13 cikk a(z) FMCG címkével - 1. oldal

Csak februárban kezdődnek a bértárgyalások a Tescónál, és nem lesz egyszerű a megegyezés

3 éve A nyugati bérek szintjére szeretné hozni a magyar dolgozókét is a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete. Annál is inkább, mert az élelmiszerfogyasztás mértéke folyamatosan bővül, az alkalmazottaknak pedig a megszokottnál kockázatosabb körülmények között kell dolgozniuk. Teljes cikk...


Emel az Auchan is: bruttó 260 ezer forint lesz a legalacsonyabb bér

3 éve Átlagosan 5,6 százalékkal emelkedik március 1-től a nem vezető beosztású áruházi munkatársak alapbére az Auchannál. Egy pék jövedelme elérheti a bruttó 395 ezer, egy online szállítóé pedig az 514 ezer forintot is. Teljes cikk...


Így zajlik a munka a Coca-Cola gyárban

4 éve Ötéves kora óta hallgatta otthon Róbert, hogy milyen munkát végez az édesapja a Coca-Cola HBC dunaharaszti gyárában. 23 évvel később már ő maga is a vállalat technológusa - sőt egy ideig a testvére is itt dolgozott. Ez nem egyedi a cég történetében: rengeteg munkatárs csábítja ide rokonait, mert úgy érzik, jó helyen vannak. Apa és fia a közeli Szigethalomról járnak Dunaharasztiba dolgozni. Teljes cikk...


A Coca-Cola HBC Magyarország lett a legvonzóbb FMCG munkahely Magyarországon

5 éve Ismét a Coca-Cola HBC Magyarország végzett az élen a Randstad munkáltatói márka felmérésén az FMCG szektorban működő cégek körében. A vállalat nemcsak a legvonzóbb, de a legismertebb is a több mint 6800 megkérdezett, hazai munkavállaló körében - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Új ügyvezető a Borsodi Sörgyár élén

8 éve Április elsejétől Vuleta Zsolt váltja Petr Kovarikot a Molson Coors csoporthoz tartozó Borsodi Sörgyár Kft. ügyvezetői székében. Petr Kovarik a Staropramen ügyvezetőjeként folytatja karrierjét - tájékoztatták portálunkat. Teljes cikk...


Új PR vezető az Insomniánál

9 éve Károlyi Gabriella került az Insomnia PR csapatának élére. Az újonnan érkezett szakember közel húsz éves, FMCG és ICT piachoz kapcsolódó PR ügynökségi tapasztalatát számos ügynökség PR vezetőjeként szerezte. Szakmai tanácsadóként az elmúlt időszakban több hazai és nemzetközi nagyvállalat – a Nokia/MSC DG, az Epson, a Legrand és a P&G – és civil szervezet kommunikációját támogatta. Teljes cikk...


Mayer Gábor a Mondelez Hungária új vezetője

10 éve Július 1-től új vezető irányítja Magyarország piacvezető csokoládé, keksz és cukorka forgalmazóját, a Mondelez Hungáriát. Mayer Gábor a cég kereskedelmi igazgatói pozícióját megtartva látja el az ügyvezetői feladatokat is. A hazai vállalatot 2012 ősze óta vezető Iryna Shandarivska a Mondelez International európai központjában kapott megbízást, a keksz üzletág marketing igazgatójaként folytatja karrierjét – írja a cég közleménye. Teljes cikk...


Már termel a Dr. Oetker kibővített üzeme Jánossomorján

10 éve Mintegy 1 milliárd forintos beruházással növelte többszörösére a Dr. Oetker magyarországi gyártókapacitását Jánossomorján, a termelés nyártól szakaszosan meg is kezdődött az új, 3 szintes üzemcsarnok közel 3000 négyzetméteres területén - közölte a cég szerdán. Teljes cikk...


Új marketingvezető a Ságánál

11 éve A Sága Foods Zrt.-nél a marketing osztály vezetői posztját Tóth Tímea Mónika tölti be. Teljes cikk...


Miért kisebb a fluktuáció az FMCG-cégeknél?

12 éve Magyarországon az FMCG (fast-moving consumer goods − napi fogyasztási cikkek) - szektor cégeinél a dolgozóknak az átlagnál többet számít, hogy milyen a munkáltatójuk arculata, illetve a vállalat hírneve, ez az iparág legmarkánsabb sajátossága − derül ki az AonHewitt Legjobb munkahely felmérésének részletes adataiból. Az e szegmensben dolgozók 68 százaléka tartja jó munkahelynek jelenlegi cégét, míg az összes magyar munkavállalónak csak a fele gondolkodik így - mutat rá a Napi Gazdaság írása. Teljes cikk...


Ügyfélmenedzserekkel erősít az OKI

15 éve Két viszonteladói ügyfélmenedzser felvételével bővítette csapatát az OKI magyarországi leányvállalata, fő feladatuk a kapcsolattartás lesz a számítástechnikai viszonteladó partnerekkel. Teljes cikk...


Még kaszálnak a marketingesek

15 éve Magyarországon egy marketingvezető átlagosan négyszer annyit keres, mint egy asszisztens, viszont két és félszer kevesebbet, mint német kollégája. Regionális összehasonlításban a hazai bérek versenyképességét elsősorban a más országoknál sokkal nagyobb adóteher rontja - a Marketing&Media cikke. Teljes cikk...