17 cikk a(z) brand címkével - 1. oldal

Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál

6 éve Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is. Teljes cikk...


A világ változik, mi is - Új dimenziók a hazai HR világában

6 éve Több mint 70 kiállító, több mint 100 előadás a HR szolgálatában- ez a 14. Personal Hungary! Egy hely, ahol bemutatkoznak a nemzetközi szakmai trendek, egy hely, ahol ott lesz mindenki, aki számít a szakmában… Teljes cikk...


Hogyan segít HR Brandet építeni egy toborzó szoftver?

9 éve Ha felhő alapú szolgáltatás használatába kezdünk, másképp fognak-e ránk nézni partnereink, konkurenciánk? Mit gondol? Fontos lehet brand szempontból a felhő? Teljes cikk...


Három percben a munkahelyéről - milyen filmet forgatna?

9 éve Úgy tűnik, egyre fontosabbá válik a vállalatok „énképformálása” a piacon, különösen a tehetséges, fiatal munkaerő megtalálásában. Ez különösen annak fényében érdekes, hogy ez egyre kevésbé lehet csak kifelé kommunikált imázs. Ugyanis a kijutó információkat az internetnek, a közösségi oldalaknak hála, egyre kevésbé lehet kontrollálni, így hamar kilóg a lóláb, ha valaki nem önazonos. Ennek a márkaépítésnek egyik eszköze a MuVi, vagyis a Munkahelyi Videó kampány, amely díjazottainak nemrégiben osztották ki a közönség és a szakmai zsűri elismeréseit. Teljes cikk...


Miként boldogul ma egy startup ötvös?

10 éve Visy Dóri szakképző iskolában tanult ötvös szakon, majd egy évet Firenzében töltött, ahol az ötvösség művészi oldalát sajátíthatta el mestereitől. A 26 éves lány ezzel nem érzi úgy, hogy kitanulta volna a szakma minden fortélyát, hiszen tanulni mindig lehet. A művészet közelebb áll hozzá, mint a vállalkozói lét. Pedig a kettő együtt jár: a pályája elején álló művész széles körben ismertté kívánja tenni különleges ékszereit. Teljes cikk...


Belső kommunikáció - a kedves mostohagyerek

11 éve A belső kommunikáció ma is mostohagyerek. Egyes vállalatoknál a HR-hez tartozik, másutt a vállalati kommunikáció része, nincs valódi otthona. Egyáltalán szempont-e, hogy hol a helye, amikor stratégiai szinten van rá szükség? Cikkünkből kiderül, milyen változást hoztak ebből a szempontból az elmúlt évek, és mire kell figyelnie, hogyan kell fejlődnie a cégeknek. Teljes cikk...


Interim karrier - egyedül vagy szolgáltatóval?

11 éve Fejős Péter, a Nyenrode Business University, NL, és az Interim Manager Academy, HU végzős hallgatója, az Alumni Club elnöke, valamint Hammel & Hochreiter interim menedzser. Egy interjú sorozat második részében a szolgáltatóval való kapcsolatáról kérdezzük. Teljes cikk...


Interim karrier - szolgáltatóval vagy egyedül?

11 éve Nagyon heterogén az interim szegmens, ezért hangsúlyozni kell, hogy siker és minőségi munka csak úgy érhető el, ha a szolgáltató és vele az interim menedzser is a piac legjobbjai közül kerül ki. Cikkünkben Fejős Pétert, a Hammel & Hochreiter interim menedzserét a szolgáltatóval való kapcsolatáról kérdezzük. Teljes cikk...


Két kérdés, mely közös nevezőre hozza a munkavállalókat

11 éve Amikor a mindennapi munka már nem ad újdonságot, rutinná, monoton munkavégzéssé válik, elfogy a lendület. Lelkesedés és ötlet híján pedig nincs hatékonyság. A vezetők azzal szembesülnek, hogy munkavégzés helyett csak „"munkába járást" kapnak. Mit lehet ilyenkor tenni? Mit kell tudatosítani? Mi motiválhat és tarthat össze egy csapatot? A válasz nagyon egyszerű. Teljes cikk...


Ismét elindul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás

12 éve Hamarosan kiderül, kik a legvonzóbb munkáltatók - a munkáltatói márkájuk erőssége mellett az alapján is, a valóságban mit kínálnak jelenlegi és leendő munkatársaiknak. Az idei kutatásból az álláskeresők munkahely-választási preferenciái és álláskereséskor használt eszközeik is jobban megismerhetők - írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóközlemény. Teljes cikk...


HR és profit: hogyan növelhetik dolgozóink a cég hírnevét?

13 éve Hiteles kommunikációval, jó munkahelyi légkörrel, a valós teljesítmény elismerésével, családbarát intézkedésekkel, ötletbörzével növelhetik a cég hírnevét a munkavállalók - hangzott el egy közelmúltban tartott konferencián, ahol a munkáltatói márkaépítés és a dolgozói motiváció növelése volt terítéken. Cikkünkből kiderül, miként építi ki brandjét az Avon, mi a GE és a Budapest Bank márkájának titka, hogyan csökkentette a fluktuációt a Szamos Marcipán. Teljes cikk...


Tehetségmágnesek: HR témák marketinges szemmel

13 éve A "Brand for Talent" - Tehetségmágnesek című könyv a legújabb, HR témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom, amely különleges csemege a hazai könyvpiacon. Mark Schuman és Libi Sartain szerzők munkája a Hewitt tanácsadói által lektorált fordításban hazai példákkal támasztja alá, miért is fontos ez a téma, és milyen élenjáró gyakorlatokkal találkozhatunk itthon. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítés - egy új, trendi hóbort?

14 éve A munkáltatói arculat megítélését és érzékelését szubjektív benyomások formálják: egy ismerős elmarasztaló megjegyzése a cégről, egy rokon dicsekvő szavai a munkahelyéről, egy hír a céggel kapcsolatban, vagy a cég új termékével való ismerkedés egy reklám-spotban. Számos eszköz áll a vállalatok rendelkezésére munkáltatói arculatuk alakításához, a kérdés az, élnek-e vele? Teljes cikk...


Sok vállalat nem tudja kezelni a tehetséghiányt

14 éve A hazai HR-szakemberek közel nyolcvan százaléka szerint, a tehetségek vonzása és megtartása a legégetőbb kihívás, amellyel vállalatuknak szembe kell néznie az elkövetkező időszakban. Az első számú vezetők kétharmada is osztja ezt a véleményt - derül ki a Hewitt Legjobb Munkahely Felméréséből, amely arra is rávilágított, hogy sok cégnél nem tudják, hogyan kezeljék a tehetséghiányt. Teljes cikk...


Diákkommunikáció mint a csábítás eszköze

15 éve Vajon miért tartják a fiatalok a legvonzóbb munkahelynek az Audit, az IBM-et és a Nestlét? Mert kommunikálnak. Mert tudatosan építik és felügyelik munkaadói márkájukat. Mert kiemelt fontosságot tulajdonítanak a diákkommunikációnak, amellyel a jövő munkavállalóit, az egyetemistákat, friss diplomásokat sikerrel tudják meghódítani. Teljes cikk...


A vállalati márka támogatása, mint stratégiai HR-feladat

16 éve A vállalat azonosítására, értékrendjének közvetítésére a vállalati márka szolgál. Minden cégnek van saját elképzelése arról, hogy milyen szerepet tölt be a piacon, a társadalomban, hogy milyen fogyasztói igényeket elégít ki. A vállalati márkát a szervezet filozófiája, műszaki, technikai fejlettsége, termékeinek imázsa, kultúrája, humánpolitikája, kommunikációja határozza meg. Teljes cikk...


Hírnév alapján választanak munkahelyet a legjobb MBA-végzősök

16 éve Az MBA-végzősök álláspályázataik előtt alaposan tájékozódnak a megcélzott vállalat hírnevéről, ugyanis a társadalmi felelősségvállalásban kedvezőtlen imázsú cégek iránt kevesebben érdeklődnek. Teljes cikk...