38 cikk a(z) reklám címkével - 1. oldal
A hirdetések is fontos részét képezik a marketingünknek
9 hónapja Bármilyen tevékenységgel is foglalkozunk nagyon fontos, hogy kellő figyelmet szenteljünk a marketingünkre. Elvégre hiába van egy jó szolgáltatásunk vagy termékkörünk, ha nem tud róla a célközönségünk, akkor csak kevés ügyfélre, vásárlóra számíthatunk. Teljes cikk...
Őszinte reklámok nyomában
8 éve Mindenki tudja, hogy a reklámok, ha nem is feltétlenül hazudnak, de szeretik némileg elferdíteni a valóságot. Nem kell ezen nagyon meglepődni, hiszen a cégek számára a profit a legfontosabb, ezért nem csoda, ha csalni is képesek miatta. Sokszor a túlélés a tét, hiszen ki vásárolna egy olyan cégtől, amelyik nyíltan bevallja, hogy neki csak a bevétel számít? Teljes cikk...
Milliós bírságokat kaphatnak az influencerek
6 éve A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) mostantól milliós büntetéseket szab ki influencerekre, marketinggel kapcsolatos jogsértéseknél - derül ki a lapunknak küldött sajtóközleményből. Teljes cikk...
„Csapatot nem hagy ott az ember”
7 éve A beteg számít rám - mondta a gyártósoron a gépkezelő. A vibe manager a cég udvari bolondja - két provokatív mondat az Employer Trending konferencia előadóitól. Mi pedig korábbi cikkünket folytatva összefoglaltuk, hogy milyen toborzási és employer branding tippeket adtak át szakértőink a Médiapiac és a HR Portal októberi rendezvényén. Teljes cikk...
A taxisok szerint reklámelhelyezéssel kiváltható lehet az emelt taxitarifa
7 éve Az Európai Taxis Egyesület szerint a taxikon a reklám elhelyezése kiválthatja a tarifaemelést, mivel azzal plusz bevételhez juthatnak a fuvarozók - írja az MTI. Teljes cikk...
Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?
8 éve Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes. Teljes cikk...
Ukrajnai reklámkampánnyal toboroz munkaerőt Magyarország
9 éve A Nemzeti Foglalkoztatási Alap támogatásával 82 millió forintból jelennek meg hirdetések Ukrajnában, hogy ukránokkal tölthessék be a magyarországi álláshelyeket a hiányszakmákban. A pénz odaítéléséről személyesen Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter döntött - írta a HVG. Teljes cikk...
Tőke nélkül indultak, ma már csak napi fél órát dolgoznak
10 éve Két huszonéves fiatalember 2011-ben egy üveg bor mellett úgy döntött, hogy belevágnak életük első saját vállalkozásába, és megalapították a Ma este Színház!-at. Egyedülálló kultúrprojektet találtak ki, az előadás napján árulják a színházak megmaradt jegyeit az interneten féláron. A 140 ezer forint alaptőkével indított vállalkozás fokozatosan növekedett és egyre népszerűbb lett, 2014-ben már 180 millió forintos forgalmat bonyolítottak le, pedig marketingre gyakorlatilag nem is költöttek a tehetséges alapítók, akik szerint sikerük kulcsa, hogy kiegészítik egymást, és jól tudták felosztani a feladatokat. Tavaly indították el a Ma este Koncert!-et, amely a zene kedvelőinek nyújt kedvezményes koncertjegyeket. Jelenleg egy mobilos applikációt fejlesztenek, de terveik között szerepel a külföldi piacra jutás is, valamint új internetes vállalkozás indításán is gondolkoznak. Limbacher Tivadarral és Szabadkai Attilával, a Ma este Színház! két alapítójával beszélgettem a vállalkozásuk elindításáról, fejlesztéséről, népszerűsítéséről, hátteréről, valamint kettejük kapcsolatáról. Teljes cikk...
Nem kérhetnek bónuszt a médiaügynökségek
10 éve Hatósági árazáshoz hasonló megoldást vezet be a törvény, amely szerint a médiaügynökségek nem kérhetnek, és nem fogadhatnak el bónuszt, írja a Napi.hu. Teljes cikk...
Új ügyfélkapcsolati vezetőt igazolt a Crane
10 éve Molnár Éva (29) a Crane-nél folytatja pályafutását ügyfélkapcsolati menedzserként. A Next Shiptől érkező, nagyvállalati és startup tapasztalattal egyaránt rendelkező szakember többek között integrált kampányok tervezésében és lebonyolításában fogja segíteni a MasterCardnak dolgozó csapatot. Teljes cikk...
A fantasztikus nő mítosza
10 éve Sok reklámban látjuk, ahogy nyúzott nők igyekeznek megbirkózni a munkahelyi és magánéleti feladataikkal. Ez persze legtöbbször boldog véggel zárul. Egy-két vitamin vagy energiaszelet bekapásával máris többszörös csoda történik: a meeting eredményesen zárul, a gyerekek megnyugszanak, a lakás ragyog, a férj pedig elandalodva néz vonzó asszonykájára. Mivel ennek realitása vetekszik Hermione Granger időnyerőjével, érdemes más megoldásokat is keresni. Teljes cikk...
Központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány
11 éve Az egységes, koordinált kormányzati kommunikáció érdekében központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány. Az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb, pénteki számában jelent meg. Teljes cikk...
Állami cégnek lehet monopóliuma a reklámelosztásban?
11 éve Az Index információi szerint a terv az, hogy hamarosan egy állami ügynökség veszi át az állami cégek és a teljes kormányzat hirdetéseinek kezelését és a médiavásárlást. Teljes cikk...
Új kommunikációs vezető az Avonnál
11 éve Végh-Kósa Anita 2014 májusától PR & Advertising Specialist-ként csatlakozott az Avon Magyarország csapatához. A kommunikációs szakember felelősségi körébe tartozik majd vállalat pr feladatainak irányítása, szorosan együttműködve a helyi ügynökségekkel – írja a cég közleménye. Teljes cikk...
Százmillióra büntették az Éremkibocsátót
11 éve Hivatalosság látszatát keltette, és akciósnak mondta árait, ezzel pedig megtévesztette a fogyasztókat a Magyar Éremkibocsátó Intézet, mondta ki a Gazdasági Versenyhivatal. Teljes cikk...
A világ legijesztőbb állásinterjúja
12 éve A "Kész átverés"-jellegű, egyébként Chilében készült videó egy egyszerű, ám igen ötletes reklám, amivel az LG az új Ultra HD-s tévéjét népszerűsíti. Igen hatásosan. Teljes cikk...
Költsek marketingre vagy ne?
12 éve Régóta közszájon forog Ogilvy mondása, hogy a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. Csak azt nehéz eldönteni, hogy melyik 50 százalék az, ami hasznos volt és melyik nem. A mai gazdasági környezetben a cégek minden lehetséges módon csökkentik a költségeiket és ennek igen gyakran áldozatául esik a marketing költségvetés is. A nagy kérdés, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti a túlélési potenciálját. Teljes cikk...
Reklámadó: nem kerül a parlament elé a javaslat a tavaszi ülésszakban
12 éve Nem kerül a parlament elé a reklámadóról szóló javaslat a tavaszi ülésszakban - közölte a Magyar Reklámszövetség csütörtökön a honlapján. Teljes cikk...
Nem költenek hirdetésre a kkv-k
12 éve Nem érdekli a reklám a magyar kis- és középvállalkozásokat, írja a kreatív online. Ami számít az az eladások ösztönzése. Teljes cikk...
100 milliót fizetne az RTL Klub, 10-et az Origo az új sarcra
12 éve Amennyiben a vidékfejlesztési tárca törvénytervezete elfogadásra kerül, a kormány 2011-ben megvont támogatás dupláját szedné be a média szereplőitől, és juttatná a meteorológiai szolgálathoz saját bevételként. Teljes cikk...
HR-esek a jótevő szerepében
13 éve A CSR, mint komplex irányítási szemlélet mára követendő szervezeti magatartássá vált. A gyorsan változó társadalmi értékek miatt egyre hangsúlyosabbá, kikerülhetetlenné válik a párbeszéd, a felelősség, a fenntarthatóság és az etikus, értékelvű magatartás - hangzott el a BrandTrend november végi konferenciáján, ahol ismertették a "CSR kommunikációs szemmel 2012" című felmérés megállapításait is. Teljes cikk...
Tovább csökken idén a cégajándékozás
13 éve A 2008 óta tartó visszaesés után az idén tovább csökken a karácsonyi cégajándékozás - derül ki a Promo Data Piackutató Kft. felméréséből. Teljes cikk...
Közel egymilliárdot költöttek eddig a cafeteria reklámozására
13 éve Az Erzsébet-utalvány és a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) népszerűsítésére a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft. több mint 739 millió forintot költött tavaly novembertől ez év január végéig a Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint - írja a Világgazdaság. A SZÉP-kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá. Teljes cikk...
Hívja a webtakarítókat, hogy megvédje cége jóhírét!
14 éve E-hírnév biztosítást köthetnek Franciaországban azok a vállalatok vagy magánszemélyek, akikről negatív információk jelentek meg a világhálón és azokat szeretnék eltüntetni - közli az InfoRádió. Teljes cikk...
Törvényt sért az üdülési csekk adás-vétele
15 éve Mivel az adó- és járulékkedvezménnyel támogatott üdülési csekk névre szóló, így annak eladását vagy megvételét a törvény tiltja, tehát az adás-vételre vonatkozó hirdetések törvénysértőek - adja hírül a Híradó a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány közleménye alapján. Teljes cikk...
Íme a "világ legjobb állásai"
15 éve Egzotikus nyaralóhelyen blogot író "idénymunkás", nászutas-helyeket tesztelő házaspár - néhány példa arra, hogyan lehet az álláshirdetés egyben reklámeszköz is. Teljes cikk...
Álláskeresés egyedi módszerekkel
15 éve Kétségbeesésében önmagát kezdte el reklámozni az az 59 éves New York-i pénzügyi szakember, aki két év állástalanság után végre kapott munkát. Teljes cikk...
Virtuálisan sztrájkolnak a belga reklámosok
15 éve Több mint egy tucat belga reklámügynökség hirdetett virtuális sztrájkot weblapján. A cégek egyebek mellett a jelenleg alkalmazott tendereztetési eljárás ellen léptek fel ilyen speciális eszközzel. Teljes cikk...
Új munkatárssal erősít az Insomnia Reklámügynökség
16 éve Varga Dorottya az Insomnia Reklámügynökség csapatának új projektmenedzsere, írja a Világgazdaság. Teljes cikk...
Egy reklámcég 7200 dolgozót bocsát el világszerte
16 éve A WPP globális reklámcég az idén 7200 alkalmazottjától válik meg Nagy-Britanniában, Európában és az Egyesült Államokban, mivel a recesszió következtében beszűkültek a vállalatok reklámozási és marketing kiadásai. Teljes cikk...
Szakmaváltás kis tőkével: (ön)marketing az interneten - II. rész
16 éve Az internet marketing kiváló menekülési útvonal a megélhetés biztosítása felé, már ha a megfelelő tudás birtokában vagyunk. Puszta illúziókkal azonban ezen a terepen sem megyünk messze, ne higgyük tehát el azokat a reklámokat, amelyek perceken/órákon/heteken belül elérhető mesés bevételt ígérnek (legtöbbször könnyű vagy semmi munkával). Teljes cikk...
Bővíti portfólióját a Puma
17 éve Megvásárolja a svéd Brandon Company reklámügynökséget a német sportszergyártó Puma. A cég nyolc központjában összesen 115 főt foglalkoztat, írja a Világgazdaság. Teljes cikk...
Elbocsátást eredményez a francia médiatörvény
17 éve A francia közszolgálati televízió munkahelyeinek közel tíz százalékát megszünteti 2012-ig - adta hírül pénteken a Le Figaro című párizsi napilap. Teljes cikk...
Állásszerzés kreatív eszközökkel
17 éve A küszöbön álló gazdasági válság vélhetően még nehezebbé teszi az állásszerzést. Érdemes éppen ezért a hagyományostól eltérő módszerekkel is próbálkozni. Különösen a marketing és a reklám szakmába készülőknek érdemes megmozgatni a fantáziájukat. Saját weboldal, plakátszerű bemutatkozó anyag, egyedi PR-akciók, és máris felfigyelnek az álláskeresőre. Teljes cikk...
Gyorsan cserélődnek a marketingigazgatók
17 éve Egerben tartották meg az idei reklám- és marketingkonferenciát, ahol többek közt arról is szó volt, hogy a világon mindenütt gyorsan cserélődnek a marketingigazgatók - írja a Népszabadság. Teljes cikk...
Sarkozy eltörli a 35 órás munkahetet
18 éve Minden eddiginél határozottabban foglalt állást a 35 órás munkahét megszüntetése mellett Nicolas Sarkozy, aki kijelentette: a világgazdasági környezet helyett a növekedés belső akadályaira kell összpontosítani, például arra, hogy a franciák nem dolgoznak annyit, mint a versenytárs országok polgárai - értesült a Világgazdaság. Teljes cikk...
Vállalati ajándékozás jutányos áron?
18 éve Közeleg a karácsony, és a legtöbb cég valamilyen módon megköszöni munkatársainak és partnereinek az egész éves együttműködést. Ez a gesztus pénzbe kerül, de hogy mennyibe, az attól függ, milyen ruhába bújtatjuk az ajándékot. Az üzleti ajándékozás jogszabályai ugyanis nehezen átláthatók, sőt, nem is mindig "igazságosak". Teljes cikk...

Hogyan hagy nyomot a munka a testen? – fotósorozat egy pincérnő mindennapjairól