Megjelent: 2 éve

Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál

Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is.

Az EY Magyarország új vezetője több mint 16 éves iparági tapasztalattal, a Coca-Cola Magyarországtól érkezik a tanácsadó vállalathoz, ahol az elmúlt két évben közkapcsolati és kommunikációs vezetőként dolgozott. A kormányzati kapcsolatok irányításán túl jelentős szerepet vállalt többek között a márka teljes újrapozícionálásában a „Taste the feeling” kampány keretén belül. Felügyelte, valamint részt vett a vállalat influencer stratégiájának kidolgozásában, ügyfélkapcsolat-tartási rendszerének real-time alapokra helyezésében a Coca-Cola Magyarország termékkategóriáinak építésében, valamint a corporate reputáció menedzselésében.

„Az FMCG szektorban eltöltött idő rendkívül értékes tapasztalatot adott, hogy merre halad a kommunikációs technológia, milyen hihetetlen tempóban alakulnak át a fogyasztói igények és mennyire gyorsan kell ehhez alkalmazkodnia még a legnagyobb márkáknak is. Hiszem, hogy az ott megszerzett tapasztalat és tudás a pénzügyi, tanácsadói szektorban is határozottan releváns. Kitűzött célom, hogy az EY Magyarország kommunikációját és stratégiáját is a XXI. század legújabb ügyféligényeihez igazítsam” - foglalta össze távlati terveit és várakozásait Pellion Ágnes.

Az új vezető kiemelt figyelmet fordít a három év után újra elindított EY Az Év Üzletembere díj sikerre vitelének.

A Kaposvári Egyetem főiskolai karának kommunikáció és francia szakán végzett szakember 2007 és 2015 között már dolgozott az EY-nál. Ekkor fő feladata volt az üzletágak kommunikációja és pozícionálása. Munkája eredményeként több éven keresztül a médiában egyik legtöbbször említett tanácsadó céggé vált az EY. Nevéhez kötődik a vállalat 2013-as rebrandingje, valamint a World Entrepreneur of the Year program magyarországi managementje is.

Pellion Ágnes két gyermek, a nyolcéves Nándi és a hároméves Lilla édesanyja, minden szabadidejét igyekszik velük tölteni.
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.11.21Transzformatív Team Coaching Lab A Transzformatív Team Coaching Lab alkalmat ad arra, hogy konkrét eseteken keresztül ismerkedj a módszertan erejével. Egy ügyféleset, amelyben a team coaching folyamat során transzformáltuk valódi kapcsolattá a csapatban élő projekciókat. Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
104 új munkahely jött létre Gödöllőn

A kormány 1,8 milliárd forinttal támogatta a GlaxoSmithKline (GSK) gyógyszergyár 18 milliárd forintos gödöllői fejlesztését. A cég gödöllői... Teljes cikk

Hazai űrtechnológiai cég vezetője nyerte az EY Az Év Üzletembere díjat

Horváth Gyula mellett díjat kapott a K9-Sport Kft. vezetője és a Qualysoft alapítója is. Teljes cikk

116 hazai Tescóban helyeztek el automata defibrillátort

Egy hirtelen szívleállás bárkivel, bármikor előfordulhat, a gyors beavatkozás azonban életet menthet. A Tesco ezért minden 2000 négyzetméternél... Teljes cikk