37 cikk a(z) reklám címkével:

Őszinte reklámok nyomában

3 hónapja Mindenki tudja, hogy a reklámok, ha nem is feltétlenül hazudnak, de szeretik némileg elferdíteni a valóságot. Nem kell ezen nagyon meglepődni, hiszen a cégek számára a profit a legfontosabb, ezért nem csoda, ha csalni is képesek miatta. Sokszor a túlélés a tét, hiszen ki vásárolna egy olyan cégtől, amelyik nyíltan bevallja, hogy neki csak a bevétel számít? Teljes cikk...


Milliós bírságokat kaphatnak az influencerek

5 hónapja A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) mostantól milliós büntetéseket szab ki influencerekre, marketinggel kapcsolatos jogsértéseknél - derül ki a lapunknak küldött sajtóközleményből. Teljes cikk...


„Csapatot nem hagy ott az ember”

1 éve A beteg számít rám - mondta a gyártósoron a gépkezelő. A vibe manager a cég udvari bolondja - két provokatív mondat az Employer Trending konferencia előadóitól. Mi pedig korábbi cikkünket folytatva összefoglaltuk, hogy milyen toborzási és employer branding tippeket adtak át szakértőink a Médiapiac és a HR Portal októberi rendezvényén. Teljes cikk...


A taxisok szerint reklámelhelyezéssel kiváltható lehet az emelt taxitarifa

2 éve Az Európai Taxis Egyesület szerint a taxikon a reklám elhelyezése kiválthatja a tarifaemelést, mivel azzal plusz bevételhez juthatnak a fuvarozók - írja az MTI. Teljes cikk...


Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?

2 éve Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes. Teljes cikk...


Ukrajnai reklámkampánnyal toboroz munkaerőt Magyarország

3 éve A Nemzeti Foglalkoztatási Alap támogatásával 82 millió forintból jelennek meg hirdetések Ukrajnában, hogy ukránokkal tölthessék be a magyarországi álláshelyeket a hiányszakmákban. A pénz odaítéléséről személyesen Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter döntött - írta a HVG. Teljes cikk...


Tőke nélkül indultak, ma már csak napi fél órát dolgoznak

5 éve Két huszonéves fiatalember 2011-ben egy üveg bor mellett úgy döntött, hogy belevágnak életük első saját vállalkozásába, és megalapították a Ma este Színház!-at. Egyedülálló kultúrprojektet találtak ki, az előadás napján árulják a színházak megmaradt jegyeit az interneten féláron. A 140 ezer forint alaptőkével indított vállalkozás fokozatosan növekedett és egyre népszerűbb lett, 2014-ben már 180 millió forintos forgalmat bonyolítottak le, pedig marketingre gyakorlatilag nem is költöttek a tehetséges alapítók, akik szerint sikerük kulcsa, hogy kiegészítik egymást, és jól tudták felosztani a feladatokat. Tavaly indították el a Ma este Koncert!-et, amely a zene kedvelőinek nyújt kedvezményes koncertjegyeket. Jelenleg egy mobilos applikációt fejlesztenek, de terveik között szerepel a külföldi piacra jutás is, valamint új internetes vállalkozás indításán is gondolkoznak. Limbacher Tivadarral és Szabadkai Attilával, a Ma este Színház! két alapítójával beszélgettem a vállalkozásuk elindításáról, fejlesztéséről, népszerűsítéséről, hátteréről, valamint kettejük kapcsolatáról. Teljes cikk...


Nem kérhetnek bónuszt a médiaügynökségek

5 éve Hatósági árazáshoz hasonló megoldást vezet be a törvény, amely szerint a médiaügynökségek nem kérhetnek, és nem fogadhatnak el bónuszt, írja a Napi.hu. Teljes cikk...


Új ügyfélkapcsolati vezetőt igazolt a Crane

5 éve Molnár Éva (29) a Crane-nél folytatja pályafutását ügyfélkapcsolati menedzserként. A Next Shiptől érkező, nagyvállalati és startup tapasztalattal egyaránt rendelkező szakember többek között integrált kampányok tervezésében és lebonyolításában fogja segíteni a MasterCardnak dolgozó csapatot. Teljes cikk...


A fantasztikus nő mítosza

5 éve Sok reklámban látjuk, ahogy nyúzott nők igyekeznek megbirkózni a munkahelyi és magánéleti feladataikkal. Ez persze legtöbbször boldog véggel zárul. Egy-két vitamin vagy energiaszelet bekapásával máris többszörös csoda történik: a meeting eredményesen zárul, a gyerekek megnyugszanak, a lakás ragyog, a férj pedig elandalodva néz vonzó asszonykájára. Mivel ennek realitása vetekszik Hermione Granger időnyerőjével, érdemes más megoldásokat is keresni. Teljes cikk...


Központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány

6 éve Az egységes, koordinált kormányzati kommunikáció érdekében központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány. Az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb, pénteki számában jelent meg. Teljes cikk...


Állami cégnek lehet monopóliuma a reklámelosztásban?

6 éve Az Index információi szerint a terv az, hogy hamarosan egy állami ügynökség veszi át az állami cégek és a teljes kormányzat hirdetéseinek kezelését és a médiavásárlást. Teljes cikk...


Új kommunikációs vezető az Avonnál

6 éve Végh-Kósa Anita 2014 májusától PR & Advertising Specialist-ként csatlakozott az Avon Magyarország csapatához. A kommunikációs szakember felelősségi körébe tartozik majd vállalat pr feladatainak irányítása, szorosan együttműködve a helyi ügynökségekkel – írja a cég közleménye. Teljes cikk...


Százmillióra büntették az Éremkibocsátót

6 éve Hivatalosság látszatát keltette, és akciósnak mondta árait, ezzel pedig megtévesztette a fogyasztókat a Magyar Éremkibocsátó Intézet, mondta ki a Gazdasági Versenyhivatal. Teljes cikk...


A világ legijesztőbb állásinterjúja

7 éve A "Kész átverés"-jellegű, egyébként Chilében készült videó egy egyszerű, ám igen ötletes reklám, amivel az LG az új Ultra HD-s tévéjét népszerűsíti. Igen hatásosan. Teljes cikk...


Költsek marketingre vagy ne?

7 éve Régóta közszájon forog Ogilvy mondása, hogy a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. Csak azt nehéz eldönteni, hogy melyik 50 százalék az, ami hasznos volt és melyik nem. A mai gazdasági környezetben a cégek minden lehetséges módon csökkentik a költségeiket és ennek igen gyakran áldozatául esik a marketing költségvetés is. A nagy kérdés, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti a túlélési potenciálját. Teljes cikk...


Reklámadó: nem kerül a parlament elé a javaslat a tavaszi ülésszakban

7 éve Nem kerül a parlament elé a reklámadóról szóló javaslat a tavaszi ülésszakban - közölte a Magyar Reklámszövetség csütörtökön a honlapján. Teljes cikk...


Nem költenek hirdetésre a kkv-k

7 éve Nem érdekli a reklám a magyar kis- és középvállalkozásokat, írja a kreatív online. Ami számít az az eladások ösztönzése. Teljes cikk...


100 milliót fizetne az RTL Klub, 10-et az Origo az új sarcra

7 éve Amennyiben a vidékfejlesztési tárca törvénytervezete elfogadásra kerül, a kormány 2011-ben megvont támogatás dupláját szedné be a média szereplőitől, és juttatná a meteorológiai szolgálathoz saját bevételként. Teljes cikk...


HR-esek a jótevő szerepében

7 éve A CSR, mint komplex irányítási szemlélet mára követendő szervezeti magatartássá vált. A gyorsan változó társadalmi értékek miatt egyre hangsúlyosabbá, kikerülhetetlenné válik a párbeszéd, a felelősség, a fenntarthatóság és az etikus, értékelvű magatartás - hangzott el a BrandTrend november végi konferenciáján, ahol ismertették a „"CSR kommunikációs szemmel 2012" című felmérés megállapításait is. Teljes cikk...