65 cikk a(z) ügyfélszolgálat címkével:

A Disney+ már tavasszal Magyarországon? Gőzerővel keresik budapesti munkatársaikat

3 hónapja A video-streaming piac legújabb szereplője, a Disney legkorábban ősszel indítja el magyarországi szolgáltatását, ám a valóságban hamarabb jön Magyarországra és kicsit másképp. A HR Portál megtudta, hogy január vége óta gőzerővel zajlik a munkaerő-toborzás az új budapesti ügyfélszolgálati központba. 250 munkatárs Budapestről végzi majd a Disney szolgáltatással kapcsolatos ügyintézést. Úgy tudjuk, hogy a budapesti csapat már részben tőlünk szolgálja ki a Disney március 24-re tervezett nyugat-európai piacra lépését. Teljes cikk...


400 ezret is megkereshet egy középfokú végzettségű ügyfélszolgálatos

4 hónapja Nagy a hiány ügyfészszolgálatosokból, a bérek tekintetében nagy eltérések mutatkoznak. Teljes cikk...


Milyen egy virtuális call center dolgozó?

7 hónapja Már több mint tíz éve megjelentek az outsourcing piacon az olyan telefonos/online call centerek, melyek otthonról dolgozó “agentekre” épülnek. Magyarországon főleg országhatáron belül látni ilyen példákat, ám többnyire ezek a kollégák is bizonyos időközönként találkoznak a vezetéssel. Akadnak azonban olyan cégek, melyek a világ minden részéről toborozzák call centeres projektcsapataikat. Ilyen például a miskolci alapítású United Call Centers Kft. Ők a hagyományos call center mellett az “agent at home” (otthon ülő ügynök/munkatárs) modellt is működtetik. Milyen is ez? Erről Szmolinka Zsolt ügyvezetővel beszélgettünk. Teljes cikk...


Hangszépségversenyen mérettek meg az ország ügyfélszolgálatosai

8 hónapja A Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) kihirdette a Contact Center Hangszépségverseny eredményét. A 220 induló közül a négytagú szakmai zsűri 11 női és 10 férfi hangot választott ki, köztük a Cofidis 3 női és 2 férfi munkatársát. A második körben a közönség döntött arról, kié az ország legcsilingelőbb hangja. A 20.000 szavazat alapján a Cofidis Magyarországnál dolgozó Szántó Ágnes a hölgyek közül dobogós, második helyezést ért el, aki ezzel már bizonyítottan az ország egyik legszebb női hangja lett. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs

9 hónapja Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán. Teljes cikk...


Keresik Magyarország legszebb férfi és női call centeres hangját

9 hónapja A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2019. október elejéig várják továbbra is ingyenesen. Teljes cikk...


Szombattól hárommal több BKK-s ügyfélközpontban lehet pótdíjügyeket intézni

1 éve Szombattól három ügyfélközpont veszi át a Budapesti Közlekedési Központnál a pénteken megszűnő VII. kerület, Akácfa utcai pótdíj-ügyfélszolgálat tevékenységét - közölte a társaság az MTI-vel. Teljes cikk...


Üzleti szempontból egyre fontosabbak az ügyfélszolgálatok

1 éve Ma Magyarországon 160.000 ember, a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, így ez az egyik legnépszerűbb szakma hazánkban, derül ki a Cofidis friss, országos reprezentatív kutatásából. Teljes cikk...


Kihirdették az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit

1 éve A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is. Teljes cikk...


Az ügyfélszolgálatosok is retteghetnek a robotoktól

1 éve A mesterséges intelligencia térhódítása miatt több ezer állás szűnhet meg a vállalatok szolgáltatási területein, például a vállalatok ügyfélszolgálatan - írja az origo. Teljes cikk...


A közeljövőben csak egyszerű feladatokat vesznek át gépek a magyar ügyfélszolgálaton

1 éve 160 ezer ügyfélszolgálatos van Magyarországon, és most egy kutatás eredményeit látva sokkal többet tudunk róluk, mint korábban. A pénzügyi területen tanácsadó jellegű ügyfélszolgálatot működtető Cofidis a szektort elsőként feltérképező országos, reprezentatív kutatásából kiderül nem várható nagy létszámcsökkenés, sőt, a pillanatnyi trendek alapján létszámnövekedés van. Az automatizáció a következő 1-2 évben átstrukturálja a feladatokat, de ez nem feltétlenül jelenik meg egyből a létszámban. Teljes cikk...


A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?

1 éve 2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet. Teljes cikk...


Munkába állt Vanda, az első magyar üzleti asszisztens

1 éve A Telekom telefonos ügyfélszolgálatán a hagyományos nyomógombos menürendszert nyáron virtuális üzleti asszisztens váltotta fel. Teljes cikk...


Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM

2 éve A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaságközleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra - írja az MTI. Teljes cikk...


Facility Service Agent

3 éve A létesítményüzemeltetés (Facility Management) széleskörűen magába foglal minden olyan szolgáltatást, amely egy létesítmény (pl. irodaház) gördülékeny működéséhez, fenntartásához szükséges. A Facility Service Agent munkakör nem más, mint bérlők számára nyújtott létesítményüzemeltetéshez kapcsolódó ügyfélszolgálat. Teljes cikk...


Kit állítsunk az ügyfél szolgálatába…

4 éve ...ha szeretnénk, hogy az ügyfeleink megmaradjanak, sőt: ajánljanak is bennünket ismerőseiknek? Teljes cikk...


Mit kell elszenvedniük a dolgozóknak az általánosan utált munkakörökben?

4 éve Vannak bizonyos munkakörök, amelyeket általános ellenszenv övez. Például az adóellenőrök, jegyellenőrök munkáját, de gyakran találkoznak agresszióval az ügyfélszolgálatok munkatársai is. Aminek a kezelésére, a megfelelő reakcióra nem mindig vannak kellően felkészítve, írja a 24.hu. Teljes cikk...


Idén ki lesz a legszebb hangú ügyfélszolgálatos?

5 éve Negyedik alkalommal hirdeti meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata a Call Center Hangszépségversenyt, idén a tavalyi megmérettetés női és férfi győztese is meghívást kapott a zsűribe, közölte a szövetség. Teljes cikk...


Új munkastílus a Vidékfejlesztési Hivatalnál: "tiszta kezek és bevarrt zsebek"

5 éve Megváltozott a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) munkamódszere és munkastílusa az elmúlt fél évben, ugyanis az intézményben ez év márciusától új vezetés lépett hivatalba - mondta Gyuricza Csaba, az MVH elnöke szerdán Budapesten. Teljes cikk...


Kinek, mennyire testhezálló a rugalmas munkaidő?

5 éve Nem minden munkakörben és nem mindenki számára működőképes a rugalmas munkaidő. Például egy értékesítőnél másként nem is nagyon működhet, de van, ahol inkább visszaélésre ad alkalmat, derül ki a Profession.hu összeállításából. Teljes cikk...