kapubanner for mobile

6 cikk a(z) Együttműködő Vállalkozók Szervezete címkével - 1. oldal

Optimista kkv-k

8 éve A megkérdezett ipari, iparhoz kapcsolódó cégek és családi vállalkozások 88 százaléka bizakodva várja a 2016-os évet és nyitott új üzleti kapcsolatokra – derült ki a Vállalkozók 42. Országos Találkozóján. Teljes cikk...


Mennyire bízzák magukat a szerencsére a kkv vezetők?

8 éve A kérdés 13.-án pénteken, különösen aktuálisnak tűnik. Még mindig az figyelhető meg a vállalatvezetők körében, hogy az üzleti eredményeiket inkább a szerencsére bízzák. Hiányzik a tudatosság, a következetes odafigyelés, ügyfélkövetés. Megfigyelhető ez a tendencia az üzleti tárgyalások esetében is – olvasható az Együttműködő Vállalkozók Szervezetének közleményében. Teljes cikk...


3+1 tárgyalási hiba: ha ezekre figyelnek a vezetők, zsebükben lesz a szerződés

9 éve Kezdődik az év végi dömping, nagyon sok vállalkozás vezetőjének életében fontosak ezek a hónapok. Ilyenkor lehet ugyanis olyan sorsdöntő tárgyalásokat folytatni, amelyekből akkora üzletek is születhetnek, melyek meghatározzák a következő év bevételeit - derült ki az Együttműködő Vállalkozók Szervezetének (EVSZ) közleményéből. Teljes cikk...


20 percen múlhat egy kkv jövője!

9 éve Hogyan írható le egy sikeres találkozó, amely ennyi idő alatt befolyásolhatja egy vállalkozás jövőjét? Erről szólt a Vállalkozók 41. Országos Találkozója, amelyet az Együttműködő Vállalkozók Szervezete tartott. Teljes cikk...


Ez a kkv-vezetők legnagyobb rémálma

9 éve Ha egy cégvezető ügyes, könnyen pénzhez juthat pályázat vagy kedvezményes hitel útján. Így telephelyet bővíthet, modern gépeket, eszközöket vásárolhat, de ettől még nem lesznek új ügyfelei. Éppen ezért félnek ettől a vezetők egy felmérés szerint. Teljes cikk...


Hibát követnek el a magyar vállalkozók

9 éve A magyar kkv-k vezetőjének kétharmada árbevétel növelésre, több ügyfélre vágyik - derült ki az Együttműködő Vállalkozók Szervezetének (EVSZ) nyári felméréséből. Azzal azonban, ami közelebb vinné a cégvezetőket a céljuk eléréséhez, mint például az üzleti (marketing) tudás, a fejlesztés és a kapcsolatok bővítése, már kevésbé foglalkoznak. Teljes cikk...