Új igazgatót nevezett ki a Tesco Magyarország
A korábban a Nestlénél dolgozó Szilva Mónika lett a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazgatója.
A vásárlói élményért felelős igazgatóval erősíti hazai csapatát a Tesco Magyarország. Szilva Mónika több évtizedes tapasztalattal rendelkezik FMCG területen, mostantól pedig a folyamatosan változó vásárlói igényekhez igazodó marketingtevékenység irányításáért, valamint az ezen a területen végzett régiós munka összefogásáért is felel.
Szilva Mónika augusztus elején csatlakozott a Tesco csapatához, korábban a szakember összesen mintegy 24 évet töltött a Nestlénél marketing területen, ahol vezetőként a Food üzletág vezetéséért, a fogyasztói kommunikációért, valamint digitális és e-business területek irányításáért is felelt.
Ezt megelőzően a vállalat Italok üzletágánál dolgozott, ahol marketingmenedzseri pozícióból előrelépve vezette a Nestlé első számú, legfontosabb divízióját, valamint régiós szintű projekteket is, többek között a NESCAFÉ márkafejlesztésekért is felelve.