58 cikk a(z) ügyfélszolgálat címkével:

Üzleti szempontból egyre fontosabbak az ügyfélszolgálatok

3 hónapja Ma Magyarországon 160.000 ember, a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, így ez az egyik legnépszerűbb szakma hazánkban, derül ki a Cofidis friss, országos reprezentatív kutatásából. Teljes cikk...


Kihirdették az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit

3 hónapja A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is. Teljes cikk...


Az ügyfélszolgálatosok is retteghetnek a robotoktól

3 hónapja A mesterséges intelligencia térhódítása miatt több ezer állás szűnhet meg a vállalatok szolgáltatási területein, például a vállalatok ügyfélszolgálatan - írja az origo. Teljes cikk...


A közeljövőben csak egyszerű feladatokat vesznek át gépek a magyar ügyfélszolgálaton

4 hónapja 160 ezer ügyfélszolgálatos van Magyarországon, és most egy kutatás eredményeit látva sokkal többet tudunk róluk, mint korábban. A pénzügyi területen tanácsadó jellegű ügyfélszolgálatot működtető Cofidis a szektort elsőként feltérképező országos, reprezentatív kutatásából kiderül nem várható nagy létszámcsökkenés, sőt, a pillanatnyi trendek alapján létszámnövekedés van. Az automatizáció a következő 1-2 évben átstrukturálja a feladatokat, de ez nem feltétlenül jelenik meg egyből a létszámban. Teljes cikk...


A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?

5 hónapja 2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet. Teljes cikk...


Munkába állt Vanda, az első magyar üzleti asszisztens

6 hónapja A Telekom telefonos ügyfélszolgálatán a hagyományos nyomógombos menürendszert nyáron virtuális üzleti asszisztens váltotta fel. Teljes cikk...


Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM

1 éve A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaságközleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra - írja az MTI. Teljes cikk...


Facility Service Agent

1 éve A létesítményüzemeltetés (Facility Management) széleskörűen magába foglal minden olyan szolgáltatást, amely egy létesítmény (pl. irodaház) gördülékeny működéséhez, fenntartásához szükséges. A Facility Service Agent munkakör nem más, mint bérlők számára nyújtott létesítményüzemeltetéshez kapcsolódó ügyfélszolgálat. Teljes cikk...


Kit állítsunk az ügyfél szolgálatába…

2 éve ...ha szeretnénk, hogy az ügyfeleink megmaradjanak, sőt: ajánljanak is bennünket ismerőseiknek? Teljes cikk...


Mit kell elszenvedniük a dolgozóknak az általánosan utált munkakörökben?

3 éve Vannak bizonyos munkakörök, amelyeket általános ellenszenv övez. Például az adóellenőrök, jegyellenőrök munkáját, de gyakran találkoznak agresszióval az ügyfélszolgálatok munkatársai is. Aminek a kezelésére, a megfelelő reakcióra nem mindig vannak kellően felkészítve, írja a 24.hu. Teljes cikk...


Idén ki lesz a legszebb hangú ügyfélszolgálatos?

4 éve Negyedik alkalommal hirdeti meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata a Call Center Hangszépségversenyt, idén a tavalyi megmérettetés női és férfi győztese is meghívást kapott a zsűribe, közölte a szövetség. Teljes cikk...


Új munkastílus a Vidékfejlesztési Hivatalnál: "tiszta kezek és bevarrt zsebek"

4 éve Megváltozott a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) munkamódszere és munkastílusa az elmúlt fél évben, ugyanis az intézményben ez év márciusától új vezetés lépett hivatalba - mondta Gyuricza Csaba, az MVH elnöke szerdán Budapesten. Teljes cikk...


Kinek, mennyire testhezálló a rugalmas munkaidő?

4 éve Nem minden munkakörben és nem mindenki számára működőképes a rugalmas munkaidő. Például egy értékesítőnél másként nem is nagyon működhet, de van, ahol inkább visszaélésre ad alkalmat, derül ki a Profession.hu összeállításából. Teljes cikk...


Közeleg a határidő: adóbevallás!

4 éve A NAV négy legnagyobb fővárosi ügyfélszolgálata a május 20-áig hátralévő valamennyi munkanapon hosszabb nyitva tartással várja a bevallókat. Teljes cikk...


Mennyire nehéz az ügyfélszolgálatos élete?

4 éve Az ügyfélnek mindig igaza van, az ügyfélszolgálatosnak azonban ehhez nem mindig könnyű jó képet vágni. Mi minden járhat a számunkra láthatatlan fejekben. Ezt gyűjtötte össze a Tízdolog. Teljes cikk...


Továbbra is szükség lesz a diákmunkára - itt a lista

4 éve A boltok vasárnapi kötelező zárva tartása érinti a meglévő főállású dolgozókat, valamint országszerte több ezer diákot is. Jó hír, hogy a portálunknak eljuttatott sajtóanyag szerint nincs minden veszve, új lehetőségek nyílnak meg a diákok előtt. Teljes cikk...


Felhő alapú szolgáltatóközpontoké a jövő

4 éve Távmunkában végezhető telefonos ügyfélszolgálati munkavégzést támogató informatikai rendszert fejlesztett a Comforce Zrt, olvasható a mediainfo.hu-n. Teljes cikk...


Távmunka a nők választása lenne

4 éve Az Egyesült Államokban 40 millióan dolgoznak így a technológiai lehetőségeket kihasználva. Nem minden szakmában lehetséges, de ahol igen, ott a munkáltatónak és a munkavállalóknak is előnyös lenne, írja az nlcafé. Teljes cikk...


Budapesten nyílik az Emirates szolgáltató központja

5 éve Európában ez a második, a világon pedig a hetedik szolgáltató központjuk, ezekben világszerte 2200-an dolgoznak. Budapestre tíz európai és észak-afrikai város közül esett a választás. Teljes cikk...


Személyes és online ügyfélszolgálatok: önmagában mindegyik félmegoldás

5 éve Az elmúlt évtized határozottan a különböző online – azon belül is az e-mail, chat – alkalmazások fejlesztéséről és bevezetéséről szólt a hazai ügyfélszolgálatokon. Az utóbbi időben mégis ismét a személyes kiszolgálás, telefonos, azaz élőhangos ügyintézés felé terelődik a figyelem, annak ellenére, hogy az online megoldások népszerűsége továbbra is töretlen. Teljes cikk...