25 cikk a(z) vonzó munkahely címkével:

Mivel csábítható el a munkavállaló?

8 hónapja Már nem igaz, hogy a jó fizetés mindent visz. Legtöbbre a személyre szabott ajánlatokat értékelik az emberek egy munkahelyválasztásnál - ez a fő tanulsága a szempontjaikat firtató legfrissebb NRC-kutatásnak. Teljes cikk...


A Coca-Cola HBC Magyarország lett a legvonzóbb FMCG munkahely Magyarországon

10 hónapja Ismét a Coca-Cola HBC Magyarország végzett az élen a Randstad munkáltatói márka felmérésén az FMCG szektorban működő cégek körében. A vállalat nemcsak a legvonzóbb, de a legismertebb is a több mint 6800 megkérdezett, hazai munkavállaló körében - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Egyre több országban vezetik be a négynapos munkahetet

1 éve A világ számos országában bevezették már a négynapos munkahetet, most Nagy-Britannia egyik vezető jótékonysági szervezete, a Wellcome Trust egy vállalkozásokon átívelő konzultációt indított el a kérdésről - írja az Origo. Teljes cikk...


Különdíj a Magyar Telekomnak

1 éve Az idén hatodik alkalommal adták át a Randstad Employer Brand hazai díját, a Randstad Awardot, amelynek különdíját a Magyar Telekom nyerte - írja a mediapiac.com. Teljes cikk...


Motiváló idézet a bérlapon - ezen múlhat a kötődés?

3 éve A munkáltatók számára sokkal nagyobb kihívást jelent az egyre magabiztosabb és az ennek következtében könnyebben munkahelyet váltó dolgozók megtartása. Kutatások világítanak rá arra, hogy a munkavállalók körében egyre nagyobb az elégedetlenség, ezzel párhuzamosabban pedig a korábbi évhez képest határozottabbak abban, hogy ha a váltás mellett döntenek, könnyen találnak új állást. Mi kell ahhoz, hogy egy cég mindezek ellenére is felkerüljön a legjobb munkahelyek listájára? Mit jelent a legjobbnak lenni magyar és mit külföldi viszonylatban? Teljes cikk...


Az anyatigris HR-es - avagy a HR a hibás, ha nem sikerül betölteni az üres pozíciókat?

3 éve A HR szakemberek számára napjainkban már kész rémálommá vált az új és régi nyitott pozíciók betöltése, hiszen tudják, hogy a munkaerőpiac már nem dobja fel egyszerűen a szűrési paraméterekre beállított álláskeresői kínálatot. Fogalmazhatnánk úgy is, hogy manapság ádáz harc és küzdelem a kompetens kollégák megtalálása és bevonzása. Nem beszélve az egyes generációk eltérő igényeiről és arról a tényről, hogy 10-ből 9 munkavállalót elsősorban a vonzó jövedelemmel lehet motiválni. Sok cégnél ez bizony élet-halál kérdése, hiszen ha nem lesz megfelelő mennyiségű és minőségű munkaerő, a tervezett beruházás nem fog tudni megvalósulni, a vevői igényeket nem tudják időben kielégíteni, piacot veszíthetnek. Legrosszabb esetben mindezért persze a HR-est hibáztatják, aki láthatóan nem biztosította megfelelő időben a gyártás zavartalan lebonyolításához és a további fejlesztésekhez szükséges létszámot. Teljes cikk...


A norvég favágók átdobták a pesti srácokat

4 éve A Fjordox egy kitalált cég valós megjelenésekkel: honlappal, facebook oldallal és egy népszerűsítő videóval, amely vonzó munkakörnyezettel csábított fiatalokat egy business support center-be. Azt állította a projektben együtt dolgozó Aon Hewitt és a Colibri HR Solution, hogy a Fjordox Hungary egy norvég fakitermelő és feldolgozó vállalat budapesti szolgáltatóközpontja, vagyis adott volt, hogy sok fiatal elhiggye, létezik a cég és várja az álláskeresőket. Ez így történt, sokan elhitték. Teljes cikk...


A vonzó szlogenek kikopnak

4 éve Első cikkünk arról szólt, hogy tisztázzuk mi is az employer branding valójában. Mit jelent, melyek a jellemző tartalmi elemei és miért kell, hogy stratégiai szerepe legyen a szervezeten belül. Összefoglaltuk a szakmai komplexitást, illetve azon fő kritériumokat, melyek betartása és megvalósítása szerintünk elengedhetetlen a sikeres munkáltatói márkaépítés során. Cikksorozatunkat most azzal folytatjuk, hogy bemutassuk, hogyan álljunk neki ennek a folyamatnak. Teljes cikk...


Lehet toborzásra használni a munkáltatói márkaépítést?

4 éve Mi a munkáltatói márkaépítést a toborzás segítésére kívánjuk használni. Jól gondolkodunk? Teljes cikk...


Hogyan tűnhetünk ki munkáltatóként egy állásbörzén?

4 éve Tervezünk kimenni állásbörzésre. Mikre figyeljünk oda, mitől lehetünk vonzóbb munkáltatók másoknál? Ki lehet tűnni a többiek közül? Teljes cikk...


Miért fontos az Employer Branding Analízis?

4 éve Miért fontos az Employer Branding Analízis a folyamat elején? Több tanácsadó is ezt ajánlotta. Teljes cikk...


A nők közel kétharmada menne kiküldetésbe

4 éve A nemzetközi mobilitási tapasztalatokról és ambíciókról készített felmérést 40 országban, 4000 munkavállalót megkérdezve a PwC. A kutatásból kitűnik, hogy a megkérdezett nők 64 százaléka vonzóbbnak találja azokat a munkaadókat, amelyek mobilitási lehetőségeket kínálnak, ugyanakkor lehetőségeiket ennek kihasználására nem látják egyenlőnek férfi kollégáikkal. Teljes cikk...


Hogyan lehetne még jobb egy munkahely?

4 éve Az európai átlaghoz képest (57 százalék) elkötelezettebbek a magyar dolgozók munkahelyük iránt - derül ki az Aon Hewitt 2015-ös felméréséből. Hazánkban a dolgozók 62 százaléka ajánlja munkahelyét és nem tervezi a váltást. Bár az adat biztató, van még hova fejlődni. Teljes cikk...


Lépni kell, mert veszélyezteti a működést a munkaerőhiány

4 éve Az állami megoldásokra nem számíthatnak a cégek, ugyanakkor a szakképzett munkaerő hiánya most már súlyosan veszélyezteti a mindennapi működést. Ezért a különböző multinacionális vállalatok úgy döntöttek, hogy nem várnak tovább a „csodára”, és immár állandó körülményként kezelik ezt a helyzetet. A probléma nem akut, hanem krónikussá vált. Ezért teljes gondolkodási- és cselekvési terv-változtatásra van szükség. Például felülvizsgálják a szoros munkaerő-gazdálkodást, sokkal jobban odafigyelnek a megtartásra, és aktívan beavatkoznak az utánpótlás képzésébe. A MAPI Konzult Kft. rendezvényén jártunk, amely kifejezetten a hiányzó munkaerő pótlásáról szólt. Teljes cikk...


A vonzás hatalma, rendszerben

5 éve Néhány felvetésre, praktikus kérdésre szeretnénk válaszolni Employer Branding kapcsán, amelyeket az Magyar PR Szövetség (MPRSZ) Employer Branding tagozat tagjai, érdeklődő vállalatok vezetői vetettek fel, hoztak szóba az elmúlt időszakban. Kádár Balázst, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) tagozat vezetőjét, a Bindermann HR-COM ügyvezető partnerét kérdeztük. Teljes cikk...


A dolgozók egészségéért is tett a K&H

5 éve 9. alkalommal adta ki fenntarthatósági jelentését a K&H Bank, mely szerint 70 000 beteg gyermek gyógyulásához, 1700 hátrányos helyzetű sportolásához, és 300 rászoruló iskolás kulturális programjaihoz járult hozzá a cég. Mindemellett dolgozói egészségére és képzésére is költött, derül ki a bank közleményéből. Teljes cikk...


A K&H aláírta a Sokszínűségi Egyezményt

5 éve A K&H Csoport alapítóként írja alá az mtd Tanácsadó Közösség által Magyarországon idén bevezetett Sokszínűségi Egyezményt, ezzel egyidejűleg pedig csatlakozik a Hungarian Business Leaders Forum a Sokszínűségért programsorozat keretében létrehozott „Szervezeti sokszínűségről és befogadásról szóló kódexhez” is. A K&H ezzel ismét kinyilvánította a vonzó munkahely megteremtésére és fenntartására irányuló törekvéseit. Teljes cikk...


Vonzó munkahely a Schneider Electric

6 éve Idén is a világ legvonzóbb 50 munkaadója közé került a Schneider Electric - derül ki a portálunknak eljuttatott sajtóközleményből. Teljes cikk...


A Google csak a nyolcadik legjobb munkaadó

6 éve Melyik a legjobb munkaadó az Egyesült Államokban? Nem csak a fizetéstől, hanem a munkahelyi stressztől és a rugalmas munkaidőtől is függ. Így jött létre a Fortune 500 cégei közül az 50 legjobb munkaadó - írja a Player. Teljes cikk...


Mitől vonzó egy munkahely ma?

6 éve A frissdiplomások preferenciáiban előkelő helyen szerepel a jó munkakörnyezet és az előrelépési, tanulási lehetőség, derül ki a Milkround kutatásából, amelyről a Psycruitment HR Blog számolt be. Teljes cikk...