kapubanner for mobile

2 cikk a(z) üzenetküldő címkével - 1. oldal

Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM

6 éve A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaságközleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra - írja az MTI. Teljes cikk...


Gyorsíthatja az üzenetküldő az irodai munkát

16 éve Terjed az irodai kommunikációban az azonnali üzenetküldő szoftverek - ilyen például a Skype és az MSN - használata. Hogy milyen hatással vannak az irodai munkára? A cégek és a kutatók véleménye vegyes. Vannak, akik szerint az üzenetküldő gyorsítja és gördülékennyé teszi az irodai és a nemzetközi kommunikációt. Mások úgy vélik, az e-mail és a telefon hatékonyabb, összeszedettebb munkára ösztönöz. Teljes cikk...