2 cikk a(z) virtuális csapat címkével:

Milyen egy virtuális call center dolgozó?

7 hónapja Már több mint tíz éve megjelentek az outsourcing piacon az olyan telefonos/online call centerek, melyek otthonról dolgozó “agentekre” épülnek. Magyarországon főleg országhatáron belül látni ilyen példákat, ám többnyire ezek a kollégák is bizonyos időközönként találkoznak a vezetéssel. Akadnak azonban olyan cégek, melyek a világ minden részéről toborozzák call centeres projektcsapataikat. Ilyen például a miskolci alapítású United Call Centers Kft. Ők a hagyományos call center mellett az “agent at home” (otthon ülő ügynök/munkatárs) modellt is működtetik. Milyen is ez? Erről Szmolinka Zsolt ügyvezetővel beszélgettünk. Teljes cikk...


Milyen a jó virtuális vezető?

2 éve A digitalizáció a tréning szakmának is új irányokat szab. Ennek egyik különösen érdekes vonulata a virtuális vezetés és a virtuális csapatok képzése. Vajon a virtuális teamek virtuális vezetőkről álmodnak? - ezt a kérdést fogja feltenni élményalapú workshopján, március 21-én a Tréning Kerekasztal konferencián, Münnich Iván, a Sämling Solution ügyvezető igazgatója, softskills üzletágvezető. Teljes cikk...