Megjelent: 9 éve

Vállalkozásfejlesztés a 21. században - üzleti klubot indított az Invitel

Az Invitel az InnoMax Klubbal egy angolszász modellre épülő üzleti közösséget szeretne létrehozni.

Minden vállalkozás életében van egy pont, amikor túlnő egy szinten. Amikor már nemcsak a szakmával kell foglalkozni, hanem HR-rel, vállalkozás menedzsmenttel, könyveléssel, telephely- és egyéb infrastruktúra fejlesztéssel, IT és telekommunikációs kérdésekkel. Feladatokkal, amit egy vezető sokszor nem képes segítség nélkül ellátni. Mit célszerű ilyenkor tenni? Mit tud ehhez hozzáadni az informatika, a telekommunikáció, a virtuális világ? Hogyan és mit érdemes használni, kihasználni? Vagy másképpen, hogyan működhet hatékonyabban, olcsóbban, átláthatóbban egy cég? Erről szólt az Invitel InnoMax Klub első rendezvénye.

"Az angolszász világban mély kultúrája van az üzleti kluboknak. Vezetők, döntéshozók által alkotott közösségeknek, amelyek a kapcsolatépítésről, tanulásról, fejlődésről, üzletről szólnak. Az InnoMax Díj sikerét látva egy ilyen modellre épülő közösséget szeretne létrehozni az InnoMax Klubbal az Invitel" - fogalmazott Zsembery György, az Invitel üzleti működésért felelős vezérigazgató-helyettese.

"Továbbra is feladatunknak érezzük, hogy ne csupán kiváló minőségben szolgáltatassunk, de know-how-val is segítsük a kis- és középvállalkozásokat. Közülük is főleg azokat, amelyek hatékonyan használják termékeinket. Szeretnénk őket támogatni, fejlesztéseiket, eredményeiket bemutatni a nagyobb nyilvánosságnak is. Klubrendezvényünkkel ehhez biztosítunk keretet, a tartalomról pedig minden alkalommal elsősorban ügyfeleink és partnereink gondoskodnak" - tette hozzá Zsembery György.

A holnap megoldásai már ma elérhetőek, ha tudunk róluk

Az első InnoMax Klubon azon cégeké volt a főszerep, akik az InnoMax pályázaton üzleti-, szervezet- és vállalkozásmenedzselési innovációkkal indultak. A rövid 10-15 perces előadásokkal az volt a szervezők célja, hogy olyan tippeket és ötleteket kapjanak a résztvevők, amit saját vállalkozásuk fejlesztésében is felhasználhatnak.

Így a DBH Group vezérigazgatója, dr. Erdei Sándor cége üzleti szolgáltatásai közül többek között a szolgáltatott irodákról valamint a virtuális irodáról beszélt, amely Európa egyik legdinamikusabban fejlődő üzleti szegmense és amely igazán jó lehetőséget biztosít egy fejlődő kisvállalkozónak, hogy nagy beruházás nélkül is tökéletesen felszerelt irodákat, tárgyalókat használjon.

A NEXON Kft. "Innováció a humánerőforrás menedzsmentben" című előadásában bérelhető üzleti szoftvereket ismerhettek meg a résztvevők. A bérleti konstrukció lehetőséget teremt arra, hogy a nagyobb beruházást jelentő licence megvásárlása helyett havi bérleti díj fejében használjunk olyan alkalmazásokat, amelyek jelentősen leegyszerűsítik a humánerőforrás menedzsment feladatokat, folyamatokat, illetve olcsóbbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tehetik egy vállalat működését.

A NetLock Kft. tolmácsolásában olyan eGyűlés alkalmazásról esett szó, amelyen keresztül oly módon tarthatunk bármikor hiteles és biztonságos módon virtuális taggyűlést, megbeszélést, amelynek eredménye (pl. jegyzőkönyv, határozat) bárhol, így - többek között - cégbíróság előtt is felhasználható. Az eGyűlés rendszer tehát egymástól távol eső telephelyek, irodák idő- és költséghatékony működését teszi lehetővé.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter