kapubanner for mobile
Megjelent: 6 hónapja

A vendégélmény a gépeknél kezdődik – okos megoldások szállásadóknak

Egy vendégház vagy apartman működtetése több apró feladatból áll – ezek közé tartozik a háztartási gépek beszerzése. Egy jól működő mosógép, hűtőszekrény vagy sütő alapfelszerelésnek számít, ha nem működnek jól, azt a vendég biztosan észreveszi.

A vendégélmény a gépeknél kezdődik – okos megoldások szállásadóknak-

A meghibásodott készülék kellemetlen jelenség, és ami még fájóbb, rossz értékelés, bosszankodás és akár bevételkiesés is lehet belőle.

A HOMEFORT háztartási gépek egyszerűen hűséges társak lesznek akkor is, ha egy vendégházba vagy apartmanba találjuk meg a helyüket. A legtisztább, ha megbízható berendezésekre és megoldásokra építjük a vendégélményt.

Gondolkodjunk másként – mert a háztartási gép is lehet vendégbarát

A szállásadók többsége még ma is úgy vásárol gépet, mintha otthonra szánná – pedig egy apartmanban egészen más szempontok számítanak. Egy vendégek által napi szinten használt gépnél a megbízhatóság alap.

Az sem mindegy, hogyan kezelhető egy probléma: ha egy mosógép vagy hűtőszekrény megadja magát, gyors és kiszámítható segítség kell, nincs idő hosszas szervizre és komplikált ügyintézésre.

Gyors helyreállítás – egy vendég sem vár napokat

Egy jó háztartási gép fő ismérve, hogy mindig használatra kész állapotban van. A nyári szezon közepén nem engedhetjük meg magunknak, hogy napokig szerelőt keressünk, vagy a vendégek panaszait kezeljük. Olyan készülékekre van szükség, amelyek kéznél vannak és használhatók, és ha mégis történne valami, a javítás vagy csere rövid időn belül megtörténik – hosszas ügyintézés nélkül.

Nem minden garancia egyforma

Céges vásárlóként teljesen más szabályok érvényesek a háztartási gépekre, mint magánszemélyként. Van, ahol, csak egy év céges garancia jár, míg a HOMEFORT 3 évet kínál. Ráadásul a legtöbb helyen a hibák bizonyítási terhe is a vásárlóra hárul. Ez viszont nem reális egy olyan környezetben, ahol a készülékeket naponta több vendég használja. Egy vendégbarát géphez olyan háttér jár, amely valóban támogatja a működést – idővel is és stabilan.

Egy szálláshely sikere sokszor az olyan apróságokon múlik, amiket a vendég nem is vesz észre – mert minden működik. A konyhai készülékek csendben dolgoznak, a mosógép nem adja be a derekát a mosás kellős közepén, a hűtő nem hagy fel a hűtéssel pont a legnagyobb melegben. Az ilyen, látszólag jelentéktelen dolgok azok, amelyek miatt a vendég jól érzi magát – és szívesen visszatér.

Kevesebb gond, több elégedettség

Nem lenne egyszerű dolgunk, ha folyamatosan a meghibásodások miatt kellene panaszokat megoldani. Kézenfekvőbb eleve olyan környezetet teremteni, ahol a vendégek otthon érzik magukat. Ebben pedig hatalmas segítség lehet az, ha a háttérben minden úgy működik, ahogy kell.

Ha mégis beütne a probléma (mert az elkerülhetetlen), akkor plusz pont, ha a kiszállítás gyors, a beüzemelés pillanatok alatt megvan, és a régi gép elszállításával sem kell külön bajlódni. Nem mellesleg a vendégben is pozitív képet hagy a gyors problémamegoldó képesség. Az igazán vendégbarát megoldások azok, amelyeket észre sem veszünk

 

 

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem hívtak időben mentőt munkatársukhoz, elítélték őket

Mire a megsérült dolgozó kollégái mentőt hívtak, a férfinak leállt a légzése. Teljes cikk

Már parlamenti vitán a 14. havi nyugdíjról szóló törvényjavaslat

A kormány javaslatára az Országgyűlés megkezdi a 14. havi nyugdíj bevezetéséről szóló törvénytervezet tárgyalását - közölte a... Teljes cikk

NAV: eddig kell bevallani és befizetni a globális minimumadó előlegét

A multinacionális vállalatcsoport vagy a nagyméretű belföldi vállalatcsoport belföldi csoporttagjaira vonatkozó, elismert belföldi kiegészítő adó... Teljes cikk