Az ügyfélszolgálatosok is retteghetnek a robotoktól
A mesterséges intelligencia térhódítása miatt több ezer állás szűnhet meg a vállalatok szolgáltatási területein, például a vállalatok ügyfélszolgálatan - írja az origo.
A bankok számára az ügyfélszolgálatok eddig igen kemény diónak számítottak. Az ügyfelek itt ragaszkodnak legjobban ahhoz, hogy valódi emberekkel léphessenek kapcsolatba. A cégek oldaláról nézve viszont mindez rendkívül költséges. Nem meglepő tehát, hogy a bankvezetők még reménykednek, hogy lehet helyettesíteni a szükséges emberi kapcsolatokat - például a megfelelő szoftverrel egyszerűen le lehet tiltatni egy elveszett bankkártyát, anélkül hogy ehhez bárkivel is beszélni kelljen.
Egy másik szoftver például képes időpontot megbeszélni a fodrásznál, de úgy tudott aszalt foglalni egy forgalmas kínai étteremben is, hogy a vonal másik végén állók semmit nem vettek észre abból, hogy egy számítógépes programmal beszéltek.
origo
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A friss diplomások számára hét éve nem volt ilyen nehéz elhelyezkedni: a kezdő pozíciók száma 12 százalékkal csökkent. A vállalatok a bizonytalan... Teljes cikk
A cégautó kulcsfontosságú eszköz a vállalati mobilitás és munkavállalói juttatás rendszerében. A juttatás presztízst és kényelmet biztosít,... Teljes cikk
A kormány döntése szerint 2026 februárjában ismét kifizetik a hathavi fegyverpénzt. Az egyszeri szolgálati juttatás több százezer rendőrnek,... Teljes cikk
- Ezek a szakmák vannak veszélyben a MI miatt 3 napja
- Milliomos IT-szakmák: ezekért a munkakörökért fizetnek csillagászati összegeket 4 napja
- Elképesztő, mi lett az új luxus: emberrel beszélni egy ügyfélszolgálaton 7 napja
- Robotkutyák lépnek be a munka világába – félelmetes, mit tudnak 1 hete
- Ezeken a területeken segítheti az AI a készségbeli különbségek áthidalásán 2 hete
- Az amerikai dolgozók több mint fele saját zsebből fizeti a képzéseket, amiket munkáltatója nem áll 2 hete
- Az AI hetente egy teljes munkanapot megtakaríthat a dolgozóknak, ha képzik őket 2 hete
- Felmérés: egyre több álláshirdetés említi az AI-t, de kontextus nélkül 2 hete
- "Állás-apokalipszis" - nehéz helyzetben a frissdiplomások 3 hete
- Sci-fi a valóságban: íme a robot, ami elvégzi helyettünk a házimunkát 3 hete
- Pukkan az AI-lufi, jön a józanodás: mégis szükség lesz emberekre a munkahelyen? 3 hete

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?