Megjelent: 11 hónapja

Bemutatjuk az Év Marketingesét

A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat marketingjében, amellyel kiemelkedett a piaci versenyből.

sóskuthyné mira marketing -

Kerüli a nyilvános szerepléseket, és ez volt az első nyilvános előadása – árulta el Sóskuthyné Mészáros Mira. Mindössze 23 éves volt, amikor az egyetem elvégzése után a bátyjával vállalkozni kezdett és megnyitották a Marco Mobili Bútoráruházat Veszprémben.

Versenyelőadásában kiemelte: sikereit annak köszönheti, hogy úttörő az innovációk kipróbálásában, imád technikai fejlesztéseket elsőként bevetni.

Erre a vállalkozással járó kezdeti üzleti és magánéleti nehézségek sarkallták: "Csak itt Veszprémben, a mi utcánkban, hat bútoráruház van" – érzékeltette a verseny mértékét előadásában a szakember.

"Madeleine vagyok, a Marco Mobili Bútoráruház ügyfélszolgálati kollégája. Két ember munkabérét spórolom meg a cégnek, és nekem köszönhető, hogy nálunk akkor sem áll meg az élet, amíg Mira a szuperkonferencián van" – ezt már a Sóskuthyné Mészáros Mira által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálati chatbot mondta az előadáson.

A vállalkozás sokszínű marketing eszközei közül kiemelkedik, hogy valószínűleg az első hazai bútorbolt volt, amelyik a telefonos fizetésnél ismert érintéses, NFC technológiát alkalmazta. Ezzel az eszközzel a vásárlók plusz információkat szerezhetnek az áruházban lévő bútorokról, ha a mobiltelefonjukat az árcímkéhez érintik, akiknek ezután remarketing hirdetéseket küldhet a bútoráruház.

„Óriásit fejlődött a kkv marketing színvonala. A versenyprezentációk a világ bármelyik vállalkozói konferenciáján megállnák a helyüket. Bár a versenyen részt vevő vállalkozások ma már példaképek, néhány éve ők is ugyanúgy a nulláról, teljesen ismeretlenként és kapcsolatok nélkül kezdték, mint a kisvállalkozások döntő többsége. A sikerük bizonyítja, hogy a marketing még ma is versenyelőny, és bárki el tudja kezdeni a nulláról, ahogy ők is” – jegyezte meg Wolf Gábor kisvállalati szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Az Év Marketingese Díjat meghívásos verseny keretében ítélik oda. Célja, hogy minden évben elismerje és díjazza azokat a kisvállalkozókat, akik nem csak a marketing területén teljesítenek kiemelkedően, de vállalkozásuk etikus működése és emberi tulajdonságaik révén is példaértékűek. A versenyző vállalkozók a Marketing Szuperkonferencián mutatják be stratégiáikat. Az Év Marketingese Díjat a konferencia résztvevőinek szavazata alapján ítélik oda. A díjat a Marketing Commando alapította 2008-ban.

A 2023. Év Marketingese Díj versenyzői voltak:

  • Dr. Becker-Bérdi Gergely fogorvos, a Becker Dental alapítója;
  • Dr. Bodó Gergely ügyvéd, a Bodó Ügyvédi Iroda alapítója;
  • Cseke-Kovács Zsófia, a Zeka Styling alapítója, szín- és stílustanácsadó;
  • Komjáti Zsuzsanna, jógaoktató, Magyar Jógaoktatók Szövetsége;
  • Sóskuthyné Mészáros Mira, Marco Mobili Bútoráruház.

Fotó: Marketing Commando

  • 2024.09.05Business Beach Conference Az Ingatlan Regatta már 8 éve köti össze az ingatlanpiac legfontosabb szereplőit egy különleges sporteseménnyel. Az idei évtől kezdve, Litkey Farkassal közös szervezésben “új” eseményként csatlakozik hozzánk a Bankár Kupa.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.26Best Practice Fórum - Roto A Fórum Célja: A Digitalizációs és Lean szemléletű folyamatfejlesztések sikeres vállalati megoldásainak, jó gyakorlatainak megosztása a fórum résztvevői között. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02JOBVERSE Állásbörze Állásbörze nem csupán egy esemény, hanem egy lehetőség, ahol céged kiemelkedhet a tömegből és személyesen találkozhatsz a legígéretesebb jelentkezőkkel. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Fizetések, karrierkilátások: erre tart az IT álláspiac

Informatikában az utóbbi egy év leépítései inkább átrendeződést jelentettek. Egyfelől a szűk területre tudást adó „gyorstalpaló”... Teljes cikk

"Hősök adója", avagy miért lehet jobban kihasználni a segítő szakmák munkavállalóit?

Egyes szakmák "heroizálása", azaz hősként való beállítása paradox módon hat ki a munkavállalók kereseti lehetőségeire - mutatnak rá kutatásokon... Teljes cikk

Nem a vezető neme a lényeg - Aurelia Luca, Skanska

A svéd gyökerek érződnek a mindennapi működésében, különösen a vállalati kultúrában és a vezetési stílusban. Aurelia Luca hosszú évek óta... Teljes cikk