Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 1 éve

Új üzemcsarnokot avatott a Thermotechnika Tatabányán

A cégcsoport a külföldi leányvállalatokkal együtt 8 milliárd forint árbevételt ért el 2018-ban.

A kereskedelmi és vendéglátó-ipari hűtőket gyártó Thermotechnika-Crown Cool Kft. pénteken Tatabányán felavatta 2200 négyzetméteres, új gyártócsarnokát és raktárát, a beruházás értéke 450 millió forint. A kormány 2015-ben indított támogatási programot olyan vállalatoknak, amelyek nem juthattak uniós támogatáshoz. Eddig 78 milliárd forint nagyvállalati támogatás összesen 200 milliárd forint értékű beruházás megvalósítását tette lehetővé, 2400 új munkahelyet teremtve - mondta el köszöntőjében az avatóünnepségen részt vevő pénzügyminiszter.

Varga Mihály kiemelte, ez a program "nyomot hagyott" a gazdaságon és számos más intézkedéssel együtt hozzájárult, hogy Magyarország az unió három legnagyobb ütemben fejlődő gazdaságának egyike legyen. A bővülés mértéke tavaly elérte az 5,1 százalékot. A munkanélküliség 3,4 százalékra csökkent, a bérek 2019 első hét hónapjában bruttó értékben tíz százalékot növekedtek, a reálbér-emelkedés hétszázalékos volt - mondta a miniszter.

Kiss János, a társaság ügyvezetője az MTI-nek elmondta, a fejlesztést közel 158 millió forint vissza nem térítendő forrással segítette a kormány nagyvállalati támogatási programja. A korszerű gépek üzembe állítása 30 százalékkal növeli a kapacitást. Az innen elkerülő berendezéseket horvátországi üzemükbe telepítik, az ottani termelés felfutásával a teljes vállalatcsoport kapacitása megduplázódik és kétszeresére nő a gyártásból származó, évi 800 millió forintos bevétel.

A vállalat a kereskedelmi és vendéglátó-ipari hűtők széles választékát gyártja. Termékeik közé tartoznak többek között az önkiszolgáló, bankkártyával működő hűtővitrinek, a több zónás borhűtők. A termelés 80 százalékát Nyugat-Európába exportálják. A Thermotechnika építette ki Magyarország legnagyobb hűtőszerviz hálózatát, 70 szerelővel. A gyártás mellett kereskedelemmel is foglalkoznak, kínálatukban 3000 féle professzionális vendéglátó-ipari termék szerepel.

A társaság jogelődje, az 1981-ben alakult Thermotechnika gmk. volt Magyarország első társas vállalkozása. A cég első tevékenységeként hűtőgépek szervizelésével foglalkozott, két mérnökkel és két karbantartóval indultak. A vállalkozás 33 ével ezelőtt kezdte meg a hűtőgépek gyártását Tatabányán. Jelenleg 114 embert foglalkoztatnak belföldön, emellett Romániában 150, Horvátországban 47 embernek adnak munkát. Szlovákiában és Szerbiában saját gyártású berendezéseket forgalmaznak.

A cégcsoport a külföldi leányvállalatokkal együtt 8 milliárd forint árbevételt ért el 2018-ban, a magyar egység árbevétele 4 milliárd forint volt, mely a gyártásból, a kereskedelemből és a szerviztevékenységből tevődött össze.

MTI
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ellenzéki együttműködés: azonnal állítsák helyre az egészségügyi dolgozók jogviszonyát!

Az ellenzéki pártok azt kérik a kormánytól, hogy kezdjenek érdemi tárgyalást az egészségügyi dolgozókkal és az érdekvédelmüket ellátó szervezetekkel. Teljes cikk

Itthon is munkába állnak a tényellenőrök

A tényellenőrök feladata, hogy ellenőrizzék a Facebookon megjelent posztok valóságtartalmát. Teljes cikk

Távozó dolgozók a Jahn Ferenc kórházban: 15 helyett csak 4 orvos hagyja ott az intézményt

A kórház szerint nem igaz, hogy 15-en távoznak, és működésképtelenné vált az intézmény egyik belgyógyászati osztálya. Teljes cikk