kapubanner for mobile

7 cikk a(z) szolgáltató ipar címkével - 1. oldal

A vártnál jobban bővült a foglalkoztatottság az Egyesült Államokban

6 éve A vártnál nagyobb mértékben nőtt a foglalkoztatás júliusban az Egyesült Államokban - derült ki az ADP munkaügyi adatfeldolgozó intézet adataiból. Teljes cikk...


Elbocsátáshoz vezet az állami szektor késve fizetése

10 éve Az állami szektor késve fizetése veszélyezteti a gazdaság növekedését - írja a Világgazdaság Online egy iparági felmérésre hivatkozva. A késedelmes fizetés miatt a kereskedelmi szektorban és az üzleti szolgáltatóknál is elbocsátásokat terveznek, vagy létszámstopot helyeznek kilátásba. Teljes cikk...


100 munkaadónál 136 feketén dolgozót találtak

11 éve A Nemzeti Munkaügyi Hivatal kezdeményezésére összesen 925 munkaadó több mint 2500 munkavállalóját érintően folytak vizsgálatok. Az ellenőrzés során szinte az összes garanciális munkavállalói jog súlyos megsértésére talált példát a munkaügyi hatóság. Főként a szolgáltató szektorban tevékenykedő kis- és középvállalkozásoknál jellemzőek a szabálytalanságok, írja a Napi Gazdaság. Teljes cikk...


Jó outsourcing lehetőség: Kínába tartanak a magyar cégek

12 éve Az outsourcing ma már a világ legjelentősebb együttműködési formája, a globális fejlődés egyik motorja. Mind több magyar cég is érdeklődik külföldi export és terjeszkedési lehetőségek iránt, amelyek közül egyre kiemeltebb helyet foglal el a távol-keleti régió. A kínai-magyar kapcsolatok erősítése a magyar kormány célja is, az ázsiai ország pedig hatalmas lehetőséget lát az outsourcing üzletek megszerzésében. Teljes cikk...


Hogyan működhetnek hatékonyabban a szolgáltató központok?

12 éve Szolgáltató központok nélkül nem lehet egymillió munkahelyet létrehozni, ezért vonzó gazdasági körülményeket kell teremteni, hogy a befektetők Magyarországot válasszák a kelet-európai régió versenyzői közül. Dr. Lőcsei Tamás, a PwC Magyarország Kft. cégtársa szerint az egységes személyi jövedelemadó és az új munka törvénykönyve is jó irányba mozdíthatja el ezt a folyamatot, ugyanakkor ahhoz, hogy hatékonyabbá tehessék tevékenységüket, új fejlődési utakra is szükségük van. Teljes cikk...


Új foglalkoztatási trendek a call center szakmában

13 éve Ügyfélélmény, komplexitás, keresztértékesítés - többek között ezek a válságban megújuló call center szakma legfontosabb kulcsszavai. A közvetlen ügyfélkiszolgálás és az ehhez kapcsolódó iparág az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely az utóbbi években jelentős változásokon ment keresztül. Az új elvárások a technika és az emberi erőforrás szintjén is kihívást jelentenek. Teljes cikk...


Áll az outsourcing piac: miért nem jönnek a beruházások?

13 éve Az elmúlt években világszerte átalakult az outsourcing iparág. Míg régen főként a multinacionális cégek használták ki a folyamatok központosításából adódó előnyöket, mára ez elérte a közép- és kisvállalatok szintjét is. Ugyanakkor nem minden alvállalkozónak kiadott munka klasszikus kiszervezés, a modell lényege, hogy a munkavégzést ágazati specializáció révén hatékonyabbá tegyék. Erre pedig van igény: 2010 végén mintegy 25 milliárd dollár volt az outsourcing piac mérete. Teljes cikk...