Megjelent: 10 éve

CSR műhely az esélyegyenlőségért

A Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara szerdán tartotta egyedülálló CSR műhelyét, melynek az a célja, hogy a nagyvállalatok már létező példáin keresztül mutassa be, milyen a gyakorlatban a jó, társadalmilag felelős tevékenység, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

A brit Kamara szervezésében megvalósuló, első CSR műhely meghívott vendége a Magyar Telekom volt, amely az esélyegyenlőség témakörében tartott előadásokat a nagyvállalatok és az érdeklődők számára, ezen belül a mozgásukban korlátozottak foglalkoztatásáról, az akadálymentesítésről és a befogadói környezet megteremtéséről. Az előadások célja az volt, hogy a nagyvállalatok között elinduljon egy párbeszéd, és közösen elgondolkodjanak azon, hogy meglévő CR tevékenységüket hogyan bővíthetik, alakíthatják.

A brit Kamara sajtótájékoztatóján Greg Dorey brit nagykövet úgy nyilatkozott: "Azt szeretnénk, ha a ChainReaction sorozatának első rendezvénye katalizátorként működne és szikraként ösztönözne mindenkit a vezető nagyvállalatok társadalmi felelősségvállaláshoz fűződő szemléletének további tanulmányozására, az eddigi teljesítmények értékelésére, valamint a kialakult legjobb megoldások népszerűsítésére."

Somorjai Éva, a Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettese olyan fontos témákról beszélt, mint az esélyegyenlőség a Call Centerekben, az akadálymentesítés és a családbarát programok fontossága. A szemléltetés érdekében a résztvevők esélyt kaphattak, hogy felkísérjenek egy kerekesszékes kollégát munkahelyére, és megbizonyosodjanak arról, hogy az épületek felépítésénél fontos szempont volt akadálymentes közlekedés biztosítása.

"A Magyar Telekom büszke sokszínűségi politikájára, és arra, hogy konkrét programokkal támogatja a kollegáit, legközelebb például június 11-én, amikor Esélyegyenlőségi Érzékenyítő Napot tartunk a székházban. Ezen erőfeszítéseinket az is bizonyítja, hogy több rangos díjat is nyertünk már, többek között a Legjobb munkahely díját. Ezek a visszajelzések igazolják, hogy jó úton haladunk. Ezt szerettük volna a műhely során megmutatni a többi vállalat számára is. Reméljük, sikerült." - mondta Somorjai Éva.

A CSR műhely fogalma és gyakorlata egyedülálló Magyarországon. Az esemény a kamara "ChainReaction" társadalmi felelősségvállalás képzési sorozatának első eleme. A kezdeményezés azért jött létre, hogy a már alkalmazott, jól működő gyakorlatok üzleti hatékonyságát, mérhető eredményeit demonstrálja, és ezáltal segítse, hogy a társadalmi felelősségvállalás a vállalatok alapvető céljai közé tartozzon, írják közleményükben.
  • 2020.09.24Adókonferencia Jöjjön el a SALDO Adókonferenciájára és ismerje meg az új TB törvény szabályait, valamint a külföldi partnereivel kötött szerződések ÁFA előírásait! Szerezzen biztos tudást, kreditpontokat, tájékozódjon szakértőinktől. Országosan 7 helyszínen várjuk. Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A világ egyik legmodernebb hadiüzeme épül Zalaegerszegen

60 milliárd forintos beruházással a világ egyik legmodernebb hadiüzeme épül fel Zalaegerszegen. A termelés 2023-ban kezdődik, és a gyár a... Teljes cikk

Tejeskávé töltő üzem kapott 4 milliárd forint kormányzati támogatást

Átadták az energia- és üdítőitalokat gyártó Hell Energy Magyarország Kft. tejeskávé töltő üzemét a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Szikszó... Teljes cikk

Online vállalkozói platformot indít az MFB

Összetartók.hu néven új online vállalkozói platformot fejlesztett ki és indított el a Magyar Fejlesztési Bank Csoport, amely minden magyar... Teljes cikk