Megjelent: 10 hónapja

Egy kutatás szerint Amerikában a futárok 80 százaléka evett már bele a kiszállított ételbe

Az ételszállítókat legjobban az zavarja, ha kevés borravalót kapnak a vásárlótól.

Az Origo számolt be a Circuit Route Planner vállalat kutatásának eredményéről, melyben arról kérdeztek 564 amerikai futárt, hogy mi idegesíti fel őket legjobban a vásárlókban. A válaszadók 80 százaléka arról számolt be, hogy már előfordult, hogy beleevett a kiszállított ételbe, a megkérdezettek 17 százaléka azt mondta, megesett, hogy ellopta az ételt. 23 százalékukkal megesett, hogy direkt megrongálták a csomagot. 

A futárok 73 százalékát az zavarja a legjobban, ha kevés boravalót kapnak. A válaszadók 53 százalékát az zavarja, ha megugatja a várásló kutyája, 35 százalék pedig azt tarja idegesítőnek, ha a várásló szomszédai udvariatlanok vele. A futárokat nagyobb arányban zavarja a túlzottan barátságos vásárló (34%), mint a barátságtalan (30%). Az ételszállítókat a nem létező vagy téves cím, illetve a túlzott vásárlói elvárások is idegesítik.  

  • 2023.04.28Vezetői Best Practice Fórum VEZETŐI ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ, MOTIVÁCIÓ A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása Részletek Jegyek
  • 2023.05.10Foglalkoztatás 3.0 Nyissunk együtt a munkaerőpiac új lehetőségei felé! Hogyan lehet sikeres a 3. országból történő toborzás? Milyen munkaerőpiaci problémákat orvosolhatunk vele? Mekkora erőforrást és pénzt igényel a folyamat? Hogyan érdemes belevágni? A HR Portal és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) által közösen szervezett Foglalkoztatás 3.0 konferenciának fókuszában az Mt. 2022, év végi EU-s jogharmonizációja, valamint a 3. országbeli munkavállalók foglalkoztatása áll. Részletek Jegyek
  • 2023.05.18Lean Konferencia Lean és digitális transzformáció Lean, energiahatékonyság, folyamatfejlesztés. Részletek Jegyek