Megjelent: 9 hónapja

Új vezető kerül a Roche budapesti irodájának élére

Martin Kikstein váltja a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. december végén távozott ügyvezetőjét, Eve Badert.

Tapasztalt vezető váltja a karrierjét Németországban folytató Eve Badert, a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. december végén távozó ügyvezetőjét: Martin Kikstein a globális gyógyszeripari vállalatcsoport távolkeleti szolgáltatóközpontjának éléről tér vissza a magyar fővárosba.

Martin Kikstein a globális Roche-csoport három szolgáltatóközpontja közül az éppen megnyílt malajziai kedvéért költözött korábban Kuala Lumpurba.
Martin Kikstein

A távol-keleti és a csendes-óceáni térség 17 országát kiszolgáló RSS APAC (Roche Services and Solutions, Asia and Pacific) ügyvezetőjeként elévülhetetlen érdemei voltak a jelenleg már 750 főt foglalkoztató szervezeti egység felépítésében, sokszínű szervezeti kultúrájának megalapozásában - olyannyira, hogy a központ 2020-ban elnyerte a Kincentric Legjobb Munkahely Díját Malajziában.

Mielőtt 2011-ben csatlakozott volna a Roche globális közösségéhez, a német szakember 13 évet töltött el az IBM-nél, előbb pénzügyi területen, majd a nemzetközi beszerzésekkel foglalkozó részlegen.

Most Eve Badert váltja, aki 2017 óta irányította a Roche budapesti irodáját.
Eve Bader

A több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező szakember vezetése alatt a cég hatalmas változásokon ment keresztül: a kollégák elkötelezettsége számottevően megnőtt, a fluktuáció pedig jelentős mértékben visszaesett. Eközben 900-ról 1200 főre bővült a 31 különböző nemzetiséget és számos női vezetőt felvonultató csapat, amely tavaly nyáron a Nordic Light Trio legújabb irodaházába költözött.

A karrierjét a cégcsoporton belül, a Roche németországi gyógyszerrészlegének pénzügyi vezetőjeként folytató Eve Bader szenvedélyes, figyelmes és újító vezetői stílusát egyébként nem csupán házon belül ismerik el: 2020-ban ő érdemelte ki a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) Év Menedzsere díját.

Fotók: Roche
  • 2021.10.05Tréning Kerekasztal 2021 Komoly kihívások érték és érik a szervezeteket az utóbbi időszakban. Először a járvány okozta sokk, a vele érkező gazdasági megtorpanás, a home office, hogy szinte minden átkerült a digitális térbe. A helyzet továbbra is konstans változásban van, így szükség van folyamatos, rugalmas alkalmazkodásra. A szervezetek VUCA-környezethez való illeszkedésére, a mostanában egyre inkább teret nyerő hibrid működés kialakítására. Mindehhez a képzéseknek, a tréningpiacnak is alkalmazkodnia kell. Ezért is ül össze újra, egy év kihagyás után a Tréning Kerekasztal Konferencia 2021. október 5-én, a New York Palotában. Részletek Jegyek
  • 2021.10.07Jólét és hatékonyság? Mentálhigiénés nagykövet program! Képzést minden olyan vezetőnek, vezetői csapatnak, akik szeretnének tudatosan, hatékonyságot, jólétet növelni a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.10.12XVIII. Magyar Munkajogi Konferencia – 9 kreditpont A Wolters Kluwer Hungary legnagyobb éves rendezvénye idén válik nagykorúvá. Ezúttal is a megszokott, színvonalas szakmai programokkal és felejthetetlen közösségi élményt ígérve várjuk a munkajoggal foglalkozókat a Dunakanyar szívében. A rendezvényen az ügyvédek és jogtanácsosok 9 kreditpontot szerezhetnek! Részletek Jegyek
  • 2021.10.20Hibrid munkavégzés, távmunka, munkaidő, pihenőidő és egyéb aktuális kérdések a munkajogban Jöjjön el, és tájékozódjon élőben dr. Fodor T. Gábortól a terület egyik jeles szakértőjétől. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter