kapubanner for mobile

4 cikk a(z) stratégia alkotás címkével - 1. oldal

Így járulhat hozzá a HR a vállalati sikerhez: a HR-es mint az üzleti stratégiaalkotás résztvevője

3 hónapja A HR szakembereknek részt kell venniük az üzleti stratégiaalkotásban, ennek érdekében érdekében szükséges az üzleti gondolkodás fejlesztése, hogy megtanuljanak hatékonyan kommunikálni, proaktívan kapcsolati hálót építeni. Az üzleti gondolkodás sikerének kulcsa a KPI-ok, mutatószámok, vállalati tervek tudatos alkalmazása, valamint a HR-esek szoros együttműködése más területekkel. Hogy mindez hogyan valósítható meg? Szervezetfejlesztési és HR szakértőket kérdeztünk. Teljes cikk...


Mit jelent a BPR? Miben tud segíteni egy cég számára?

13 hónapja A BPR a Business Process Reengineering rövidítése, aminek a célja, hogy az adott vállalat hatékonysága és versenyképessége növekedjen. Természetesen ehhez több folyamatot és a cég működését is alaposan át kell vizsgálni, meg kell találni azokat a potenciális területeket, ahol változtatni kell vagy fejlődni lehet. Teljes cikk...


Egyre fontosabb a CSR, mégis keveset költenek rá a magyar vállalatok

2 éve Többet vagy az ideivel azonos összeget költ a magyarországi nagyvállalatok többsége társadalmi felelősségvállalási (CSR, corporate social responsibility) tevékenységre a következő évben a válság ellenére is, és bár nagyobb részük szerint a tevékenység szerepe nőni fog, a hazai CSR-költés meglehetősen alacsony a Scale Impact és a Magyar PR Szövetség közös kutatása szerint. Teljes cikk...


Aki nem szavahihető, nem is lehet jó vezető

12 éve A pénzpiaci krízis hatására a felső vezetőknek is folyamatosan változniuk kell, leginkább a meggyőző kommunikáció, a szavahihetőség és a változáskezelés az, amelyben élen kell járniuk - ez derült ki az Ohiói Egyetem friss kutatásából, amely több mint ötszáz ottani vállalatvezetőt kérdezett meg a témáról. Teljes cikk...