Amikor a jövő jelenné válik
A technológia gyors fejlődésének köszönhetően az, amit néhány éve még úgy emlegettünk, a jövő irodája, ma már kézzelfogható - vagy inkább virtuális - valóság. Az infokommunikációs vívmányok sok lehetőséget jelentenek a kis- és középvállalatok számára, de sok fejtörést is okozhatnak.
Gyors bevezetésükkel nagyságrendekkel növelhetjük meg cégünk működésének hatékonyságát. Külső és belső kommunikációnk korszerűbbé, gyorsabbá alakításával ügyfélkapcsolatainkban sokkal eredményesebbek lehetünk. Egy elektronikus számla költséghányada számlánként 30-50 forint, ezzel szemben a papír alapúé - az iktatást, postázást is figyelembe véve - ennek az összegnek a négy-ötszöröse. Hasonlóan drága luxussá válhat egy iroda fenntartása, az alkalmazottak is ugyanúgy elérhetőek lesznek otthonukban, mint az irodában, még akár vállon is veregethetjük őket annak az alkalmazásnak a segítségével, amellyel virtuális tárgyakat manipulálhatunk.
Vajon tényleg működőképes, ha béreljük a számítógépes rendszereinket, ha a ma még papír alapon folytatott műveletek szinte teljes egészében digitális platformra kerülnek, ha a felhő alapú informatika mellett döntünk, vagy ha minden munkatársunkat hazaküldjük dolgozni?