17 cikk a(z) brand címkével:

Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál

2 éve Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is. Teljes cikk...


A világ változik, mi is - Új dimenziók a hazai HR világában

2 éve Több mint 70 kiállító, több mint 100 előadás a HR szolgálatában- ez a 14. Personal Hungary! Egy hely, ahol bemutatkoznak a nemzetközi szakmai trendek, egy hely, ahol ott lesz mindenki, aki számít a szakmában… Teljes cikk...


Hogyan segít HR Brandet építeni egy toborzó szoftver?

5 éve Ha felhő alapú szolgáltatás használatába kezdünk, másképp fognak-e ránk nézni partnereink, konkurenciánk? Mit gondol? Fontos lehet brand szempontból a felhő? Teljes cikk...


Három percben a munkahelyéről - milyen filmet forgatna?

5 éve Úgy tűnik, egyre fontosabbá válik a vállalatok „énképformálása” a piacon, különösen a tehetséges, fiatal munkaerő megtalálásában. Ez különösen annak fényében érdekes, hogy ez egyre kevésbé lehet csak kifelé kommunikált imázs. Ugyanis a kijutó információkat az internetnek, a közösségi oldalaknak hála, egyre kevésbé lehet kontrollálni, így hamar kilóg a lóláb, ha valaki nem önazonos. Ennek a márkaépítésnek egyik eszköze a MuVi, vagyis a Munkahelyi Videó kampány, amely díjazottainak nemrégiben osztották ki a közönség és a szakmai zsűri elismeréseit. Teljes cikk...


Miként boldogul ma egy startup ötvös?

6 éve Visy Dóri szakképző iskolában tanult ötvös szakon, majd egy évet Firenzében töltött, ahol az ötvösség művészi oldalát sajátíthatta el mestereitől. A 26 éves lány ezzel nem érzi úgy, hogy kitanulta volna a szakma minden fortélyát, hiszen tanulni mindig lehet. A művészet közelebb áll hozzá, mint a vállalkozói lét. Pedig a kettő együtt jár: a pályája elején álló művész széles körben ismertté kívánja tenni különleges ékszereit. Teljes cikk...


Belső kommunikáció - a kedves mostohagyerek

6 éve A belső kommunikáció ma is mostohagyerek. Egyes vállalatoknál a HR-hez tartozik, másutt a vállalati kommunikáció része, nincs valódi otthona. Egyáltalán szempont-e, hogy hol a helye, amikor stratégiai szinten van rá szükség? Cikkünkből kiderül, milyen változást hoztak ebből a szempontból az elmúlt évek, és mire kell figyelnie, hogyan kell fejlődnie a cégeknek. Teljes cikk...


Interim karrier - egyedül vagy szolgáltatóval?

6 éve Fejős Péter, a Nyenrode Business University, NL, és az Interim Manager Academy, HU végzős hallgatója, az Alumni Club elnöke, valamint Hammel & Hochreiter interim menedzser. Egy interjú sorozat második részében a szolgáltatóval való kapcsolatáról kérdezzük. Teljes cikk...


Interim karrier - szolgáltatóval vagy egyedül?

6 éve Nagyon heterogén az interim szegmens, ezért hangsúlyozni kell, hogy siker és minőségi munka csak úgy érhető el, ha a szolgáltató és vele az interim menedzser is a piac legjobbjai közül kerül ki. Cikkünkben Fejős Pétert, a Hammel & Hochreiter interim menedzserét a szolgáltatóval való kapcsolatáról kérdezzük. Teljes cikk...


Két kérdés, mely közös nevezőre hozza a munkavállalókat

6 éve Amikor a mindennapi munka már nem ad újdonságot, rutinná, monoton munkavégzéssé válik, elfogy a lendület. Lelkesedés és ötlet híján pedig nincs hatékonyság. A vezetők azzal szembesülnek, hogy munkavégzés helyett csak „"munkába járást" kapnak. Mit lehet ilyenkor tenni? Mit kell tudatosítani? Mi motiválhat és tarthat össze egy csapatot? A válasz nagyon egyszerű. Teljes cikk...


Ismét elindul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás

8 éve Hamarosan kiderül, kik a legvonzóbb munkáltatók - a munkáltatói márkájuk erőssége mellett az alapján is, a valóságban mit kínálnak jelenlegi és leendő munkatársaiknak. Az idei kutatásból az álláskeresők munkahely-választási preferenciái és álláskereséskor használt eszközeik is jobban megismerhetők - írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóközlemény. Teljes cikk...


HR és profit: hogyan növelhetik dolgozóink a cég hírnevét?

9 éve Hiteles kommunikációval, jó munkahelyi légkörrel, a valós teljesítmény elismerésével, családbarát intézkedésekkel, ötletbörzével növelhetik a cég hírnevét a munkavállalók - hangzott el egy közelmúltban tartott konferencián, ahol a munkáltatói márkaépítés és a dolgozói motiváció növelése volt terítéken. Cikkünkből kiderül, miként építi ki brandjét az Avon, mi a GE és a Budapest Bank márkájának titka, hogyan csökkentette a fluktuációt a Szamos Marcipán. Teljes cikk...


Tehetségmágnesek: HR témák marketinges szemmel

9 éve A "Brand for Talent" - Tehetségmágnesek című könyv a legújabb, HR témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom, amely különleges csemege a hazai könyvpiacon. Mark Schuman és Libi Sartain szerzők munkája a Hewitt tanácsadói által lektorált fordításban hazai példákkal támasztja alá, miért is fontos ez a téma, és milyen élenjáró gyakorlatokkal találkozhatunk itthon. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítés - egy új, trendi hóbort?

9 éve A munkáltatói arculat megítélését és érzékelését szubjektív benyomások formálják: egy ismerős elmarasztaló megjegyzése a cégről, egy rokon dicsekvő szavai a munkahelyéről, egy hír a céggel kapcsolatban, vagy a cég új termékével való ismerkedés egy reklám-spotban. Számos eszköz áll a vállalatok rendelkezésére munkáltatói arculatuk alakításához, a kérdés az, élnek-e vele? Teljes cikk...


Sok vállalat nem tudja kezelni a tehetséghiányt

10 éve A hazai HR-szakemberek közel nyolcvan százaléka szerint, a tehetségek vonzása és megtartása a legégetőbb kihívás, amellyel vállalatuknak szembe kell néznie az elkövetkező időszakban. Az első számú vezetők kétharmada is osztja ezt a véleményt - derül ki a Hewitt Legjobb Munkahely Felméréséből, amely arra is rávilágított, hogy sok cégnél nem tudják, hogyan kezeljék a tehetséghiányt. Teljes cikk...


Diákkommunikáció mint a csábítás eszköze

11 éve Vajon miért tartják a fiatalok a legvonzóbb munkahelynek az Audit, az IBM-et és a Nestlét? Mert kommunikálnak. Mert tudatosan építik és felügyelik munkaadói márkájukat. Mert kiemelt fontosságot tulajdonítanak a diákkommunikációnak, amellyel a jövő munkavállalóit, az egyetemistákat, friss diplomásokat sikerrel tudják meghódítani. Teljes cikk...


A vállalati márka támogatása, mint stratégiai HR-feladat

12 éve A vállalat azonosítására, értékrendjének közvetítésére a vállalati márka szolgál. Minden cégnek van saját elképzelése arról, hogy milyen szerepet tölt be a piacon, a társadalomban, hogy milyen fogyasztói igényeket elégít ki. A vállalati márkát a szervezet filozófiája, műszaki, technikai fejlettsége, termékeinek imázsa, kultúrája, humánpolitikája, kommunikációja határozza meg. Teljes cikk...


Hírnév alapján választanak munkahelyet a legjobb MBA-végzősök

12 éve Az MBA-végzősök álláspályázataik előtt alaposan tájékozódnak a megcélzott vállalat hírnevéről, ugyanis a társadalmi felelősségvállalásban kedvezőtlen imázsú cégek iránt kevesebben érdeklődnek. Teljes cikk...