Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 14 éve

A Generalival követhető a nyugdíjvalóság

Rendhagyó, internetes kampányt indított a Generali biztosító, hogy a fiataloknak és középkorúaknak szemléltesse, milyen nehéz ma megélni az aktuálisan megállapított átlagnyugdíjból. Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetőjének elmondása szerint a biztosító tudatosan választotta az Internetet, miután az akció célcsoportja rendszeresen használja a világhálót.

Az akció lényege, hogy a hét játékban szereplő személynek egy hónapon át ki kell jönnie az aktuális átlagnyugdíj összegéből, azaz 57.251 Ft-ból. A hét szereplő saját eredményeiről, nehézségeiről nap mint nap beszámol a játékot figyelemmel követőknek. A blogokat a www.nyugdijasevek.hu site-on olvashatják az érdeklődők. "Magyarországon a fiatal- és középkorú lakosság megdöbbentően nagy hányada nincs tisztában azzal, milyen nyugdíjra számíthat öregkorában. Így azzal sem, milyen alternatívák kínálkoznak a nyugdíjálmok megvalósításához" - nyilatkozta Papp-Váry Borbála. Elmondta, ez a korosztály a napi problémáikkal küszködve immunis az ilyen jellegű információkra, ezért döntöttek egy kreatív, újszerű kampány indításán.

A microsite-on ezen felül az életkor és a havi bruttó kereset megadásával mindenki megtudhatja, mekkora nyugdíjra számíthat öregségére a TB-től. Ráadásul személyre szabott ajánlati csomagot is összeállítanak a biztosító szakemberei azoknak, akik ezt igénylik. Ezek alkalmazásával elkerülhetik annak a veszélyét, hogy megfelelő nyugdíj-előtakarékosság híján a hét emberhez hasonló helyzetbe kerüljenek. "A Generali szeptemberben jelentette be Ezüstkor Nyugdíjprogramjának indulását, amely a harmadik pilléres nyugdíj-előtakarékossági megoldások új generációját indította el." - utalt az akció hátterére Papp-Váry. Meggyőződése, hogy a tények őszinte bemutatása elgondolkodásra késztet mindenkit jövőjével kapcsolatban.

Ezzel egyidőben megújult tartalmakkal jelentkezik a Generali honlapja, a www.generali.hu is. A nyugdíjhelyzetről készített háttéranyagok és elemzés mellett egy, a magyar biztosítási piacon eddig egyedülállóan valósághű nyugdíjszámító program is megtalálható a honlapon.

A www.nyugdijasevek.hu játékos weboldalt a Kirowski készítette, amely a megbízást tenderen nyerte el. A "Nyugdíjas Évek"-et online kampány is népszerűsíti, mely szintén a Kirowski műhelyében készült. Az Ezüstkor Nyugdíjprogram médiakapcsolati munkájában pedig a Café PR vesz részt.

Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
200 munkahelyet teremt egy dél-koreai beruházás Salgótarjánban

Kétszáz embernek ad munkát épülő salgótarjáni üzemében a dél-koreai Bumchun Precision nevű cég, a beruházás értéke 41 millió euró, mintegy... Teljes cikk

2000 embert bocsát el a Citroën 2022-ig

Két gyárát bezárja a Citroën 2022-ig, ennek megfelelően a Dongfeng gyártóval közös vállalata, a Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) a... Teljes cikk

Diákokat dolgoztattak illegálisan a gyárban, hogy időben elkészüljenek az Amazon hangszórói

Havi 60 órában, éjszakai műszakban is dolgoztatta azokat a 16-18 éveseket a Foxconn, akiket középiskolában toboroztak, hogy elegendő mennyiség... Teljes cikk