A hirdetések is fontos részét képezik a marketingünknek
Bármilyen tevékenységgel is foglalkozunk nagyon fontos, hogy kellő figyelmet szenteljünk a marketingünkre. Elvégre hiába van egy jó szolgáltatásunk vagy termékkörünk, ha nem tud róla a célközönségünk, akkor csak kevés ügyfélre, vásárlóra számíthatunk.
Ma már nem kérdés, hogy az online platformokon is jelen kell lennünk, ha hatékony eredményeket akarunk elérni. Továbbá az olyan lehetőségeket is érdemes kihasználnunk, mint amelyeket például a Google Ads hirdetések kínálnak.
Ahhoz, hogy minden gördülékenyen haladjon és elérjük a kívánt eredményeket, mindenképpen kérjük egy hozzáértő digitális marketing és hirdetés stratéga közreműködését! Ő ugyanis segíteni tud nekünk, hogy szárnyaljon a marketingünk, és elérjük azokat a mérföldköveket, amiket kitűztünk.

Mai írásunkban elmondjuk röviden, hogy mit érdemes tudni a Google Ads hirdetésekről, illetve eláruljuk azt is, hogy sok esetben min múlik a siker.
Amit a Google Ads hirdetésekről érdemes tudni
A Google Ads egy olyan hirdetési platform, ami lehetővé teszi a cégek, illetve vállalkozások számára, hogy fizetett hirdetéseket készítsenek.
Ezek a hirdetések többek között megjelenhetnek például a Google keresési találati oldalain, a YouTube-on, a kereső partnerhálózatán, a Google térképen vagy a mobilalkalmazásokban.
A lehetőségek tárháza szinte végtelen, ugyanis képes, szöveges, videós és applikációs hirdetéseket is készíthetünk, mindezt úgy, hogy sokféle beállításra lehetőségünk van. Meghatározhatjuk például a hirdetés célját, a célközönséget, a kulcsszavakat, megadhatjuk a demográfiai adatokat, illetve beállíthatjuk a költségkeretet is.
A Google Ads hirdetések egyik legnagyobb előnye, hogy csak a kattintásokért kell fizetnünk, magáért a hirdetések megjelenéséért nem. Emiatt tehát egy költséghatékony hirdetési módszernek tekinthető.
A siker alapja: a tervezés
Mielőtt azonban nekiállnánk hirdetni, nagyon fontos, hogy legyen egy tervünk. Ennek keretén belül meg kell határoznunk az elérni kívánt céljainkat, és lépésről lépésre ki kell jelölni azokat a feladatokat, amiket el kell végeznünk a siker érdekében.
A tervezés segítségével sokkal fókuszáltabban, strukturáltabban haladhatunk előre, elvégre mindig tudni fogjuk, hogy épp hol tartunk az ütemtervben. Ha pedig szükségesnek látjuk, akkor a terven bármikor tudunk változtatni, módosítani.
Kérjük szakértő segítségét!
Látható tehát, hogy a Google Ads hirdetésekben rejlő lehetőségeket mindenképp érdemes kiaknáznunk. Méghozzá egy szakértő segítségével, aki miután feltérképezte a marketing flow-nk elakadásának okait, összegzi a lehetőségeinket, illetve segít a megvalósításban, koordinációban is.
Ezzel rengeteg időt, energiát és sok esetben pénzt is spórolhatunk. Elvégre a feladatok terhe nem a mi vállunkat fogja nyomni, és elkerülhetjük a felesleges pénzkiadásokat is, amiket a nem megfelelő, átgondolatlan beállítások eredményeznek.
Amennyiben szakember segítségét szeretnénk kérni, akkor ezt a katotamas.hu oldalon tehetjük meg.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Mire a megsérült dolgozó kollégái mentőt hívtak, a férfinak leállt a légzése. Teljes cikk
A kormány javaslatára az Országgyűlés megkezdi a 14. havi nyugdíj bevezetéséről szóló törvénytervezet tárgyalását - közölte a... Teljes cikk
A multinacionális vállalatcsoport vagy a nagyméretű belföldi vállalatcsoport belföldi csoporttagjaira vonatkozó, elismert belföldi kiegészítő adó... Teljes cikk
- Te hogyan reagálsz a hatásvadász címekre? 3 hónapja
- Mennyit keresnek a marketingesek 2025-ben? 3 hónapja
- Hogyan érheted el a hosszú távú organikus forgalmat a Google segítségével? 4 hónapja
- Eltűnnek az olvasók, jönnek az elbocsátások – a Google AI-ja munkahelyek ezreit veszélyezteti 5 hónapja
- Meeting szoftverek: hogyan válasszunk? 7 hónapja
- Dolgozók TikTok-influencerek lettek a Rossmannál 9 hónapja
- A Google vezér szerint csak akkor lehet "áttörés", ha a dolgozók bejárnak az irodába 9 hónapja
- Google Ads kampány indítása – Útmutató a sikeres hirdetésekhez 10 hónapja
- Ezek voltak a legnépszerűbb marketingeszközök a magyar kkv-knál 2024-ben 11 hónapja
- Podcast stúdió bérlés, mint munkáltatói márkaépítő eszköz 12 hónapja
- Karrierváltás: online marketingesek kaptak szakmai útmutatót 1 éve

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?