Megjelent: 6 éve

Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál

Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is.

Az EY Magyarország új vezetője több mint 16 éves iparági tapasztalattal, a Coca-Cola Magyarországtól érkezik a tanácsadó vállalathoz, ahol az elmúlt két évben közkapcsolati és kommunikációs vezetőként dolgozott. A kormányzati kapcsolatok irányításán túl jelentős szerepet vállalt többek között a márka teljes újrapozícionálásában a „Taste the feeling” kampány keretén belül. Felügyelte, valamint részt vett a vállalat influencer stratégiájának kidolgozásában, ügyfélkapcsolat-tartási rendszerének real-time alapokra helyezésében a Coca-Cola Magyarország termékkategóriáinak építésében, valamint a corporate reputáció menedzselésében.

„Az FMCG szektorban eltöltött idő rendkívül értékes tapasztalatot adott, hogy merre halad a kommunikációs technológia, milyen hihetetlen tempóban alakulnak át a fogyasztói igények és mennyire gyorsan kell ehhez alkalmazkodnia még a legnagyobb márkáknak is. Hiszem, hogy az ott megszerzett tapasztalat és tudás a pénzügyi, tanácsadói szektorban is határozottan releváns. Kitűzött célom, hogy az EY Magyarország kommunikációját és stratégiáját is a XXI. század legújabb ügyféligényeihez igazítsam” - foglalta össze távlati terveit és várakozásait Pellion Ágnes.

Az új vezető kiemelt figyelmet fordít a három év után újra elindított EY Az Év Üzletembere díj sikerre vitelének.

A Kaposvári Egyetem főiskolai karának kommunikáció és francia szakán végzett szakember 2007 és 2015 között már dolgozott az EY-nál. Ekkor fő feladata volt az üzletágak kommunikációja és pozícionálása. Munkája eredményeként több éven keresztül a médiában egyik legtöbbször említett tanácsadó céggé vált az EY. Nevéhez kötődik a vállalat 2013-as rebrandingje, valamint a World Entrepreneur of the Year program magyarországi managementje is.

Pellion Ágnes két gyermek, a nyolcéves Nándi és a hároméves Lilla édesanyja, minden szabadidejét igyekszik velük tölteni.
  • 2024.03.21recruiTECH 2024 A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.27Átfogó projektmenedzsment képzés IPMA és PMI alapokon Klasszikus projektmenedzsment képzés - átfogó, gyakorlati program, egyéni mentorálással.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Megállapodás a Tescónál - ennyivel nőnek a bérek és a cafeteria

A Tesco a 2024/2025-ös pénzügyi évben 5,6 milliárd forintot fektet az áruházakban és logisztikai központokban dolgozó munkatársai bérébe, amely... Teljes cikk

Leépítés: 30 ezer alkalmazottat tett utcára 100 technológiai vállalat

Sorra építenek le a tech cégek. 30 ezer alkalmazottat tett utcára 100 technológiai vállalat az év kezdetéig - tudta meg az economix.hu. Teljes cikk

Kelet-Magyarországon erősít a Prohuman

Debrecenben nyit újabb irodát a HR szolgáltató. Teljes cikk