Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM
A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaságközleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra - írja az MTI.
A rendszer tanul az ügyfélszolgálati munkatárs reakcióiból. A tesztidőszak alatt még egy ember döntötte el, hogy megfelelő-e a válasz, most viszont már önmaga is képes ezt eldönteni, ahogy azt is, hogy meg tudja-e válaszolni a feltett kérdést.
A Koninklijke Luchtvaart Maatschappij (KLM) 2009 óta több mint 25 millió rajongót és követőt szerzett a közösségi médiában. A vállalatot hetente több mint 130 000-en említik a különböző oldalakon, ebből 30 000 kérdés vagy észrevétel. Az ügyfélszolgálattól az utasok 9 nyelven (holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai) kérdezhetnek.
MTI
- 2023.06.06Napi, heti pihenőidő és az új visszaélés-bejelentési törvény A workshop második felében azzal foglalkozunk, hogy az Európai Unió Bírósága 2023. márciusában egy magyar ügy kapcsán kimondta, hogy a heti és a napi pihenőidőt elkülönítve kell kiadni. Ez a magyar „általános munkarend” alapulvételével azt jelenti, hogy a szombati és vasárnapi naptári napokra eső heti két pihenőnap előtt kell kiadni a 11 órás napi pihenőidőt, tehát péntek 13.00 óra után munka már nem végezhető.
Részletek
Jegyek
- 2023.06.27IFRS Halasztott adó képzés Élő, interaktív, online képzés a nemzetközi beszámolókészítési elvek szerint az adózás számviteli kezeléséről. Fő cél: - a halasztott adó fogalmának megismertetése: mitől halasztott? - a halasztott adó elszámolásának célja és jelentősége - a számítás esetei és gyakorlati példákon keresztüli bemutatása.
Részletek
Jegyek
Ha egy vállalatvezető az emberi erőforrás menedzsment terén kihívásokkal találja szemben magát, vagy új HR folyamatot szeretne kialakítani, akkor ez... Teljes cikk
Milyen asszisztense a HR-nek és az álláskeresőknek a mesterséges intelligencia? Ezt teszteltük ChatGPT-nél öt kéréssel. Jó szöveget kaptunk szinte... Teljes cikk
A Stylers Group szerint a pandémia legnehezebb időszakának végére több mint tízszeresére nőtt a náluk közzétett távmunka lehetőségek száma. A... Teljes cikk
- Még fontosabb lesz a kulcsemberek megtartása: Future of HR kutatás 3 hete
- Ezek lesznek a legfontosabb készségek a mesterséges intelligencia uralta jövőben 3 hete
- Ismét Magyarországon toboroz légiutas-kísérőket az Emirates 3 hete
- Motivációs levél ChatGPT-vel - Hogyan változtathatja meg a mesterséges intelligencia a munkaerő-felvételt? 3 hete
- Az IBM munkahelyeinek harmada szűnhet meg a mesterséges intelligencia miatt 1 hónapja
- Leépít és inkább a mesterséges intelligenciába fektet az egyik felhőszolgáltató 1 hónapja
- Az IVSZ álláspontja a mesterséges intelligenciára épülő fejlesztésekkel kapcsolatban 1 hónapja
- Százszor gyorsabban megy a kutatás a laborban, ahol már robotok és a mesterséges intelligencia dolgozik 1 hónapja
- AI a munkahelyen, avagy nem kell félni a mesterséges intelligenciától, meg is lehet szeretni 1 hónapja
- Felmondólevél, motivációs levél írása, leépítés bejelentése: öt utasítást adtunk ChatGPT-nek, íme az eredmény 1 hónapja
- Motivációs levél minta, letölthető: ügyfélszolgálati munkatárs 2 hónapja