kapubanner for mobile

38 cikk a(z) reklám címkével - 1. oldal

A hirdetések is fontos részét képezik a marketingünknek

9 hónapja Bármilyen tevékenységgel is foglalkozunk nagyon fontos, hogy kellő figyelmet szenteljünk a marketingünkre. Elvégre hiába van egy jó szolgáltatásunk vagy termékkörünk, ha nem tud róla a célközönségünk, akkor csak kevés ügyfélre, vásárlóra számíthatunk. Teljes cikk...


Őszinte reklámok nyomában

8 éve Mindenki tudja, hogy a reklámok, ha nem is feltétlenül hazudnak, de szeretik némileg elferdíteni a valóságot. Nem kell ezen nagyon meglepődni, hiszen a cégek számára a profit a legfontosabb, ezért nem csoda, ha csalni is képesek miatta. Sokszor a túlélés a tét, hiszen ki vásárolna egy olyan cégtől, amelyik nyíltan bevallja, hogy neki csak a bevétel számít? Teljes cikk...


Milliós bírságokat kaphatnak az influencerek

6 éve A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) mostantól milliós büntetéseket szab ki influencerekre, marketinggel kapcsolatos jogsértéseknél - derül ki a lapunknak küldött sajtóközleményből. Teljes cikk...


„Csapatot nem hagy ott az ember”

7 éve A beteg számít rám - mondta a gyártósoron a gépkezelő. A vibe manager a cég udvari bolondja - két provokatív mondat az Employer Trending konferencia előadóitól. Mi pedig korábbi cikkünket folytatva összefoglaltuk, hogy milyen toborzási és employer branding tippeket adtak át szakértőink a Médiapiac és a HR Portal októberi rendezvényén. Teljes cikk...


A taxisok szerint reklámelhelyezéssel kiváltható lehet az emelt taxitarifa

7 éve Az Európai Taxis Egyesület szerint a taxikon a reklám elhelyezése kiválthatja a tarifaemelést, mivel azzal plusz bevételhez juthatnak a fuvarozók - írja az MTI. Teljes cikk...


Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?

8 éve Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes. Teljes cikk...


Ukrajnai reklámkampánnyal toboroz munkaerőt Magyarország

9 éve A Nemzeti Foglalkoztatási Alap támogatásával 82 millió forintból jelennek meg hirdetések Ukrajnában, hogy ukránokkal tölthessék be a magyarországi álláshelyeket a hiányszakmákban. A pénz odaítéléséről személyesen Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter döntött - írta a HVG. Teljes cikk...


Tőke nélkül indultak, ma már csak napi fél órát dolgoznak

10 éve Két huszonéves fiatalember 2011-ben egy üveg bor mellett úgy döntött, hogy belevágnak életük első saját vállalkozásába, és megalapították a Ma este Színház!-at. Egyedülálló kultúrprojektet találtak ki, az előadás napján árulják a színházak megmaradt jegyeit az interneten féláron. A 140 ezer forint alaptőkével indított vállalkozás fokozatosan növekedett és egyre népszerűbb lett, 2014-ben már 180 millió forintos forgalmat bonyolítottak le, pedig marketingre gyakorlatilag nem is költöttek a tehetséges alapítók, akik szerint sikerük kulcsa, hogy kiegészítik egymást, és jól tudták felosztani a feladatokat. Tavaly indították el a Ma este Koncert!-et, amely a zene kedvelőinek nyújt kedvezményes koncertjegyeket. Jelenleg egy mobilos applikációt fejlesztenek, de terveik között szerepel a külföldi piacra jutás is, valamint új internetes vállalkozás indításán is gondolkoznak. Limbacher Tivadarral és Szabadkai Attilával, a Ma este Színház! két alapítójával beszélgettem a vállalkozásuk elindításáról, fejlesztéséről, népszerűsítéséről, hátteréről, valamint kettejük kapcsolatáról. Teljes cikk...


Nem kérhetnek bónuszt a médiaügynökségek

10 éve Hatósági árazáshoz hasonló megoldást vezet be a törvény, amely szerint a médiaügynökségek nem kérhetnek, és nem fogadhatnak el bónuszt, írja a Napi.hu. Teljes cikk...


Új ügyfélkapcsolati vezetőt igazolt a Crane

10 éve Molnár Éva (29) a Crane-nél folytatja pályafutását ügyfélkapcsolati menedzserként. A Next Shiptől érkező, nagyvállalati és startup tapasztalattal egyaránt rendelkező szakember többek között integrált kampányok tervezésében és lebonyolításában fogja segíteni a MasterCardnak dolgozó csapatot. Teljes cikk...


A fantasztikus nő mítosza

10 éve Sok reklámban látjuk, ahogy nyúzott nők igyekeznek megbirkózni a munkahelyi és magánéleti feladataikkal. Ez persze legtöbbször boldog véggel zárul. Egy-két vitamin vagy energiaszelet bekapásával máris többszörös csoda történik: a meeting eredményesen zárul, a gyerekek megnyugszanak, a lakás ragyog, a férj pedig elandalodva néz vonzó asszonykájára. Mivel ennek realitása vetekszik Hermione Granger időnyerőjével, érdemes más megoldásokat is keresni. Teljes cikk...


Központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány

11 éve Az egységes, koordinált kormányzati kommunikáció érdekében központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány. Az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb, pénteki számában jelent meg. Teljes cikk...


Állami cégnek lehet monopóliuma a reklámelosztásban?

11 éve Az Index információi szerint a terv az, hogy hamarosan egy állami ügynökség veszi át az állami cégek és a teljes kormányzat hirdetéseinek kezelését és a médiavásárlást. Teljes cikk...


Új kommunikációs vezető az Avonnál

11 éve Végh-Kósa Anita 2014 májusától PR & Advertising Specialist-ként csatlakozott az Avon Magyarország csapatához. A kommunikációs szakember felelősségi körébe tartozik majd vállalat pr feladatainak irányítása, szorosan együttműködve a helyi ügynökségekkel – írja a cég közleménye. Teljes cikk...


Százmillióra büntették az Éremkibocsátót

11 éve Hivatalosság látszatát keltette, és akciósnak mondta árait, ezzel pedig megtévesztette a fogyasztókat a Magyar Éremkibocsátó Intézet, mondta ki a Gazdasági Versenyhivatal. Teljes cikk...


A világ legijesztőbb állásinterjúja

12 éve A "Kész átverés"-jellegű, egyébként Chilében készült videó egy egyszerű, ám igen ötletes reklám, amivel az LG az új Ultra HD-s tévéjét népszerűsíti. Igen hatásosan. Teljes cikk...


Költsek marketingre vagy ne?

12 éve Régóta közszájon forog Ogilvy mondása, hogy a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. Csak azt nehéz eldönteni, hogy melyik 50 százalék az, ami hasznos volt és melyik nem. A mai gazdasági környezetben a cégek minden lehetséges módon csökkentik a költségeiket és ennek igen gyakran áldozatául esik a marketing költségvetés is. A nagy kérdés, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti a túlélési potenciálját. Teljes cikk...


Reklámadó: nem kerül a parlament elé a javaslat a tavaszi ülésszakban

12 éve Nem kerül a parlament elé a reklámadóról szóló javaslat a tavaszi ülésszakban - közölte a Magyar Reklámszövetség csütörtökön a honlapján. Teljes cikk...


Nem költenek hirdetésre a kkv-k

12 éve Nem érdekli a reklám a magyar kis- és középvállalkozásokat, írja a kreatív online. Ami számít az az eladások ösztönzése. Teljes cikk...


100 milliót fizetne az RTL Klub, 10-et az Origo az új sarcra

12 éve Amennyiben a vidékfejlesztési tárca törvénytervezete elfogadásra kerül, a kormány 2011-ben megvont támogatás dupláját szedné be a média szereplőitől, és juttatná a meteorológiai szolgálathoz saját bevételként. Teljes cikk...


HR-esek a jótevő szerepében

13 éve A CSR, mint komplex irányítási szemlélet mára követendő szervezeti magatartássá vált. A gyorsan változó társadalmi értékek miatt egyre hangsúlyosabbá, kikerülhetetlenné válik a párbeszéd, a felelősség, a fenntarthatóság és az etikus, értékelvű magatartás - hangzott el a BrandTrend november végi konferenciáján, ahol ismertették a „"CSR kommunikációs szemmel 2012" című felmérés megállapításait is. Teljes cikk...


Tovább csökken idén a cégajándékozás

13 éve A 2008 óta tartó visszaesés után az idén tovább csökken a karácsonyi cégajándékozás - derül ki a Promo Data Piackutató Kft. felméréséből. Teljes cikk...


Közel egymilliárdot költöttek eddig a cafeteria reklámozására

13 éve Az Erzsébet-utalvány és a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) népszerűsítésére a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft. több mint 739 millió forintot költött tavaly novembertől ez év január végéig a Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint - írja a Világgazdaság. A SZÉP-kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá. Teljes cikk...


Hívja a webtakarítókat, hogy megvédje cége jóhírét!

14 éve E-hírnév biztosítást köthetnek Franciaországban azok a vállalatok vagy magánszemélyek, akikről negatív információk jelentek meg a világhálón és azokat szeretnék eltüntetni - közli az InfoRádió. Teljes cikk...


Törvényt sért az üdülési csekk adás-vétele

15 éve Mivel az adó- és járulékkedvezménnyel támogatott üdülési csekk névre szóló, így annak eladását vagy megvételét a törvény tiltja, tehát az adás-vételre vonatkozó hirdetések törvénysértőek - adja hírül a Híradó a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány közleménye alapján. Teljes cikk...


Íme a "világ legjobb állásai"

15 éve Egzotikus nyaralóhelyen blogot író "idénymunkás", nászutas-helyeket tesztelő házaspár - néhány példa arra, hogyan lehet az álláshirdetés egyben reklámeszköz is. Teljes cikk...


Álláskeresés egyedi módszerekkel

15 éve Kétségbeesésében önmagát kezdte el reklámozni az az 59 éves New York-i pénzügyi szakember, aki két év állástalanság után végre kapott munkát. Teljes cikk...


Virtuálisan sztrájkolnak a belga reklámosok

15 éve Több mint egy tucat belga reklámügynökség hirdetett virtuális sztrájkot weblapján. A cégek egyebek mellett a jelenleg alkalmazott tendereztetési eljárás ellen léptek fel ilyen speciális eszközzel. Teljes cikk...


Új munkatárssal erősít az Insomnia Reklámügynökség

16 éve Varga Dorottya az Insomnia Reklámügynökség csapatának új projektmenedzsere, írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Egy reklámcég 7200 dolgozót bocsát el világszerte

16 éve A WPP globális reklámcég az idén 7200 alkalmazottjától válik meg Nagy-Britanniában, Európában és az Egyesült Államokban, mivel a recesszió következtében beszűkültek a vállalatok reklámozási és marketing kiadásai. Teljes cikk...


Szakmaváltás kis tőkével: (ön)marketing az interneten - II. rész

16 éve Az internet marketing kiváló menekülési útvonal a megélhetés biztosítása felé, már ha a megfelelő tudás birtokában vagyunk. Puszta illúziókkal azonban ezen a terepen sem megyünk messze, ne higgyük tehát el azokat a reklámokat, amelyek perceken/órákon/heteken belül elérhető mesés bevételt ígérnek (legtöbbször könnyű vagy semmi munkával). Teljes cikk...


Bővíti portfólióját a Puma

17 éve Megvásárolja a svéd Brandon Company reklámügynökséget a német sportszergyártó Puma. A cég nyolc központjában összesen 115 főt foglalkoztat, írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Elbocsátást eredményez a francia médiatörvény

17 éve A francia közszolgálati televízió munkahelyeinek közel tíz százalékát megszünteti 2012-ig - adta hírül pénteken a Le Figaro című párizsi napilap. Teljes cikk...


Állásszerzés kreatív eszközökkel

17 éve A küszöbön álló gazdasági válság vélhetően még nehezebbé teszi az állásszerzést. Érdemes éppen ezért a hagyományostól eltérő módszerekkel is próbálkozni. Különösen a marketing és a reklám szakmába készülőknek érdemes megmozgatni a fantáziájukat. Saját weboldal, plakátszerű bemutatkozó anyag, egyedi PR-akciók, és máris felfigyelnek az álláskeresőre. Teljes cikk...


Gyorsan cserélődnek a marketingigazgatók

17 éve Egerben tartották meg az idei reklám- és marketingkonferenciát, ahol többek közt arról is szó volt, hogy a világon mindenütt gyorsan cserélődnek a marketingigazgatók - írja a Népszabadság. Teljes cikk...


Sarkozy eltörli a 35 órás munkahetet

18 éve Minden eddiginél határozottabban foglalt állást a 35 órás munkahét megszüntetése mellett Nicolas Sarkozy, aki kijelentette: a világgazdasági környezet helyett a növekedés belső akadályaira kell összpontosítani, például arra, hogy a franciák nem dolgoznak annyit, mint a versenytárs országok polgárai - értesült a Világgazdaság. Teljes cikk...


Vállalati ajándékozás jutányos áron?

18 éve Közeleg a karácsony, és a legtöbb cég valamilyen módon megköszöni munkatársainak és partnereinek az egész éves együttműködést. Ez a gesztus pénzbe kerül, de hogy mennyibe, az attól függ, milyen ruhába bújtatjuk az ajándékot. Az üzleti ajándékozás jogszabályai ugyanis nehezen átláthatók, sőt, nem is mindig "igazságosak". Teljes cikk...