Az érzelmi intelligencia, vagyis az EQ, fontosságáról a vezetésben és a munkahelyeken egyre több szó esik. Az IQ-hoz képest az EQ nagyon sokáig háttérbe szorult, mára azonban egyre inkább egyértelműnek tűnik, hogy az emberekkel való bánásmód szempontjából, ami egyet jelent a szervezetek működtetésével, az utóbbi talán még fontosabb. Ennek pedig oka az idegrendszerünk felépítése, valamint az, hogy döntéseink jelentős részét érzelmi alapon hozzuk. Erről beszélt a HR Evolution által szervezett HR Fórumon Pécsi Rita, neveléskutató, az Apor Vilmos Katolikus Főiskola docense.
Minél kevesebb email verseng egy adott időpontban a címzett figyelméért, annál nagyobb az esély a megtekintésre. Teljes cikk
Az ABC ausztrál közszolgálati műsorszóró bejelentette, hogy majdnem az összes hivatalos fiókját megszünteti a korábban Twitterként ismert X... Teljes cikk
A formális kapcsolatok mellett minden szervezet életében jelen van az informális kapcsolati háló. Ha ezt vezetőként látjuk, megértjük, elemezzük,... Teljes cikk
Egymást kergetik a világunk bizonytalanságát leírni próbáló betűszavak. Néhány éve elindultunk a VUCA-tól, azóta pedig már a negyedik... Teljes cikk
Boomer, X, Y, Z – ezekkel a megnevezéssel illetik a szakemberek és a közbeszéd a generációkat. A Boomerek már évtizedek óta dolgoznak, míg a Z... Teljes cikk
Hatodik kiadásához érkezett az Emberi erőforrás menedzsment kézikönyv.