Megjelent: 1 éve

Közel 100 ezer dolgozót küldött el az IBM, hogy olyan trendi legyen, mint a Google

Az IBM-nél akár 100 ezerre is tehető azon idősebb munkavállalók száma, akiket azért bocsátottak el, mert a millenniumi generációs munkavállalóknak akarták megmutatni, hogy a cég pont olyan trendi, mint a Google vagy az Amazon - írja az origo a Business Insider nyomán.

A Bloomberg jelentése nyomán derült ki az elbocsátások mértéke, annak apropóján, hogy a jelenlegi vezérigazgató ellen eljárást kezdeményeztek, amiért a cég negatív diszkriminációt tanúsított az idősebb munkavállalókkal szemben - írja az origo.

A multinacionális informatikai cég ellen számos eljárás indult a munkavállalókkal szembeni hátrányos megkülönböztetés miatt. Az egyik ilyen per során Alan Wild, az IBM egykori humánerőforrás-helyettes elnöke azt mondta, hogy a vállalat "csak az elmúlt néhány évben 50 és 100 ezer alkalmazottat bocsátott el". Szerinte a cég arra törekedett, hogy az elbocsátások során az idősebb munkavállalóktól váljon meg.

origo/Business Insider
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A magyar Bosch átlagosan 8 százalékkal emeli a béreket

A bónuszokkal és cafetéria-elemekkel együtt átlagosan 8 százalék körüli béremelést hajt végre a Bosch a hatvani, miskolci és maklári egységében. Teljes cikk

Kétmilliárddal támogat meg a kormány 3 japán autóipari céget

Három japán vállalat összesen 6,5 milliárd forint összegű autóipari beruházást hajt végre Magyarországon, ehhez a kormány 2 milliárd forint... Teljes cikk

A Heineken is kapott a munkahelyvédő beruházási támogatásból

465 munkahely megőrzését vállalta a Heineken Hungária, amely 270 millió forintos állami támogatással valósít meg egy 540 milliós beruházást. Teljes cikk