84 cikk a(z) ügyfélszolgálat címkével - 1. oldal
Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos
7 hónapja "Soha nem volt vágyálmom, hogy ügyfélszolgálatos legyek. Tavaly májusban vágtam bele, aztán itt ragadtam, mert érdekelt” – mondta a HR Portálnak Fábri Roland, a Yettel ügyfélszolgálati munkatársa. Tapasztalata szerint minden az első 30 másodpercben dől el, ha egy ügyfélen gyorsan tudnak segíteni, gyorsan elszáll a haragja. Ez 80-90%-ban sikerül is. Beszélgetés az ügyfélszolgálatos munkáról, tabuk nélkül. Teljes cikk...
Ezért nem veszik fel a cégek a telefont decemberben
9 hónapja A legtöbb gazdasági szereplő számára a karácsony környéki hónapok jelentik a csúcsidőszakot. A megugró forgalom azonban az értékesítési számokon túl az ügyfélszolgálatok leterheltségét is megemeli. Ebből pedig kellemetlen ügyfélpanaszok sora származhat. Nem véletlen, hogy a cégek már nemcsak gyártó- és logisztikai kapacitást foglalnak le időben az ünnepi rohamra, hanem az ügyfélkezelési kapacitást is bővítik, akár külső partner bevonásával. Teljes cikk...
Változik a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása
11 hónapja A munkaszüneti nap miatt változik a megszokott nyitvatratás. Teljes cikk...
Próbavásárlás: innovatív megoldás, amire sokan nem gondolnak, pedig lépéselőnyhöz juttathat
1 éve Próbavásárlással ma már nemcsak a kereskedelmi szolgáltatásokat lehet vizsgálni, hanem sok más szektort, így a HR területén is innovatív megoldást jelenthet: segíthet tisztábban látni az esetleges problémákat, és meglátni az alkalmazottak teljesítményére, viselkedésére ható elakadásokat is. Teljes cikk...
Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára
1 éve A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy kutatásból, ami azt mérte fel, mennyire áll készen az AI használatára munkaerőpiacra hamarosan belépő korosztály. Teljes cikk...
Ügyfélkapcsolati munkatárs
2 éve Az ügyfélkapcsolati munkatárs olyan szakember, aki a vállalat vagy szervezet ügyfeleinek kéréseivel, panaszaival, észrevételeivel és javaslataival foglalkozik. Teljes cikk...
Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia
2 éve Az ügyfelek 61 százaléka továbbra is az élő operátort választaná az automata helyett, ezért továbbra is szükség lesz ügyfélszolgálatosokra. Teljes cikk...
Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA
2 éve Miközben az IKEA ügyfélszolgálati hívásainak csaknem felét egy Billie nevű mesterséges intelligencia alapú csetbot kezeli, 8500 dolgozót call centeresből lekberendezővé képzett a cég. Teljes cikk...
Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM
2 éve Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalók létszámát az MVM. Teljes cikk...
Ügyfélszolgálati munkatárs
3 éve Az ügyfélszolgálati munka vagy vevőszolgálati munkatárs kezeli a beérkező ügyfélmegkereséseket, különböző platformokon, ügyfélszolgálati környezetben. Teljes cikk...
Családtámogatási online ügyfélszolgálat indul
3 éve Online ügyfélszolgálat indult a családtámogatások még egyszerűbb megismeréséhez, igénybevételéhez - közölte közösségi oldalán a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM) családokért felelős államtitkára, Hornung Ágnes. Teljes cikk...
Mobil ügyfélszolgálati busszal is készül az idegenrendészet a menekültek fogadására
3 éve Emelt létszámmal és egy mobil ügyfélszolgálati busszal is igyekszik segíteni az Ukrajnából érkezők menekültstátusz iránti kérvényeinek elbírálását az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság. Teljes cikk...
Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre
4 éve A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából. Teljes cikk...
A professzionális ügyfélszolgálat megvalósításának hatékony receptje
6 éve Ebben a bejegyzésben az a témakör kerül majd reflektorfénybe, hogy miként befolyásolhatja pozitív módon az ügyfélszolgálat működését egy fejlett CRM rendszer használata. Természetesen szót ejtünk majd az előnyökről, emellett pedig a gyakorlati megvalósítás részleteit is szintén meg fogjuk mutatni. Teljes cikk...
Szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte a járvány az ügyfélszolgálatokat
4 éve Tízből 3 magyar szerint az ügyintézés még mindig a hétköznapi nyűgök egyik minősített fajtája. Minden második ember viszont úgy véli, a járvány szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte az ügyfélszolgálatokat. A távközlési cégekkel szemben a legnagyobb az elégedetlenség. Teljes cikk...
Chatbotot vetett be a Nébih az ügyfélszolgálatán
5 éve Július 1-től Nébo a chatbot napi 24 órában várja a hívásokat a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) ügyfélszolgálatán. Bár Nébo egy robot, sosem ideges, jó a humora, és napról napra többet tud az élelmiszerlánc-biztonságról. Teljes cikk...
Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben
5 éve A kiégés manapság egyre fokozódó és egyre több munkakörben való megjelenésével, a szindróma fluktuációra való hatásával foglalkozik szakdolgozatában Oros Laura, az ELTE PPK Emberi erőforrás tanácsadó mesterszak hallgatója. A dolgozat fókuszában a call centeres dolgozók állnak. Teljes cikk...
A Disney+ már tavasszal Magyarországon? Gőzerővel keresik budapesti munkatársaikat
5 éve A video-streaming piac legújabb szereplője, a Disney legkorábban ősszel indítja el magyarországi szolgáltatását, ám a valóságban hamarabb jön Magyarországra és kicsit másképp. A HR Portál megtudta, hogy január vége óta gőzerővel zajlik a munkaerő-toborzás az új budapesti ügyfélszolgálati központba. 250 munkatárs Budapestről végzi majd a Disney szolgáltatással kapcsolatos ügyintézést. Úgy tudjuk, hogy a budapesti csapat már részben tőlünk szolgálja ki a Disney március 24-re tervezett nyugat-európai piacra lépését. Teljes cikk...
400 ezret is megkereshet egy középfokú végzettségű ügyfélszolgálatos
5 éve Nagy a hiány ügyfészszolgálatosokból, a bérek tekintetében nagy eltérések mutatkoznak. Teljes cikk...
Milyen egy virtuális call center dolgozó?
5 éve Már több mint tíz éve megjelentek az outsourcing piacon az olyan telefonos/online call centerek, melyek otthonról dolgozó “agentekre” épülnek. Magyarországon főleg országhatáron belül látni ilyen példákat, ám többnyire ezek a kollégák is bizonyos időközönként találkoznak a vezetéssel. Akadnak azonban olyan cégek, melyek a világ minden részéről toborozzák call centeres projektcsapataikat. Ilyen például a miskolci alapítású United Call Centers Kft. Ők a hagyományos call center mellett az “agent at home” (otthon ülő ügynök/munkatárs) modellt is működtetik. Milyen is ez? Erről Szmolinka Zsolt ügyvezetővel beszélgettünk. Teljes cikk...
Hangszépségversenyen mérettek meg az ország ügyfélszolgálatosai
6 éve A Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) kihirdette a Contact Center Hangszépségverseny eredményét. A 220 induló közül a négytagú szakmai zsűri 11 női és 10 férfi hangot választott ki, köztük a Cofidis 3 női és 2 férfi munkatársát. A második körben a közönség döntött arról, kié az ország legcsilingelőbb hangja. A 20.000 szavazat alapján a Cofidis Magyarországnál dolgozó Szántó Ágnes a hölgyek közül dobogós, második helyezést ért el, aki ezzel már bizonyítottan az ország egyik legszebb női hangja lett. Teljes cikk...
Ügyfélszolgálati munkatárs
6 éve Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán. Teljes cikk...
Keresik Magyarország legszebb férfi és női call centeres hangját
6 éve A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2019. október elejéig várják továbbra is ingyenesen. Teljes cikk...
Szombattól hárommal több BKK-s ügyfélközpontban lehet pótdíjügyeket intézni
6 éve Szombattól három ügyfélközpont veszi át a Budapesti Közlekedési Központnál a pénteken megszűnő VII. kerület, Akácfa utcai pótdíj-ügyfélszolgálat tevékenységét - közölte a társaság az MTI-vel. Teljes cikk...
Üzleti szempontból egyre fontosabbak az ügyfélszolgálatok
6 éve Ma Magyarországon 160.000 ember, a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, így ez az egyik legnépszerűbb szakma hazánkban, derül ki a Cofidis friss, országos reprezentatív kutatásából. Teljes cikk...
Kihirdették az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit
6 éve A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is. Teljes cikk...
Az ügyfélszolgálatosok is retteghetnek a robotoktól
6 éve A mesterséges intelligencia térhódítása miatt több ezer állás szűnhet meg a vállalatok szolgáltatási területein, például a vállalatok ügyfélszolgálatan - írja az origo. Teljes cikk...
A közeljövőben csak egyszerű feladatokat vesznek át gépek a magyar ügyfélszolgálaton
6 éve 160 ezer ügyfélszolgálatos van Magyarországon, és most egy kutatás eredményeit látva sokkal többet tudunk róluk, mint korábban. A pénzügyi területen tanácsadó jellegű ügyfélszolgálatot működtető Cofidis a szektort elsőként feltérképező országos, reprezentatív kutatásából kiderül nem várható nagy létszámcsökkenés, sőt, a pillanatnyi trendek alapján létszámnövekedés van. Az automatizáció a következő 1-2 évben átstrukturálja a feladatokat, de ez nem feltétlenül jelenik meg egyből a létszámban. Teljes cikk...
A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?
6 éve 2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet. Teljes cikk...
Munkába állt Vanda, az első magyar üzleti asszisztens
6 éve A Telekom telefonos ügyfélszolgálatán a hagyományos nyomógombos menürendszert nyáron virtuális üzleti asszisztens váltotta fel. Teljes cikk...
Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM
7 éve A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaságközleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra - írja az MTI. Teljes cikk...
Facility Service Agent
8 éve A létesítményüzemeltetés (Facility Management) széleskörűen magába foglal minden olyan szolgáltatást, amely egy létesítmény (pl. irodaház) gördülékeny működéséhez, fenntartásához szükséges. A Facility Service Agent munkakör nem más, mint bérlők számára nyújtott létesítményüzemeltetéshez kapcsolódó ügyfélszolgálat. Teljes cikk...
Kit állítsunk az ügyfél szolgálatába…
8 éve ...ha szeretnénk, hogy az ügyfeleink megmaradjanak, sőt: ajánljanak is bennünket ismerőseiknek? Teljes cikk...
Mit kell elszenvedniük a dolgozóknak az általánosan utált munkakörökben?
9 éve Vannak bizonyos munkakörök, amelyeket általános ellenszenv övez. Például az adóellenőrök, jegyellenőrök munkáját, de gyakran találkoznak agresszióval az ügyfélszolgálatok munkatársai is. Aminek a kezelésére, a megfelelő reakcióra nem mindig vannak kellően felkészítve, írja a 24.hu. Teljes cikk...
Idén ki lesz a legszebb hangú ügyfélszolgálatos?
10 éve Negyedik alkalommal hirdeti meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata a Call Center Hangszépségversenyt, idén a tavalyi megmérettetés női és férfi győztese is meghívást kapott a zsűribe, közölte a szövetség. Teljes cikk...
Új munkastílus a Vidékfejlesztési Hivatalnál: "tiszta kezek és bevarrt zsebek"
10 éve Megváltozott a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) munkamódszere és munkastílusa az elmúlt fél évben, ugyanis az intézményben ez év márciusától új vezetés lépett hivatalba - mondta Gyuricza Csaba, az MVH elnöke szerdán Budapesten. Teljes cikk...
Kinek, mennyire testhezálló a rugalmas munkaidő?
10 éve Nem minden munkakörben és nem mindenki számára működőképes a rugalmas munkaidő. Például egy értékesítőnél másként nem is nagyon működhet, de van, ahol inkább visszaélésre ad alkalmat, derül ki a Profession.hu összeállításából. Teljes cikk...
Közeleg a határidő: adóbevallás!
10 éve A NAV négy legnagyobb fővárosi ügyfélszolgálata a május 20-áig hátralévő valamennyi munkanapon hosszabb nyitva tartással várja a bevallókat. Teljes cikk...
Mennyire nehéz az ügyfélszolgálatos élete?
10 éve Az ügyfélnek mindig igaza van, az ügyfélszolgálatosnak azonban ehhez nem mindig könnyű jó képet vágni. Mi minden járhat a számunkra láthatatlan fejekben. Ezt gyűjtötte össze a Tízdolog. Teljes cikk...
Továbbra is szükség lesz a diákmunkára - itt a lista
10 éve A boltok vasárnapi kötelező zárva tartása érinti a meglévő főállású dolgozókat, valamint országszerte több ezer diákot is. Jó hír, hogy a portálunknak eljuttatott sajtóanyag szerint nincs minden veszve, új lehetőségek nyílnak meg a diákok előtt. Teljes cikk...
Felhő alapú szolgáltatóközpontoké a jövő
10 éve Távmunkában végezhető telefonos ügyfélszolgálati munkavégzést támogató informatikai rendszert fejlesztett a Comforce Zrt, olvasható a mediainfo.hu-n. Teljes cikk...
Távmunka a nők választása lenne
10 éve Az Egyesült Államokban 40 millióan dolgoznak így a technológiai lehetőségeket kihasználva. Nem minden szakmában lehetséges, de ahol igen, ott a munkáltatónak és a munkavállalóknak is előnyös lenne, írja az nlcafé. Teljes cikk...
Budapesten nyílik az Emirates szolgáltató központja
11 éve Európában ez a második, a világon pedig a hetedik szolgáltató központjuk, ezekben világszerte 2200-an dolgoznak. Budapestre tíz európai és észak-afrikai város közül esett a választás. Teljes cikk...
Személyes és online ügyfélszolgálatok: önmagában mindegyik félmegoldás
11 éve Az elmúlt évtized határozottan a különböző online – azon belül is az e-mail, chat – alkalmazások fejlesztéséről és bevezetéséről szólt a hazai ügyfélszolgálatokon. Az utóbbi időben mégis ismét a személyes kiszolgálás, telefonos, azaz élőhangos ügyintézés felé terelődik a figyelem, annak ellenére, hogy az online megoldások népszerűsége továbbra is töretlen. Teljes cikk...
Ügyfélszolgálati munkatárs - Jobangel önéletrajz mintája
11 éve Ezzel az önéletrajzzal call centerkbe, ügyfélszolgálatokon végzett munkákra jelentkezhetnek sikerrel az állást keresők. Teljes cikk...
14 napig lehet elállni az online vásárlástól
11 éve A kormány újraszabályozta a fogyasztók és a vállalkozások közötti szerződések részleteit, a cél, hogy a fogyasztók jogairól szóló európai parlamenti és tanácsi irányelvet átültessék a magyar szabályozásba. Teljes cikk...
A MÁV ismét maga üzemelteti az ügyfélszolgálatát
11 éve A MÁV januártól ismét maga működteti 24 órás telefonos információs ügyfélszolgálatát Szolnokon, a MÁVDIREKT-nek otthont adó helyszín kiválasztásánál szándékosan kerestek vidéki várost, ezzel is elősegítve a fővároson kívül eső munkahelyteremtést - mondta Ungvári Csaba, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója a megújult szolgáltatást bemutató keddi, szolnoki sajtótájékoztatón. Teljes cikk...
A várakozás veszteség, avagy miként vezethet sikerre a lean
12 éve Veszteséget okoz az ügyfélnek, amikor várakozik. A K&H Bank ügyfélszolgálatán az egyik fontos szolgáltatás átfutási idejét felére csökkentették a lean alkalmazásával. E módszer szerint dolgozni nem egyszerű, mert szisztematikus és strukturált megközelítést igényel. Kitartás, következetesség kell, de az eredmények magukért beszélnek. Teljes cikk...
A rossz ügyfélszolgálat ellenszere a közösségi média
12 éve Nyilvánosan panaszkodni, adott cég Facebook-oldalára beírni - vajon milyen hatással van mindez a szolgáltatókra? A napokban a British Airways egyik utasa a nyilvánosság előtt panaszkodott, mert amikor eltűnt a csomagja, az az ügyfélszolgálatos nem volt segítőkész. A közösségi média segíthet abban, hogy akik alkalmatlanok erre munkára, azok ne dolgozhassanak hasonló pozícióban, teszi fel a kérdést a jobline. Teljes cikk...
A stresszinterjú mibenléte
12 éve A Menekülj előre szakértői blog egy korábbi felméréséből, amelyet közel háromszázan töltöttek ki, az derült ki, hogy a sima interjú után a stresszinterjú az igazi mumus. Erről ír Hajdrik Anita. Teljes cikk...
Indul a verseny: ki bánik a legjobban ügyfeleivel?
12 éve Idén ötödször rendezik meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt, melynek legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...
Valóban unalmas az ügyfélszolgálatosok munkája?
12 éve Multinacionális és fiatalos életérzés, színes programok... Ráadásul mindez egy munkahelyen, Budapest szívében, egy impozáns irodaházban? Ezek mind megtalálhatóak az IT Services Hungary-nél (ITSH), ahová a frissdiplomas.hu munkatársai ellátogattak és megnézték, hogyan dolgozik együtt több száz, zömében fiatal munkavállaló egy shared service centerben. Teljes cikk...
Gyerekcipőben jár az állami ügyfélszolgálat
12 éve Az elmúlt időszakban elsősorban a banki szféra, a telekommunikációs cégek és a közüzemi szolgáltatók dinamizálták az ügyfeleikkel való kapcsolattartást, ugyanakkor az egészségügy és az állami szféra egyes részeinek ügyfélkapcsolati szolgáltatásai még gyerekcipőben járnak. Teljes cikk...
400 kölcsönzött dolgozót vett saját állományba a UPC
12 éve Komoly kihívások előtt áll a UPC Magyarország humánerőforrás csapata, amely három HR-essel bővült az elmúlt hónapokban. A távközlési vállalat ugyanis belső állományba vette közel 400 kölcsönzött dolgozóját. A lépéstől elsősorban a munkatársak elkötelezettségének növelését, a fluktuáció csökkenését várják, ami egyúttal az ügyfél elégedettség javulását is eredményezi. A döntés hátteréről, HR-es következményeiről Friedl Zsuzsanna HR igazgatóval beszélgettünk. Teljes cikk...
A szolgáltatóközpontok szívhatják fel a munkanélküli fiatalokat
12 éve Magyarországon jelenleg több mint 40 ezer, jellemzően 30 év alatti munkavállaló dolgozik szolgáltatóközpontokban, a létszámuk folyamatosan bővül - derül ki a Randstad felméréséből, amelynek eredményeit az MTI-nek is eljuttatta. Teljes cikk...
Ügyfélkezelés és panaszkezelés felsőfokon
12 éve Az ügyfélkezelésnek és a panaszkezelésnek alapvetően három csatornája van: a személyes-, a telefonos- és az írásbeli ügyfélkezelés. A baj az, hogy a legtöbb helyen úgy kezelik ezt a dolgot, mintha ugyanolyan képességű, habitusú és képzéssel ellátott alkalmazottak láthatnák el mindezeket a feladatokat. Pedig távolról sincs így. Teljes cikk...
Megint vizsgáztatták az ügyfélszolgálatokat
13 éve A versenyen próbavásárlásokkal és fogyasztói kutatással tesztelték a cégeket. Az Invitel idén ismét a dobogón végzett. Teljes cikk...
Budapestre helyezte régiós ügyfélszolgálatát az LG
13 éve Budapesti központjába helyezte szeptember 6-ától eddig Lengyelországban működő régiós ügyfélszolgálatát az LG Electronics (LG). Teljes cikk...
Érzékenyítő tréning ügyfélszolgálati dolgozóknak, tábor hátrányos helyzetű gyerekeknek
13 éve Összesen négy szolgáltatásra licitált sikeresen a Nextent Informatika Zrt. a tavalyi Civil Liciten, melyek felhasználása mostanában ért véget. A cég nem csak a dolgozóit, hanem a partnereit is bevonta a szolgáltatások felhasználásába. Két projekt tapasztalatai. Teljes cikk...
Hatékonyabb ügyfélszolgálat mesterséges intelligenciával
13 éve Mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélszolgálatot alkotott meg konzorciumi partnerségben a Vodafone, amely pár hónapon belül "élesben" is elindulhat a cégnél, és amelytől hatékonyabb ügyfélkiszolgálást várnak - jelentette be Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. elnöke. Teljes cikk...
DHL Express: versenyelőnyt jelent a profi ügyfélszolgálat
13 éve A kezdeti néhány fős csoportból mára egy több mint 50 fős osztállyá nőtte ki magát a DHL Express magyar ügyfélszolgálata, amelynek munkáját nemrég Center of Excellence díjjal ismerték el. De mitől érhet el kiemelkedő teljesítményt egy ügyfélszolgálat, különösen a szállítmányozásban? Horváth Judit emberi erőforrás igazgatót kérdeztük, aki elárulta, milyen új kezdeményezések segítették őket eredményeik elérésében. Teljes cikk...
Profit centerré váltak a call centerek - lezárult a II. Budapest Calling
14 éve Lezajlott a II. Budapest Calling, az ügyfélszolgálati iparág legnagyobb régiós szakkiállítása. A rendezvényen a call centerekhez és az ügyfélkiszolgáláshoz kötődő kiállítók az infokommunikációs fejlesztő, HR-tanácsadó és beszállító cégek mutatták be szolgáltatásaikat és újításaikat. A szervező Humán Erőforrás Alapítvány a kiállításon negyedszerre osztotta ki az "Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért" díjat. Teljes cikk...
Megnyílt a második Budapest Calling
14 éve Ma megnyílt a második Budapest Calling - Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én megrendezett szakkiállításon a legújabb trendek mellett a bevált külföldi gyakorlatok kerülnek középpontba. Teljes cikk...
Tipikus karakterek a call centerekben
14 éve Felmérések alapján egy "átlagos ügyfélszolgálatos" 35 év alatti, nő, általában középfokú végzettséggel rendelkezik, legalább egy idegen nyelven beszél, és jellemzően a fővárosban él. Ennél természetesen jóval árnyaltabb a kép - a tipikus munkavállalók mellett az egészen fiatal pályakezdők, az idősebb korosztály, a megváltozott munkaképességűek és a kismamák is jellemző munkavállalók az ügyfélszolgálatoknál. Teljes cikk...
Új szolgáltatást indít az Adecco
14 éve Októbertől önálló székhelyű irodából, most még gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéssel segít az Adecco Office üzletága elsősorban banki, ügyfélszolgálati, de akár jól felkészült asszisztensi vagy recepciós munkakörök betöltésében is. Teljes cikk...
Új foglalkoztatási trendek a call center szakmában
14 éve Ügyfélélmény, komplexitás, keresztértékesítés - többek között ezek a válságban megújuló call center szakma legfontosabb kulcsszavai. A közvetlen ügyfélkiszolgálás és az ehhez kapcsolódó iparág az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely az utóbbi években jelentős változásokon ment keresztül. Az új elvárások a technika és az emberi erőforrás szintjén is kihívást jelentenek. Teljes cikk...
"Munkával ünnepeltetik a munkaszüneti napot"
14 éve A Magyar Köztisztviselők Közalkalmazottak és Közszolgálati Dolgozók Szakszervezete (MKKSZ) szerint szakszerűtlen és diszkriminatív, hogy a kormány számos kormánytisztviselőtől megvonja a július 1-jei munkaszüneti napot. Teljes cikk...
A munkaszüneti nap ellenére is adózhatunk
14 éve A július 1-jei köztisztviselők és kormánytisztviselők napján is nyitva lesznek az adóhatóság ügyfélszolgálatai - tudatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV). Teljes cikk...
Támogatott fogyasztóvédelmi képzés zárult Hajdú-Biharban
14 éve A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) ügyfélszolgálati képzéssel járult hozzá 19 Hajdú-Bihar megyei munkavállaló fogyasztóvédelmi ismereteinek kibővítéséhez; a szervezők szerint az elégedett fogyasztók jelenthetnek valós versenyelőnyt a cégeknek. Teljes cikk...
Létszámbővítést tervez hazánkban a BT Global Services
14 éve A közeljövőben mintegy hatszáz főre növelné a budapesti és debreceni ügyfélszolgálati központjaiban az alkalmazottak létszámát a British Telecom (BT) Global Services - mondta a cég ügyfélszolgálati elnöke csütörtökön Debrecenben a helyi központban tett látogatásakor. Teljes cikk...
Navrasics: Bővülnek az ügyintézési lehetőségek
14 éve Bővülnek az emberek ügyintézési lehetőségei 2011. január 3-tól, az államigazgatási szervek már működő ügyfélszolgálati irodái mellett ugyanis megnyílnak a fővárosban és a megyei jogú városokban a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodái, az úgynevezett kormányablakok - mondta Navracsics Tibor. Teljes cikk...
Létrejön a Nemzeti Államigazgatási Központ
14 éve Nemzeti Államigazgatási Központ (NÁK) néven központi hivatal alakul, amely egyebek mellett a fővárosi és a megyei kormányhivatalok integrált ügyfélszolgálatának működését ellenőrzi - Magyar Nemzet. Teljes cikk...
Több százezer dolgozót szív fel a call center piac
15 éve Kialakult képzési struktúra, dübörgő piac, az előző éveknél alacsonyabb fluktuáció jellemzi ma a call centeres piacot. A szakma keretei letisztultabbak, látni az iparági és az egyéni fejlődési lehetőségeket. Ügyfélszolgálatokon jelenleg mintegy 150 ezer ember dolgozik, szakértők szerint 2-3 év múlva ez a szám 200 ezer lesz, így nem mindegy, milyen körülmények és feltételek között dolgozik a teljes munkavállalói népesség 5-6 százaléka. Teljes cikk...
Integráció a közigazgatásban: bővítenek vagy leépítenek?
15 éve A közigazgatási miniszter még nem tudja, a közigazgatás átalakítása, az integrált ügyfélszolgálati irodák kialakítása milyen hatással lesz a létszámra. Teljes cikk...
Hol a legudvariasabbak a dolgozók?
16 éve A pénzügyi szektorban a legudvariasabbak az alkalmazottak, ám a tapintat legkevésbé jellemző rájuk, a kereskedelemben nem túl előzékenyek velünk, de diplomatikusak - derül ki a Profiles International felméréséből. Teljes cikk...
Álláskeresők ezrei rohamozták meg a miskolci Vodafone-t
16 éve Két hét alatt kétezren jelentkeztek a Vodafone miskolci ügyfélszolgálati központjának mintegy 300 munkahelyére - adja hírül a Napi Online. Teljes cikk...
Szeretnivaló lesz az APEH
17 éve Az adóhatóságnak nem célja a vagyonosodási vizsgálatok számának növelése, de továbbra is vizsgálni fogják az adózás nélkül szerzett vagyonokat. A hivatal arculatot vált, s barátságosabb képet igyekszik a polgárok felé mutatni. Teljes cikk...
Call-center az ügyfélmegtartó erő
18 éve Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vállalatoknál a telefonos ügyfélszolgálatok. A piaci tapasztalatok és kutatások ugyanis azt mutatják, hogy a vevők sokkal erősebben kötődnek azokhoz a márkákhoz, ahol a termékkel kapcsolatos problémájukra választ találnak - járt utána a Népszabadság. Teljes cikk...