Megjelent: 14 éve

A Generalival követhető a nyugdíjvalóság

Rendhagyó, internetes kampányt indított a Generali biztosító, hogy a fiataloknak és középkorúaknak szemléltesse, milyen nehéz ma megélni az aktuálisan megállapított átlagnyugdíjból. Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetőjének elmondása szerint a biztosító tudatosan választotta az Internetet, miután az akció célcsoportja rendszeresen használja a világhálót.

Az akció lényege, hogy a hét játékban szereplő személynek egy hónapon át ki kell jönnie az aktuális átlagnyugdíj összegéből, azaz 57.251 Ft-ból. A hét szereplő saját eredményeiről, nehézségeiről nap mint nap beszámol a játékot figyelemmel követőknek. A blogokat a www.nyugdijasevek.hu site-on olvashatják az érdeklődők. "Magyarországon a fiatal- és középkorú lakosság megdöbbentően nagy hányada nincs tisztában azzal, milyen nyugdíjra számíthat öregkorában. Így azzal sem, milyen alternatívák kínálkoznak a nyugdíjálmok megvalósításához" - nyilatkozta Papp-Váry Borbála. Elmondta, ez a korosztály a napi problémáikkal küszködve immunis az ilyen jellegű információkra, ezért döntöttek egy kreatív, újszerű kampány indításán.

A microsite-on ezen felül az életkor és a havi bruttó kereset megadásával mindenki megtudhatja, mekkora nyugdíjra számíthat öregségére a TB-től. Ráadásul személyre szabott ajánlati csomagot is összeállítanak a biztosító szakemberei azoknak, akik ezt igénylik. Ezek alkalmazásával elkerülhetik annak a veszélyét, hogy megfelelő nyugdíj-előtakarékosság híján a hét emberhez hasonló helyzetbe kerüljenek. "A Generali szeptemberben jelentette be Ezüstkor Nyugdíjprogramjának indulását, amely a harmadik pilléres nyugdíj-előtakarékossági megoldások új generációját indította el." - utalt az akció hátterére Papp-Váry. Meggyőződése, hogy a tények őszinte bemutatása elgondolkodásra késztet mindenkit jövőjével kapcsolatban.

Ezzel egyidőben megújult tartalmakkal jelentkezik a Generali honlapja, a www.generali.hu is. A nyugdíjhelyzetről készített háttéranyagok és elemzés mellett egy, a magyar biztosítási piacon eddig egyedülállóan valósághű nyugdíjszámító program is megtalálható a honlapon.

A www.nyugdijasevek.hu játékos weboldalt a Kirowski készítette, amely a megbízást tenderen nyerte el. A "Nyugdíjas Évek"-et online kampány is népszerűsíti, mely szintén a Kirowski műhelyében készült. Az Ezüstkor Nyugdíjprogram médiakapcsolati munkájában pedig a Café PR vesz részt.

  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Több mint 100 informatikai szakembert vesz fel a Nokia Magyarországon

Új, digitális telekommunikációs hálózatok fejlesztésével foglalkozó IT Kompetencia Központ létrehozását jelentette be a Nokia Budapesten. A... Teljes cikk

A Tesla Berlinben építi meg első európai gyárát

Berlin mellett építi fel első európai üzemét a Tesla - jelentette be Elon Musk, az elektromos autókat gyártó amerikai társaság vezetője a német... Teljes cikk

104 új munkahely jött létre Gödöllőn

A kormány 1,8 milliárd forinttal támogatta a GlaxoSmithKline (GSK) gyógyszergyár 18 milliárd forintos gödöllői fejlesztését. A cég gödöllői... Teljes cikk