6 betöltött pozíció 700.000 FT-ból?
Ön mit gondol, olcsó húsnak híg a leve? A magas ár predesztinálja a jó végeredményt is? Vannak élethelyzetek, ahol ez egészen biztosan így van, azonban a toborzásnál nem feltétlenül igaz. A szakértelem, a speciális technológiák olyankor költséghatékonyan is elérhetők. A Beck & Partners legnépszerűbb szolgáltatásának csomagajánlata eddig csak ügyfeleik számára volt elérhető, most nyárindító akciójukat széles körben elérhetővé tették. Megéri élni vele.
Szolgáltatásunkat akkor érdemes kipróbálni, ha már a klasszikus hirdetések nem hoznak eredményt. Nálunk nem csak egy állásportálra kerül ki a pozíció, és nem csak várjuk a sültgalambot.” - Bíró Ágnes üzletágvezető.
Mit tartalmaz a szolgáltatás?
Megjelenés a 8 legnagyobb állásportálon
Pozíciója a 8 legnagyobb állásportálon kerül meghirdetésre 4 héten keresztül.
Célzott hírlevelek
Nagyságrendileg 500.000 önéletrajzot tartalmazó saját és külső adatbázisok jelöltjeinek célzott hírlevélben küldik ki a pozíciót, ezzel átlagosan akár 30%-al tudják növelni a jelentkezők számát.
Előszűrés
Fontos, hogy az ügyfelek csak az alkalmasnak ítélt jelöltek anyagaival találkozzanak, ezért a jelentkezőket önéletrajzuk alapján előszűrik.
Továbbítás e-mailben
A megfelelőnek ítélt jelentkezőket e-mailben továbbítják, az alkalmatlan pályázókat pedig elutasítják.
Extra lehetőségek
A klasszikus módszerek mellett kiemelten hatékonyan tudják támogatni a kereséseket toborzásmarketing kampányokkal. Bizonyos pozíciók esetében például egy-egy jól célzott Facebook kampánnyal több ezer potenciális jelölt elérhető a célcsoportjából. A bejelentkezők száma átlagosan 15-30%-al növelhető így.
Kihagyhatatlan ajánlat
5+1 csomagakció
6 Online Toborzási Alapcsomagot kaphat 5 áráért.
Mit szólna, ha a nyári szabadságolásokról visszatérve a postafiókjában már releváns jelöltek anyagai várnák, és Önnek csak választania kéne? Kattintson a részletekért!
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Olvasási idő: 6 perc - Szerző: Molnár Veronika. Teljes cikk
Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk
A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk
- Minden ötödik magyarországi német vállalat leépítést fontolgat idén 5 napja
- "Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma 6 napja
- Ez kell a járműipar munkaerőigényének kiszolgálásához 7 napja
- Az attitűd a kulcs, nagy a verseny a fiatalokért: így keresi az utánpótlást a Marriott 2 hete
- Ez okozza a legnagyobb kihívást a pénzügyi és számviteli szektorban 2 hete
- Miért megyünk mi magyarok külföldre és miért jönnek hozzánk Ázsiából dolgozni? 2 hete
- Így csábítanak a cégek a HVG Állásbörzén 2 hete
- Czomba Sándor: a magyar emberektől nem vehetik el a munkahelyeket a vendégmunkások 3 hete
- Kiderült, miért váltak óvatosabbá a dolgozók a munkahelyváltást illetően 3 hete
- Megtartott munkáltatói ígéretek 3 hete
- Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani 3 hete