint a díjra érkezett pályázati anyagokból kiderült, hogy a megtartás kerül egyre inkább fókuszba, amellett, hogy a bevonzás továbbra is kihívás.
A HR szerepe a folyamatban jelentős, hiszen a munkáltató márka megbízások többsége tőle érkezik. Egyrészt ha a HR elkezd egy employer branding programot, akkor azzal magasabb stratégiai szintre tudja emelni magát a vállalaton belül. Másrészt örvendetes, hogy egyre több pénzt szánnak erre a cégek, mert komolyan veszik, és egyfajta megoldásként tekintenek rá az éles munkaerő-piaci versenyben” - mondta Kádár Balázs.
Cikkünk több oldalas! Lapozzon!
1. oldal - Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!
2. oldal - Magasabb stratégiai szintre tornázhatja magát a HR