Bemutatjuk az Év Marketingesét
A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat marketingjében, amellyel kiemelkedett a piaci versenyből.

Kerüli a nyilvános szerepléseket, és ez volt az első nyilvános előadása – árulta el Sóskuthyné Mészáros Mira. Mindössze 23 éves volt, amikor az egyetem elvégzése után a bátyjával vállalkozni kezdett és megnyitották a Marco Mobili Bútoráruházat Veszprémben.
Versenyelőadásában kiemelte: sikereit annak köszönheti, hogy úttörő az innovációk kipróbálásában, imád technikai fejlesztéseket elsőként bevetni.
Erre a vállalkozással járó kezdeti üzleti és magánéleti nehézségek sarkallták: "Csak itt Veszprémben, a mi utcánkban, hat bútoráruház van" – érzékeltette a verseny mértékét előadásában a szakember.
"Madeleine vagyok, a Marco Mobili Bútoráruház ügyfélszolgálati kollégája. Két ember munkabérét spórolom meg a cégnek, és nekem köszönhető, hogy nálunk akkor sem áll meg az élet, amíg Mira a szuperkonferencián van" – ezt már a Sóskuthyné Mészáros Mira által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálati chatbot mondta az előadáson.
A vállalkozás sokszínű marketing eszközei közül kiemelkedik, hogy valószínűleg az első hazai bútorbolt volt, amelyik a telefonos fizetésnél ismert érintéses, NFC technológiát alkalmazta. Ezzel az eszközzel a vásárlók plusz információkat szerezhetnek az áruházban lévő bútorokról, ha a mobiltelefonjukat az árcímkéhez érintik, akiknek ezután remarketing hirdetéseket küldhet a bútoráruház.
„Óriásit fejlődött a kkv marketing színvonala. A versenyprezentációk a világ bármelyik vállalkozói konferenciáján megállnák a helyüket. Bár a versenyen részt vevő vállalkozások ma már példaképek, néhány éve ők is ugyanúgy a nulláról, teljesen ismeretlenként és kapcsolatok nélkül kezdték, mint a kisvállalkozások döntő többsége. A sikerük bizonyítja, hogy a marketing még ma is versenyelőny, és bárki el tudja kezdeni a nulláról, ahogy ők is” – jegyezte meg Wolf Gábor kisvállalati szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
A 2023. Év Marketingese Díj versenyzői voltak:
- Dr. Becker-Bérdi Gergely fogorvos, a Becker Dental alapítója;
- Dr. Bodó Gergely ügyvéd, a Bodó Ügyvédi Iroda alapítója;
- Cseke-Kovács Zsófia, a Zeka Styling alapítója, szín- és stílustanácsadó;
- Komjáti Zsuzsanna, jógaoktató, Magyar Jógaoktatók Szövetsége;
- Sóskuthyné Mészáros Mira, Marco Mobili Bútoráruház.
Fotó: Marketing Commando
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Az első önéletrajz, az első motivációs levél, és a bizonytalanság: mit írjak, hova küldjem, mit is akarok egyáltalán? Ha úgy érzed, vakon... Teljes cikk
Egyre gyakrabban merül fel az igény, és néhol már történtek is lépések a készségalapú szervezet vagyis a skill based organization kialakítására.... Teljes cikk
Zoltán Vilmos mérnökként dolgozott egy multicég projektcsapatában, egyszer csak közölték vele, hogy a következő projektnél fiatalabb... Teljes cikk
- 50 százalékkal megdobja a fizetést az AI bevonása 1 hete
- A szakképzésbe is begyűrűzik a mesterséges intelligencia 1 hete
- Hamarosan elfogadhatja a kormány az átdolgozott mesterséges intelligencia stratégiát 1 hete
- Felmérés: a fiatal dolgozók inkább a ChatGPT-t kérdezik, mint a főnöküket 2 hete
- Mesterséges intelligenciával írtad a CV-det? Erről ismeri fel a szakértő 2 hete
- Egyre inkább ösztönzik a cégek a dolgozókat az AI használatára 3 hete
- A magyar vállalkozások alig 4 százaléka használ MI-t, az EU átlag 8 százalék 4 hete
- Az AI akár 15 százalékponttal növelheti a globális GDP-t 2035-ig 4 hete
- A munkahelyi e-mailek megválaszolását is megkönnyíti az AI 4 hete
- A dolgozók több mint fele küzd, hogy lépést tartson az AI gyors fejlődésével 4 hete
- Amerikában minden nyolcadik dolgozó elveszítheti az állását az automatizálás miatt 1 hónapja