Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 2 éve

Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál

Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is.

images

Az EY Magyarország új vezetője több mint 16 éves iparági tapasztalattal, a Coca-Cola Magyarországtól érkezik a tanácsadó vállalathoz, ahol az elmúlt két évben közkapcsolati és kommunikációs vezetőként dolgozott. A kormányzati kapcsolatok irányításán túl jelentős szerepet vállalt többek között a márka teljes újrapozícionálásában a „Taste the feeling” kampány keretén belül. Felügyelte, valamint részt vett a vállalat influencer stratégiájának kidolgozásában, ügyfélkapcsolat-tartási rendszerének real-time alapokra helyezésében a Coca-Cola Magyarország termékkategóriáinak építésében, valamint a corporate reputáció menedzselésében.

„Az FMCG szektorban eltöltött idő rendkívül értékes tapasztalatot adott, hogy merre halad a kommunikációs technológia, milyen hihetetlen tempóban alakulnak át a fogyasztói igények és mennyire gyorsan kell ehhez alkalmazkodnia még a legnagyobb márkáknak is. Hiszem, hogy az ott megszerzett tapasztalat és tudás a pénzügyi, tanácsadói szektorban is határozottan releváns. Kitűzött célom, hogy az EY Magyarország kommunikációját és stratégiáját is a XXI. század legújabb ügyféligényeihez igazítsam” - foglalta össze távlati terveit és várakozásait Pellion Ágnes.

Az új vezető kiemelt figyelmet fordít a három év után újra elindított EY Az Év Üzletembere díj sikerre vitelének.

A Kaposvári Egyetem főiskolai karának kommunikáció és francia szakán végzett szakember 2007 és 2015 között már dolgozott az EY-nál. Ekkor fő feladata volt az üzletágak kommunikációja és pozícionálása. Munkája eredményeként több éven keresztül a médiában egyik legtöbbször említett tanácsadó céggé vált az EY. Nevéhez kötődik a vállalat 2013-as rebrandingje, valamint a World Entrepreneur of the Year program magyarországi managementje is.

Pellion Ágnes két gyermek, a nyolcéves Nándi és a hároméves Lilla édesanyja, minden szabadidejét igyekszik velük tölteni.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Csökken a működő cégek száma Magyarországon

A magyar működő cégek száma a 2018 második negyedévi 499 804-ről az idén június végére 491 687 aktív cégre csökkent - írja az MTI. Teljes cikk

188 új munkahely jön létre Nyergesújfalun

A japán tulajdonú Toray Industries Hungary Kft. lítium akkumulátorokhoz használt szeparátor filmet előállító üzemet épít Nyergesújfalun. A... Teljes cikk

A Disney cég örökösnőjét sokkolta a dolgozók véleménye

Abigail Disney, a Walt Disney birodalom örököse inkognitóban látogatott el az anaheimi Disney Worldbe, ahol meglepődve tapasztalta milyen körülmények... Teljes cikk