kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

Amikor a jövő jelenné válik

A technológia gyors fejlődésének köszönhetően az, amit néhány éve még úgy emlegettünk, a jövő irodája, ma már kézzelfogható - vagy inkább virtuális - valóság. Az infokommunikációs vívmányok sok lehetőséget jelentenek a kis- és középvállalatok számára, de sok fejtörést is okozhatnak.

Előrejelzések tucatjai jósolják, hogy néhány éven belül már minden a felhőben történik, a közösségi oldalakon folytatott üzenetváltás lesz a domináns a cégek közötti, valamint az ügyfelekkel folytatott kommunikációban, és alig lesz valaki, aki az irodában dolgozik, hiszen az okostelefonok és tabletek korában a zsebünkbe kerül az irodánk. Hogy ma még nem ez az általános, annak oka elsősorban a merev gondolkodásmódban keresendő, a hagyományosba vetett hitben, és nem a technológiai lehetőségekben. Első lépésként az infokommunikációs eszközeinket, szoftvereinket érdemes egy rendszerbe szervezni. Az újabbnál újabb technológiai megoldásokkal rengeteg költséget, időt, energiát spórolhatunk meg.

Gyors bevezetésükkel nagyságrendekkel növelhetjük meg cégünk működésének hatékonyságát. Külső és belső kommunikációnk korszerűbbé, gyorsabbá alakításával ügyfélkapcsolatainkban sokkal eredményesebbek lehetünk. Egy elektronikus számla költséghányada számlánként 30-50 forint, ezzel szemben a papír alapúé - az iktatást, postázást is figyelembe véve - ennek az összegnek a négy-ötszöröse. Hasonlóan drága luxussá válhat egy iroda fenntartása, az alkalmazottak is ugyanúgy elérhetőek lesznek otthonukban, mint az irodában, még akár vállon is veregethetjük őket annak az alkalmazásnak a segítségével, amellyel virtuális tárgyakat manipulálhatunk.

Vajon tényleg működőképes, ha béreljük a számítógépes rendszereinket, ha a ma még papír alapon folytatott műveletek szinte teljes egészében digitális platformra kerülnek, ha a felhő alapú informatika mellett döntünk, vagy ha minden munkatársunkat hazaküldjük dolgozni?
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Home office munka

A home office az otthonról végezhető munkát jelenti. Lehetősége szélesebb körben a koronavírus-járvány idején terjedt el. A pandémia óta az ilyen... Teljes cikk

Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben... Teljes cikk

Jön a 4 napos nyári munkahét a PwC-nél, de később le kell dolgozni

Egy újabb 4 napos munkahét projekt! A PwC Magyarország könyvvizsgálati üzletágának 280 munkatársa hétfőtől csütörtökig fog dolgozni a három... Teljes cikk