2 cikk a(z) vizuális kommunikáció címkével:

Nézem, de nem látom - a vizuális álláshirdetések hiányának problémája

2 éve A világ kommunikációs narratívája jelentősen átalakult az elmúlt évek során. A munkaerőpiacon tevékenykedő cégek nagy része azonban egyáltalán nem foglalkozik a jelenséggel. Cégek százai panaszkodnak a munkaerőhiány okozta károkra, de arra már kevesen törekszenek, hogy a jelenlegi trendeknek megfelelő álláshirdetéseket adjanak fel, ezzel megkönnyítve saját helyzetüket. Lássuk, mi a probléma! Teljes cikk...


A munkahelyi kommunikációban is a képeké lesz a főszerep?

4 éve Az elmúlt 15 évben az emberi figyelemküszöb 12 másodpercről 8-ra esett vissza. Ennyi idő alatt kell felkelteni egy fiatal figyelmét, akik egyre inkább a vizuális kommunikációt részesítik előnyben. Mindez a munkaadók számára is új kihívás, hiszen a munkahelyi kommunikációt alapvetően megváltoztatja. Teljes cikk...