kapubanner for mobile

5 cikk a(z) arculatépítés címkével - 1. oldal


5 tipp molinó készítéshez, ha állásbörzére készülsz

5 éve Az állásbörzék több szempontból is fontosak egy vállalkozás életében: nemcsak lehetőséget biztosítanak, hogy a cég képviselői, az érdeklődők és a leendő munkavállalók találkozzanak, de egyben alkalom is, hogy cégünk arculatát megmutassuk a nagyközönségnek. Minden vállalat érdeke, hogy egy kifejezetten pozitív és friss képet alakítson ki magáról, amihez később az emberek kapcsolódni tudnak és jó élményeket társíthatnak. Teljes cikk...


8 millió forintért vett arculati kézikönyvet az Országos Bírósági Hivatal

7 éve A MOME által jegyzett anyag az ügyintézők küllemére is javasol előírásokat - írja a hvg.hu. Teljes cikk...


Minden cégnek van munkáltatói márkája - még ha nem is tud róla

9 éve A Magyar PR Szövetség 2015. június 17-én ünnepélyes keretek között megalakította az Employer Branding tagozatát. Az MPRSZ azért döntött a tagozat létrehozása mellett, mert úgy vélik, a munkáltatók figyelmét fel kell hívni arra, hogy a munkáltatói márkaépítés elengedhetetlen a tehetségekért folyó versenyben, a szervezetek versenyképességének fenntartásában, valamint a megfelelő minőségű és mennyiségű humánerőforrás biztosításában. A HR Portal Kádár Balázst, az Employer Branding tagozat vezetőjét, a Bindermann HR Kommunikációs Kft. managing partnerét kérdezte. Teljes cikk...


100 féle arculat - 5. Agilis módszertan nem csak a projektre, az egész szervezetre

10 éve Egyre elterjedtebb - főleg az informatikai szektorban -, hogy a cégek bizonyos projektjeiket valamilyen agilis módszertan szerint menedzseljék. De az ritka kuriózum, hogy ezt egy egész szervezeti működésre sikerüljön átültetni. Arra a kérdésre, hogy miként lehet ezt mégis megcsinálni, hogyan lehet ilyen kultúrában karrierutat bejárni, karriert építeni és ezt az álláskeresők számára ismertté tenni, a ShiwaForce.com Zrt. alapítója és vezérigazgatója, Kovách Anton adott választ. Teljes cikk...