61 cikk a(z) ügyfélszolgálat címkével:

Ügyfélszolgálati munkatárs

2 hete Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán. Teljes cikk...


Keresik Magyarország legszebb férfi és női call centeres hangját

1 hónapja A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2019. október elejéig várják továbbra is ingyenesen. Teljes cikk...


Szombattól hárommal több BKK-s ügyfélközpontban lehet pótdíjügyeket intézni

5 hónapja Szombattól három ügyfélközpont veszi át a Budapesti Közlekedési Központnál a pénteken megszűnő VII. kerület, Akácfa utcai pótdíj-ügyfélszolgálat tevékenységét - közölte a társaság az MTI-vel. Teljes cikk...


Üzleti szempontból egyre fontosabbak az ügyfélszolgálatok

8 hónapja Ma Magyarországon 160.000 ember, a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, így ez az egyik legnépszerűbb szakma hazánkban, derül ki a Cofidis friss, országos reprezentatív kutatásából. Teljes cikk...


Kihirdették az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit

8 hónapja A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is. Teljes cikk...


Az ügyfélszolgálatosok is retteghetnek a robotoktól

8 hónapja A mesterséges intelligencia térhódítása miatt több ezer állás szűnhet meg a vállalatok szolgáltatási területein, például a vállalatok ügyfélszolgálatan - írja az origo. Teljes cikk...


A közeljövőben csak egyszerű feladatokat vesznek át gépek a magyar ügyfélszolgálaton

9 hónapja 160 ezer ügyfélszolgálatos van Magyarországon, és most egy kutatás eredményeit látva sokkal többet tudunk róluk, mint korábban. A pénzügyi területen tanácsadó jellegű ügyfélszolgálatot működtető Cofidis a szektort elsőként feltérképező országos, reprezentatív kutatásából kiderül nem várható nagy létszámcsökkenés, sőt, a pillanatnyi trendek alapján létszámnövekedés van. Az automatizáció a következő 1-2 évben átstrukturálja a feladatokat, de ez nem feltétlenül jelenik meg egyből a létszámban. Teljes cikk...


A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?

10 hónapja 2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet. Teljes cikk...


Munkába állt Vanda, az első magyar üzleti asszisztens

11 hónapja A Telekom telefonos ügyfélszolgálatán a hagyományos nyomógombos menürendszert nyáron virtuális üzleti asszisztens váltotta fel. Teljes cikk...


Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM

2 éve A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaságközleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra - írja az MTI. Teljes cikk...


Facility Service Agent

2 éve A létesítményüzemeltetés (Facility Management) széleskörűen magába foglal minden olyan szolgáltatást, amely egy létesítmény (pl. irodaház) gördülékeny működéséhez, fenntartásához szükséges. A Facility Service Agent munkakör nem más, mint bérlők számára nyújtott létesítményüzemeltetéshez kapcsolódó ügyfélszolgálat. Teljes cikk...


Kit állítsunk az ügyfél szolgálatába…

3 éve ...ha szeretnénk, hogy az ügyfeleink megmaradjanak, sőt: ajánljanak is bennünket ismerőseiknek? Teljes cikk...


Mit kell elszenvedniük a dolgozóknak az általánosan utált munkakörökben?

3 éve Vannak bizonyos munkakörök, amelyeket általános ellenszenv övez. Például az adóellenőrök, jegyellenőrök munkáját, de gyakran találkoznak agresszióval az ügyfélszolgálatok munkatársai is. Aminek a kezelésére, a megfelelő reakcióra nem mindig vannak kellően felkészítve, írja a 24.hu. Teljes cikk...


Idén ki lesz a legszebb hangú ügyfélszolgálatos?

4 éve Negyedik alkalommal hirdeti meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata a Call Center Hangszépségversenyt, idén a tavalyi megmérettetés női és férfi győztese is meghívást kapott a zsűribe, közölte a szövetség. Teljes cikk...


Új munkastílus a Vidékfejlesztési Hivatalnál: "tiszta kezek és bevarrt zsebek"

4 éve Megváltozott a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) munkamódszere és munkastílusa az elmúlt fél évben, ugyanis az intézményben ez év márciusától új vezetés lépett hivatalba - mondta Gyuricza Csaba, az MVH elnöke szerdán Budapesten. Teljes cikk...


Kinek, mennyire testhezálló a rugalmas munkaidő?

4 éve Nem minden munkakörben és nem mindenki számára működőképes a rugalmas munkaidő. Például egy értékesítőnél másként nem is nagyon működhet, de van, ahol inkább visszaélésre ad alkalmat, derül ki a Profession.hu összeállításából. Teljes cikk...


Közeleg a határidő: adóbevallás!

4 éve A NAV négy legnagyobb fővárosi ügyfélszolgálata a május 20-áig hátralévő valamennyi munkanapon hosszabb nyitva tartással várja a bevallókat. Teljes cikk...


Mennyire nehéz az ügyfélszolgálatos élete?

5 éve Az ügyfélnek mindig igaza van, az ügyfélszolgálatosnak azonban ehhez nem mindig könnyű jó képet vágni. Mi minden járhat a számunkra láthatatlan fejekben. Ezt gyűjtötte össze a Tízdolog. Teljes cikk...


Továbbra is szükség lesz a diákmunkára - itt a lista

5 éve A boltok vasárnapi kötelező zárva tartása érinti a meglévő főállású dolgozókat, valamint országszerte több ezer diákot is. Jó hír, hogy a portálunknak eljuttatott sajtóanyag szerint nincs minden veszve, új lehetőségek nyílnak meg a diákok előtt. Teljes cikk...


Felhő alapú szolgáltatóközpontoké a jövő

5 éve Távmunkában végezhető telefonos ügyfélszolgálati munkavégzést támogató informatikai rendszert fejlesztett a Comforce Zrt, olvasható a mediainfo.hu-n. Teljes cikk...