Álláshirdetések: a tematikus portáloké lehet a jövő
Egyre több olyan állásportál jelenik meg hazánkban, amelyek egy-egy munkakörben jelentetnek meg hirdetéseket. A szereplők szerint ennek előnye, hogy az ajánlatok célzottan jutnak el a munkát keresők egy bizonyos csoportjához, ezért a cégek jobb minőségű jelentkezőket kapnak, mintha egy általános álláskereső portálon hirdetnének.
Egyre több cég jelenik meg tematikus állásportállal, vagyis olyan site-tal, ahol egy-egy foglalkozáscsoportban jelentetnek meg hirdetéseket. A szereplők ugyanis felismerték, hogy így célzottan juttathatják el az ajánlatokat a munkát keresőkhöz. A mérnökök például a Mérnökállások.hu-n, a SAP-tanácsadók, - fejlesztők a Sapjobs.hu-n, az újságírók a MÚOSZ honlapján, az egészségügyi dolgozók pedig a Medijobs.hu-n böngészhetnek az álláshirdetések között. (A HR-szakembereknek nyújt hasonló szolgáltatást a HR Portal az oldalon megjelentetett ajánlatokkal.)
A Mérnökállások.hu mérnöki és műszaki állásportált - amely augusztusban ünnepli indulásának első évfordulóját - az Absolut Tanácsadó Kft. fejlesztette ki és üzemelteti. Az állásportálon - amely a cég tulajdonosainak mérnöki/műszaki területen folytatott több mint tíz éves klasszikus fejvadász (direkt keresés) tapasztalatán alapszik - havonta száz-százötven állásajánlat jelenik meg, és havi húsz-huszonkétezer álláskereső mérnök látogatja meg az oldalt, ami napi körülbelül nyolcszáz-ezer álláskeresést és öt-hatezer oldalletöltést jelent - tudtuk meg Tézsla Tündétől, a vállalkozás ügyvezetőjétől. Ez első ránézésre nem tűnik túl nagy számnak - egy általános állásportál látogatásaihoz viszonyítva, de ha figyelembe vesszük, hogy a Mérnökállások.hu forgalma 98 százalékban a mérnöki/műszaki munkakeresők látogatásaiból tevődik ki, akkor ezek kimagasló számadatok - tette hozzá.
Mivel a honlap nagyjából egy időben indult a recesszióval, ezért a szakember azon kérdésünkre, hogy a válság hatására hogyan alakult a hirdetések és az álláskeresők száma, közölte: a maguk részéről nem tudják megítélni, mekkora volt a visszaesés. Ugyanakkor szerinte általánosságban elmondható, hogy a válság mélyen érinti a munkaerőpiac minden szereplőjét, és ebben az időszakban az a jellemző, hogy sok az álláskereső, miközben alacsony a hirdetések száma.
A válság hatott a tematikus állásportálokra is
E tekintetben speciális a Sapjobs. hu helyzete, hiszen a krízis az informatikát kevésbé érintette, mint sok más iparágat. A gazdasági válság azonban ezt a területet sem hagyta érintetlenül: a hirdetések száma náluk tavaly év végén csappant meg némileg. Mint Sós János, a portált üzemeltető cég munkatársa elmondta: januárban, februárban sokat lehetett hallani elmaradó IT, illetve SAP beruházásokról, - projektekről. Hozzáfűzte: még mindig érződik a válság hatása, kevesebb SAP projektre keresnek szakembert, viszont a portálon döntő többségében nem projekt jellegű, hanem állandó pozíciók vannak, és ezek számában nem olyan tetemes a visszaesés. Jelenleg némi élénkülést is fel lehet fedezni a pozíciók számában, de azt egyelőre nem tudják, hogy ez tendencia lesz-e.
Az álláskeresők számában számottevő változást nem látnak a cégnél. Ennek oka, hogy van egy olyan réteg, aki azért nem mer mozdulni, munkahelyet váltani, mert a jelenlegi helyzetben örül annak, ha a pozíciója nem szűnik meg, egy másik réteg viszont épp a bizonytalanság miatt kényszerül vagy akar váltani.
Az Sapjobs.hu 2008 augusztusában indult, akkor még béta állapotban. Ez a jelző azóta lekerült az oldalról, bár vannak még olyan funkciók, melyek élesítés előtt állnak. Folyamatosan regisztrálnak hozzájuk ABAP fejlesztők, SAP tanácsadók, és emellett növekszik a SAP kulcsfelhasználók, junior tanácsadónak készülő pályakezdők és a projektmenedzserek regisztrációjának száma is, hisz a portál számukra is tartogat pozíciókat.
A mögöttes vállalkozás egy egyéni vállalkozás, illetve magánszemélyek, partnerek tulajdonában van az oldal.
Havonta körülbelül 45 hirdetés jelenik meg az oldalon, ezeknek döntő többsége azonban még mindig külföldi pozíció, a magyar piac sajnos ennél jóval kisebb. Ugyanakkor céljuk, hogy az oldalra látogató szakemberek kitekinthessenek Magyarországról és minőségi pozíciókat találjanak onnan. Az álláskeresők száma még nem érte el az ezres szintet, de ez egy ilyen szűk rétegnek szóló portálnál a cég munkatársa szerint nem feltétlenül jelent gondot. Ennek ellenére szeretnék áttörni ezt a szintet, és a jelek szerint ez a közeljövőben sikerülhet is.
Tematikus portálok egy kézben
A Medijobs.hu az egészségügyben, illetve a gyógyszeripar területén dolgozó munkaadók és munkavállalók számára készített állásportál. A honlap célja, hogy minél egyszerűbben és hatékonyabban találjon egymásra a két fél. A portálon külön kategóriákra (szakorvos, fogorvos, ápoló, asszisztens, gyógyszerész és a többi) jelentkezhetnek a munkavállalók, akiket így célzottan tudnak keresni a munkáltatók is. Ez év áprilisában már közel ezer regisztrált álláskereső és több mint 170 munkaadó használta az oldalt, ahol általában hetven állásajánlatból válogathatnak a munkavállalók.
A rendszer segítségével a hirdetők a megfelelő szakemberekhez juthatnak el állásajánlatukkal, így lerövidül számukra a keresési idő. Ráadásul a hirdetés azonnal elérhetővé válik, amint bekerül a rendszerbe. A regisztrált munkavállalókat hírlevélben értesítik a legfrissebb pozíciókról, így ha nincs idejük naponta rákattintani a portál honlapjára, akkor is értesülnek a nekik szóló ajánlatokról.
A Medijobs ahhoz a médiavállalkozáshoz tartozik - Inform Media -, amely néhány hónappal ezelőtt vásárolta fel a CV-Online-t, és amely a Topjobs.hu-t is üzemelteti. Akkor az egyesülés során a cég kijelentette: határozott céljuk, hogy átvegyék az online álláspiaci vezető szerepet. Ettől már nem is állnak olyan távol: a vételnek köszönhetően 180 ezer fősre duzzadt az önéletrajz-adatbázisuk. A vállalat további három tematikus portált is üzemeltet: a Techjob.hu-t, az Officejob.hu-t és a Hoteljob.hu-t.
Tematikus állásrovat újságíróknak az elsők között
Az újságíróknak nyújthat évek óta nagy segítséget az eMasa, vagyis a MÚOSZ honlapjának álláskereső rovata, amely 2005 áprilisától, a szervezet új site-jának indulásától működik. Havonta átlagosan mintegy ötven hirdetés jelenik meg náluk. Bár Bellai László főszerkesztő közlése szerint a válság hatását nem észlelték, azért azt látni kell, hogy itt közvetlenül jelentkezhetnek a cégekhez az álláskeresők, tehát a számukat valószínűleg nehéz látni. Érdekes módon náluk az állást kínálók többen vannak, mint az állást keresők, legalábbis ami a hirdetések számát illeti. Ugyanakkor valószínűleg sok jelentkező nem tartja fontosnak, hogy hirdetést jelentessen meg álláskereséséről - ehelyett inkább az ajánlatokat böngészik.
Bellai László szerint a tematikus portáloknak számos előnye van: célközönsége, hirdetői bázisa kiszámíthatóbb, mint az általános tematikájú hírportáloké. Üzletileg viszont ez a műfaj kétségtelenül korlátozottabb mozgástérrel rendelkezik - tette hozzá. Mindemellett úgy vélte: a fogyasztói elvárások szegmentálódása miatt az ilyen típusú honlapok további terjedése várható.
Azzal a két másik szereplő is egyetért, hogy a tematikus állásportáloké lehet a jövő, ezeknek a terjedése lehet Magyarországon is az új tendencia. "Amennyiben megvan a kritikus tömeg a munkavállalói oldalon - mely lehet kevés munkavállaló szűk területen vagy sok munkavállaló elterjedt szakmában -, az ilyen típusú portálok életképesek, sikeresek lehetnek" - vélte Sós János.
A tematikus portálok előnyei
A szakember szerint a tematikus állásoldalak előnyét egyértelműen a specializáció adja. Náluk például azért éri meg SAP-s álláslehetőséget hirdetni, mert ebben a témában hozzájuk koncentrálódik a munkavállalói oldal. Mint közölte, egy senior tanácsadó ritkán néz meg egy általános álláskereső portált, viszont az övéket minden bizonnyal felkeresi. A visszajelzésekből tudják azt is, hogy az általános álláskereső oldalakon meghirdetett SAP-s pozíciókra jelentkezők minősége nem a legjobb. Az sapjobs.hu egy viszonylag szűk rétegnek szól, meg tudják őket szólítani, ezáltal sikeresek lehetnek, a munkaadók pedig jó minőségű jelentkezőket kapnak.
Hasonlóan vélekedett Tézsla Tünde is: szerinte egy tematikus állásportál használata - ha szakmailag megfelelő - sokkal egyszerűbb a munkaadóknak és a munkavállalóknak is, hiszen egy általános állásportállal szemben a hirdetéseket sokkal mélyebben lehet kategorizálni. Emellett szűrik a látogatókat is, az álláshirdetés targetáltan jut el a célközönséghez, vagyis az álláskeresőkhöz. Az eredmény: színvonalas, megfelelő minőségű jelentkezők - ezért érdemes a szakmai portálokon hirdetni - vélte.
A hirdetőknek nem elhanyagolható szempont, hogy a tematikus portálokon jóval kedvezőbb áron tudnak hirdetni, mint egy általános álláskereső oldalon. A Mérnökállások.hu-n például egy hirdetés megjelenés alapára négy hétre 29 800 forint darabonként. (Összehasonlításképpen például a CV-Online oldalán egy 14 napos hirdetés kerül 39 500 forintba.) A Medijobs.hu-nál egy pozíció hirdetésének megjelentetése két hétre 9900 forint, négy hétre pedig 14 900 forint. Természetesen több hirdetés elhelyezésekor további kedvezményekben részesülhetnek a munkáltatók.
Még olcsóbban tudnak álláshirdetéseket elhelyezni az újságírókat, médiamunkásokat vagy kommunikációs szakembereket keresők. Az újságírói állást kínáló hirdetéseket a honlapunkon ingyen jelentetik meg - a hírlevélben egy alkalommal ingyen, majd megjelenésenként bruttó 1200 forintért. A nem újságírói álláshirdetések ára a honlapon bruttó 4800 forint hetente, a hírlevélben pedig bruttó 3600 forint egy ajánlat megjelentetése. A honlapon az állást kereső újságíróknak is érdemes feltenni hirdetésüket, ezt az érvényes MÚOSZ-igazolvánnyal rendelkező kollégák ingyen megtehetik. Nem MÚOSZ-tagok ugyanitt hetente bruttó 2400 forintért hirdethetnek.
A Mérnökállások.hu mérnöki és műszaki állásportált - amely augusztusban ünnepli indulásának első évfordulóját - az Absolut Tanácsadó Kft. fejlesztette ki és üzemelteti. Az állásportálon - amely a cég tulajdonosainak mérnöki/műszaki területen folytatott több mint tíz éves klasszikus fejvadász (direkt keresés) tapasztalatán alapszik - havonta száz-százötven állásajánlat jelenik meg, és havi húsz-huszonkétezer álláskereső mérnök látogatja meg az oldalt, ami napi körülbelül nyolcszáz-ezer álláskeresést és öt-hatezer oldalletöltést jelent - tudtuk meg Tézsla Tündétől, a vállalkozás ügyvezetőjétől. Ez első ránézésre nem tűnik túl nagy számnak - egy általános állásportál látogatásaihoz viszonyítva, de ha figyelembe vesszük, hogy a Mérnökállások.hu forgalma 98 százalékban a mérnöki/műszaki munkakeresők látogatásaiból tevődik ki, akkor ezek kimagasló számadatok - tette hozzá.
Mivel a honlap nagyjából egy időben indult a recesszióval, ezért a szakember azon kérdésünkre, hogy a válság hatására hogyan alakult a hirdetések és az álláskeresők száma, közölte: a maguk részéről nem tudják megítélni, mekkora volt a visszaesés. Ugyanakkor szerinte általánosságban elmondható, hogy a válság mélyen érinti a munkaerőpiac minden szereplőjét, és ebben az időszakban az a jellemző, hogy sok az álláskereső, miközben alacsony a hirdetések száma.
A válság hatott a tematikus állásportálokra is
E tekintetben speciális a Sapjobs. hu helyzete, hiszen a krízis az informatikát kevésbé érintette, mint sok más iparágat. A gazdasági válság azonban ezt a területet sem hagyta érintetlenül: a hirdetések száma náluk tavaly év végén csappant meg némileg. Mint Sós János, a portált üzemeltető cég munkatársa elmondta: januárban, februárban sokat lehetett hallani elmaradó IT, illetve SAP beruházásokról, - projektekről. Hozzáfűzte: még mindig érződik a válság hatása, kevesebb SAP projektre keresnek szakembert, viszont a portálon döntő többségében nem projekt jellegű, hanem állandó pozíciók vannak, és ezek számában nem olyan tetemes a visszaesés. Jelenleg némi élénkülést is fel lehet fedezni a pozíciók számában, de azt egyelőre nem tudják, hogy ez tendencia lesz-e.
Az álláskeresők számában számottevő változást nem látnak a cégnél. Ennek oka, hogy van egy olyan réteg, aki azért nem mer mozdulni, munkahelyet váltani, mert a jelenlegi helyzetben örül annak, ha a pozíciója nem szűnik meg, egy másik réteg viszont épp a bizonytalanság miatt kényszerül vagy akar váltani.
Az Sapjobs.hu 2008 augusztusában indult, akkor még béta állapotban. Ez a jelző azóta lekerült az oldalról, bár vannak még olyan funkciók, melyek élesítés előtt állnak. Folyamatosan regisztrálnak hozzájuk ABAP fejlesztők, SAP tanácsadók, és emellett növekszik a SAP kulcsfelhasználók, junior tanácsadónak készülő pályakezdők és a projektmenedzserek regisztrációjának száma is, hisz a portál számukra is tartogat pozíciókat.
A mögöttes vállalkozás egy egyéni vállalkozás, illetve magánszemélyek, partnerek tulajdonában van az oldal.
Havonta körülbelül 45 hirdetés jelenik meg az oldalon, ezeknek döntő többsége azonban még mindig külföldi pozíció, a magyar piac sajnos ennél jóval kisebb. Ugyanakkor céljuk, hogy az oldalra látogató szakemberek kitekinthessenek Magyarországról és minőségi pozíciókat találjanak onnan. Az álláskeresők száma még nem érte el az ezres szintet, de ez egy ilyen szűk rétegnek szóló portálnál a cég munkatársa szerint nem feltétlenül jelent gondot. Ennek ellenére szeretnék áttörni ezt a szintet, és a jelek szerint ez a közeljövőben sikerülhet is.
Tematikus portálok egy kézben
A Medijobs.hu az egészségügyben, illetve a gyógyszeripar területén dolgozó munkaadók és munkavállalók számára készített állásportál. A honlap célja, hogy minél egyszerűbben és hatékonyabban találjon egymásra a két fél. A portálon külön kategóriákra (szakorvos, fogorvos, ápoló, asszisztens, gyógyszerész és a többi) jelentkezhetnek a munkavállalók, akiket így célzottan tudnak keresni a munkáltatók is. Ez év áprilisában már közel ezer regisztrált álláskereső és több mint 170 munkaadó használta az oldalt, ahol általában hetven állásajánlatból válogathatnak a munkavállalók.
A rendszer segítségével a hirdetők a megfelelő szakemberekhez juthatnak el állásajánlatukkal, így lerövidül számukra a keresési idő. Ráadásul a hirdetés azonnal elérhetővé válik, amint bekerül a rendszerbe. A regisztrált munkavállalókat hírlevélben értesítik a legfrissebb pozíciókról, így ha nincs idejük naponta rákattintani a portál honlapjára, akkor is értesülnek a nekik szóló ajánlatokról.
A Medijobs ahhoz a médiavállalkozáshoz tartozik - Inform Media -, amely néhány hónappal ezelőtt vásárolta fel a CV-Online-t, és amely a Topjobs.hu-t is üzemelteti. Akkor az egyesülés során a cég kijelentette: határozott céljuk, hogy átvegyék az online álláspiaci vezető szerepet. Ettől már nem is állnak olyan távol: a vételnek köszönhetően 180 ezer fősre duzzadt az önéletrajz-adatbázisuk. A vállalat további három tematikus portált is üzemeltet: a Techjob.hu-t, az Officejob.hu-t és a Hoteljob.hu-t.
Tematikus állásrovat újságíróknak az elsők között
Az újságíróknak nyújthat évek óta nagy segítséget az eMasa, vagyis a MÚOSZ honlapjának álláskereső rovata, amely 2005 áprilisától, a szervezet új site-jának indulásától működik. Havonta átlagosan mintegy ötven hirdetés jelenik meg náluk. Bár Bellai László főszerkesztő közlése szerint a válság hatását nem észlelték, azért azt látni kell, hogy itt közvetlenül jelentkezhetnek a cégekhez az álláskeresők, tehát a számukat valószínűleg nehéz látni. Érdekes módon náluk az állást kínálók többen vannak, mint az állást keresők, legalábbis ami a hirdetések számát illeti. Ugyanakkor valószínűleg sok jelentkező nem tartja fontosnak, hogy hirdetést jelentessen meg álláskereséséről - ehelyett inkább az ajánlatokat böngészik.
Bellai László szerint a tematikus portáloknak számos előnye van: célközönsége, hirdetői bázisa kiszámíthatóbb, mint az általános tematikájú hírportáloké. Üzletileg viszont ez a műfaj kétségtelenül korlátozottabb mozgástérrel rendelkezik - tette hozzá. Mindemellett úgy vélte: a fogyasztói elvárások szegmentálódása miatt az ilyen típusú honlapok további terjedése várható.
Azzal a két másik szereplő is egyetért, hogy a tematikus állásportáloké lehet a jövő, ezeknek a terjedése lehet Magyarországon is az új tendencia. "Amennyiben megvan a kritikus tömeg a munkavállalói oldalon - mely lehet kevés munkavállaló szűk területen vagy sok munkavállaló elterjedt szakmában -, az ilyen típusú portálok életképesek, sikeresek lehetnek" - vélte Sós János.
A tematikus portálok előnyei
A szakember szerint a tematikus állásoldalak előnyét egyértelműen a specializáció adja. Náluk például azért éri meg SAP-s álláslehetőséget hirdetni, mert ebben a témában hozzájuk koncentrálódik a munkavállalói oldal. Mint közölte, egy senior tanácsadó ritkán néz meg egy általános álláskereső portált, viszont az övéket minden bizonnyal felkeresi. A visszajelzésekből tudják azt is, hogy az általános álláskereső oldalakon meghirdetett SAP-s pozíciókra jelentkezők minősége nem a legjobb. Az sapjobs.hu egy viszonylag szűk rétegnek szól, meg tudják őket szólítani, ezáltal sikeresek lehetnek, a munkaadók pedig jó minőségű jelentkezőket kapnak.
Hasonlóan vélekedett Tézsla Tünde is: szerinte egy tematikus állásportál használata - ha szakmailag megfelelő - sokkal egyszerűbb a munkaadóknak és a munkavállalóknak is, hiszen egy általános állásportállal szemben a hirdetéseket sokkal mélyebben lehet kategorizálni. Emellett szűrik a látogatókat is, az álláshirdetés targetáltan jut el a célközönséghez, vagyis az álláskeresőkhöz. Az eredmény: színvonalas, megfelelő minőségű jelentkezők - ezért érdemes a szakmai portálokon hirdetni - vélte.
A hirdetőknek nem elhanyagolható szempont, hogy a tematikus portálokon jóval kedvezőbb áron tudnak hirdetni, mint egy általános álláskereső oldalon. A Mérnökállások.hu-n például egy hirdetés megjelenés alapára négy hétre 29 800 forint darabonként. (Összehasonlításképpen például a CV-Online oldalán egy 14 napos hirdetés kerül 39 500 forintba.) A Medijobs.hu-nál egy pozíció hirdetésének megjelentetése két hétre 9900 forint, négy hétre pedig 14 900 forint. Természetesen több hirdetés elhelyezésekor további kedvezményekben részesülhetnek a munkáltatók.
Még olcsóbban tudnak álláshirdetéseket elhelyezni az újságírókat, médiamunkásokat vagy kommunikációs szakembereket keresők. Az újságírói állást kínáló hirdetéseket a honlapunkon ingyen jelentetik meg - a hírlevélben egy alkalommal ingyen, majd megjelenésenként bruttó 1200 forintért. A nem újságírói álláshirdetések ára a honlapon bruttó 4800 forint hetente, a hírlevélben pedig bruttó 3600 forint egy ajánlat megjelentetése. A honlapon az állást kereső újságíróknak is érdemes feltenni hirdetésüket, ezt az érvényes MÚOSZ-igazolvánnyal rendelkező kollégák ingyen megtehetik. Nem MÚOSZ-tagok ugyanitt hetente bruttó 2400 forintért hirdethetnek.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
További cikkek
Jégkorszak a munkaerőpiacon: se elbocsátás, se felvétel, se előléptetés
Mintha jégpáncél borítaná az amerikai munkaerőpiacot: hónapok óta alacsony a toborzás és az elbocsátások száma, a dolgozók pedig úgy érzik,... Teljes cikk
Közel 1000 pályázót hozott be ez a toborzási kampány - esettanulmány
„Százból öt! Te benne vagy?” Ezzel a címmel indított tavaly októberben toborzási kampányt a HungaroControl. A cél legalább 700 jelentkező... Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Óriási szakemberhiány Németországban: itt a hiányszakmák friss listája 1 hete
- Az álláskeresők száma a magyar vármegyékben - grafikon 2 hete
- Felmérés: egyre több álláshirdetés említi az AI-t, de kontextus nélkül 2 hete
- Felpörgeti a toborzást a CATL Debrecenben – duplájára nőhet a dolgozói létszám 3 hete
- Fluktuációs kihívásokkal küzd a kékgalléros munkaerőpiac 4 hete
- Toborzási roham a BMW-gyárban – ekkora bért kínálnak a kezdőknek 1 hónapja
- Így szólítsd meg a Z generációs kékgalléros munkaerőt 1 hónapja
- Számos nemzetközi pozíciót költöztet Budapestre az UNICEF 1 hónapja
- BMW, Lego, Suzuki: toborzás és képzés az automatizálás árnyékában 2 hónapja
- Álommeló helyett rémálom: soha nem volt ekkora biznisz az álláskeresők átverése 2 hónapja
- Felmondani az öregek szoktak, a Z generáció csak simán nem megy be többet 2 hónapja



Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?