kapubanner for mobile

84 cikk a(z) ügyfélszolgálat címkével - 1. oldal

Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos

5 napja "Soha nem volt vágyálmom, hogy ügyfélszolgálatos legyek. Tavaly májusban vágtam bele, aztán itt ragadtam, mert érdekelt” – mondta a HR Portálnak Fábri Roland, a Yettel ügyfélszolgálati munkatársa. Tapasztalata szerint minden az első 30 másodpercben dől el, ha egy ügyfélen gyorsan tudnak segíteni, gyorsan elszáll a haragja. Ez 80-90%-ban sikerül is. Beszélgetés az ügyfélszolgálatos munkáról, tabuk nélkül. Teljes cikk...


Ezért nem veszik fel a cégek a telefont decemberben

2 hónapja A legtöbb gazdasági szereplő számára a karácsony környéki hónapok jelentik a csúcsidőszakot. A megugró forgalom azonban az értékesítési számokon túl az ügyfélszolgálatok leterheltségét is megemeli. Ebből pedig kellemetlen ügyfélpanaszok sora származhat. Nem véletlen, hogy a cégek már nemcsak gyártó- és logisztikai kapacitást foglalnak le időben az ünnepi rohamra, hanem az ügyfélkezelési kapacitást is bővítik, akár külső partner bevonásával. Teljes cikk...


Változik a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása

4 hónapja A munkaszüneti nap miatt változik a megszokott nyitvatratás. Teljes cikk...


Próbavásárlás: innovatív megoldás, amire sokan nem gondolnak, pedig lépéselőnyhöz juttathat

7 hónapja Próbavásárlással ma már nemcsak a kereskedelmi szolgáltatásokat lehet vizsgálni, hanem sok más szektort, így a HR területén is innovatív megoldást jelenthet: segíthet tisztábban látni az esetleges problémákat, és meglátni az alkalmazottak teljesítményére, viselkedésére ható elakadásokat is. Teljes cikk...


Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára

10 hónapja A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy kutatásból, ami azt mérte fel, mennyire áll készen az AI használatára munkaerőpiacra hamarosan belépő korosztály. Teljes cikk...


Ügyfélkapcsolati munkatárs

1 éve Az ügyfélkapcsolati munkatárs olyan szakember, aki a vállalat vagy szervezet ügyfeleinek kéréseivel, panaszaival, észrevételeivel és javaslataival foglalkozik. Teljes cikk...


Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia

1 éve Az ügyfelek 61 százaléka továbbra is az élő operátort választaná az automata helyett, ezért továbbra is szükség lesz ügyfélszolgálatosokra. Teljes cikk...


Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA

1 éve Miközben az IKEA ügyfélszolgálati hívásainak csaknem felét egy Billie nevű mesterséges intelligencia alapú csetbot kezeli, 8500 dolgozót call centeresből lekberendezővé képzett a cég. Teljes cikk...


Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM

2 éve Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalók létszámát az MVM. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs

2 éve Az ügyfélszolgálati munka vagy vevőszolgálati munkatárs kezeli a beérkező ügyfélmegkereséseket, különböző platformokon, ügyfélszolgálati környezetben. Teljes cikk...


Családtámogatási online ügyfélszolgálat indul

2 éve Online ügyfélszolgálat indult a családtámogatások még egyszerűbb megismeréséhez, igénybevételéhez - közölte közösségi oldalán a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM) családokért felelős államtitkára, Hornung Ágnes. Teljes cikk...


Mobil ügyfélszolgálati busszal is készül az idegenrendészet a menekültek fogadására

3 éve Emelt létszámmal és egy mobil ügyfélszolgálati busszal is igyekszik segíteni az Ukrajnából érkezők menekültstátusz iránti kérvényeinek elbírálását az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság. Teljes cikk...


Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre

3 éve A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából. Teljes cikk...


A professzionális ügyfélszolgálat megvalósításának hatékony receptje

6 éve Ebben a bejegyzésben az a témakör kerül majd reflektorfénybe, hogy miként befolyásolhatja pozitív módon az ügyfélszolgálat működését egy fejlett CRM rendszer használata. Természetesen szót ejtünk majd az előnyökről, emellett pedig a gyakorlati megvalósítás részleteit is szintén meg fogjuk mutatni. Teljes cikk...


Szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte a járvány az ügyfélszolgálatokat

4 éve Tízből 3 magyar szerint az ügyintézés még mindig a hétköznapi nyűgök egyik minősített fajtája. Minden második ember viszont úgy véli, a járvány szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte az ügyfélszolgálatokat. A távközlési cégekkel szemben a legnagyobb az elégedetlenség. Teljes cikk...


Chatbotot vetett be a Nébih az ügyfélszolgálatán

4 éve Július 1-től Nébo a chatbot napi 24 órában várja a hívásokat a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) ügyfélszolgálatán. Bár Nébo egy robot, sosem ideges, jó a humora, és napról napra többet tud az élelmiszerlánc-biztonságról. Teljes cikk...


Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben

4 éve A kiégés manapság egyre fokozódó és egyre több munkakörben való megjelenésével, a szindróma fluktuációra való hatásával foglalkozik szakdolgozatában Oros Laura, az ELTE PPK Emberi erőforrás tanácsadó mesterszak hallgatója. A dolgozat fókuszában a call centeres dolgozók állnak. Teljes cikk...


A Disney+ már tavasszal Magyarországon? Gőzerővel keresik budapesti munkatársaikat

5 éve A video-streaming piac legújabb szereplője, a Disney legkorábban ősszel indítja el magyarországi szolgáltatását, ám a valóságban hamarabb jön Magyarországra és kicsit másképp. A HR Portál megtudta, hogy január vége óta gőzerővel zajlik a munkaerő-toborzás az új budapesti ügyfélszolgálati központba. 250 munkatárs Budapestről végzi majd a Disney szolgáltatással kapcsolatos ügyintézést. Úgy tudjuk, hogy a budapesti csapat már részben tőlünk szolgálja ki a Disney március 24-re tervezett nyugat-európai piacra lépését. Teljes cikk...


400 ezret is megkereshet egy középfokú végzettségű ügyfélszolgálatos

5 éve Nagy a hiány ügyfészszolgálatosokból, a bérek tekintetében nagy eltérések mutatkoznak. Teljes cikk...


/cimkek/ugyfelszolgalat.html