Megjelent: 4 éve

A Coca-Cola HBC Magyarország lett a legvonzóbb FMCG munkahely Magyarországon

Ismét a Coca-Cola HBC Magyarország végzett az élen a Randstad munkáltatói márka felmérésén az FMCG szektorban működő cégek körében. A vállalat nemcsak a legvonzóbb, de a legismertebb is a több mint 6800 megkérdezett, hazai munkavállaló körében - írják sajtóközleményükben.

Magyarország legnagyobb üdítőitalpalackozója mind az ismertség, mind az elismertség terén az élen végzett: a megkérdezett 6879 munkavállaló közül gyakorlatilag mindenki (97%) ismeri a céget, és a felmérésben résztvevők több mint fele (52%) tartja az FMCG szektor legvonzóbb vállalatának. Nem meglepő módon, a cég elsősorban a fiatalok körében a legkedveltebb - a 18-44 évesek több mint fele legszívesebben a Coca-Cola palackozójánál dolgozna -, de a 45-65 évesek 39 százaléka is ezt a céget preferálja.

A válaszadók többsége szerint a vállalatnál versenyképesek a bérek és a juttatások, illetve remek lehetőségek kínálkoznak a szakmai előmenetelre. A munka érdekes, kihívásokkal teli, a cég pénzügyi helyzete stabil és a vállalat a piacon elismert, jó hírnévnek örvend. Emellett a megkérdezettek többsége azt is megerősítette, hogy a munkakörnyezet barátságos, ráadásul lehetőségük nyílik a legújabb technológiákat alkalmazni. Számszerűsítve ez azt jelenti, hogy a kérdőívben feltüntetett tíz értékelő tényező közül nyolcban végzett első helyen a Coca-Cola HBC Magyarország az FMCG vállalatok mezőnyében.

„Büszkék vagyunk az eredményeinkre, amelyek arra sarkallnak bennünket, hogy még tovább növeljük a munkavállalói elégedettséget és ezzel a piaci reputációnkat - mondta Oltea Ceraceanu, a cég HR vezetője.

A világ legnagyobb, független munkáltatói márkakutatását idén a világ 32 országában végezték el, több mint 6000 vállalat bevonásával, csaknem 200 000 válaszadó véleménye alapján.
  • 2024.03.21recruiTECH 2024 A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.27Átfogó projektmenedzsment képzés IPMA és PMI alapokon Klasszikus projektmenedzsment képzés - átfogó, gyakorlati program, egyéni mentorálással.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál

A business service szektorban dolgozók 70 százaléka Z generációs. Az igényeikhez alkalmazkodás kulcsfontosságú a megtartásban - mondja Lenk István... Teljes cikk

Sikeres toborzás a KKV-knál: élményt nyújtani költséghatékonyan

A KKV-k (kis- és középvállalkozások) számára is kulcsfontosságú tényező az üzleti sikerhez a toborzás és a tehetségek megszerzése. Hogyan lehet... Teljes cikk

A legvonzóbb munkahelyek jellemzője: emberi vezető és méltányos bérezés

Felértékelődtek a humán szempontok a munkavállalói igények között. A PwC Magyarország hetedik alkalommal mérte fel a munkaerőpiaci preferenciákat... Teljes cikk