24 cikk a(z) márkaépítés címkével:

Az irodán belüli márkaépítésről kutatnak Az Év Irodája verseny szervezői

3 hónapja Online kutatásba kezd az idén 10 éves Az Év Irodája verseny, melynek célja, hogy felmérje az irodán belüli márkaépítés (Office Branding) ismertségét a hazai munkáltatók körében. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

2 éve 2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

2 éve A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. Teljes cikk...


A sör és a szürkeállomány mennyisége egyenes arányban van

2 éve Rendhagyó állásbörzét tartott nemrégiben a Dreher sörgyár, amiről most összefoglaló videó készült. Ebből többek között azt is megtudhatjuk, hogy a Dreher sokat tesz dolgozói elkötelezettségéért, és a tehetségek megtartásáért. Büszkék a csúcstechnológiájukra és a szürkeállományra - derül ki a cég sajtóközleményéből. Teljes cikk...


Employer branding mesterfokon - a CX-Ray előadása a Personal Hungaryn

2 éve “Nem lehetsz más, mint ami vagy! Ezért kell foglalkoznod embereid véleményével” - jelentették ki előadásuk során a CX-Ray Kft. munkatársai. Gyurics Gergely adatelemző szakember és Németh Dóra business developer a munkáltatói márkák fejlesztésének szakszerű módszertanát mutatták be közönségüknek a Personal Hungaryn. Ha kíváncsi vagy meglátásaikra és tanácsaikra, olvass tovább! Teljes cikk...


Új főszerkesztő veszi át az egyik legnagyobb hírportál irányítását

2 éve Szigeti Péter lesz a 24.hu új főszerkesztője. Az új vezető októbertől veszi át a szerkesztőség irányítását - írja a 24.hu. Teljes cikk...


Facebook: szeretik a cégek, de nem ismerik

3 éve A vállalatok szeretik a Facebookot, a legkedveltebb közösségi médiafelület a kommunikációban, jóllehet sokan nem értik teljesen a működését - derül ki egy friss kutatásból, melyet a Napi idéz. Teljes cikk...


Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?

4 éve Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk...


Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit

4 éve Employer Branding 2015 díjat nyert kis- és középvállalat kategóriában a Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft., nagyvállalati kategóriában pedig a Generali Biztosító Zrt., a GE Global Operations Hungary, valamint a Budapest Bank Zrt. Teljes cikk...


Legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok: tovább lehet pályázni

4 éve A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata meghosszabbítja a november elején kiírt Employer Branding Award 2015 pályázatának nevezési időszakát. Január 18-áig lehet nevezni - tájékoztatták portálunkat. Teljes cikk...


A HR az új marketing

4 éve Eldőlt az évtizedes vita, hogy a munkaadói márkaépítés a HR vagy a marketing feladata-e, és kiderült, hogy a vállalat felelőssége, és nem akasztható egyetlen funkció nyakába. Nem marketing és nem HR feladat, mert alapja a vállalat dolgozóinak elkötelezettsége. Teljes cikk...


5 tévhit - Miért félnek a toborzók a munkaadói márkától?

4 éve Vitaindítónak szánom ezt a cikket, sok egyetértő és vitatkozó visszajelzésre számítok. Nem foglalkozom toborzással, így az alábbiak inkább a piac általános ismeretéből fakadó ötletek, mint kinyilatkoztatások. A sorrend sem reprezentatív, bár mindegyiket hallottam már itt-ott. Én örülnék a legjobban, ha ezek a tévhitek nem lennének igazak a mai magyar piaci viszonyokra. Teljes cikk...


Kevesebb jelentkező az állásokra és máshol kell őket keresni

5 éve 2013-tól a kereslet élénkülésével a jó szakemberek hiánya egyre komolyabb kihívások elé állítja a HR szakembereket, részben azért, mert tartósan külföldön vállalt munkát az a jelölti kör, amiből korábban lehetett meríteni. 2015-ben ez a tendencia várhatóan folytatódik, és a 2017-ig tartó időszakra vonatkozó előrejelzések is hasonló képet festenek. Minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik. Teljes cikk...


A hiteles énmárka titka

5 éve Az énmárka a mások fejében rólunk kialakult kép, amelyen keresztül a külvilág viszonyul hozzánk. Hogy szeressék, az éppúgy a siker feltétele, mint ahogy a termékek esetében. De hogy épül fel? Teljes cikk...


Saját honlappal egy jó állásért

5 éve Nem könnyű kitűnni a gyakran sok száz álláskereső és életrajz közül, de erre is van megoldás. A Business Insider szerint a "titkos fegyver" a személyes honlap. Teljes cikk...


Polihisztor HR-est keresnek a cégek

5 éve Komoly átalakuláson mehet keresztül az elkövetkezendő években a HR-szakma. A terület jövőbeni igényei egy olyan ideálképét vetítik előre, amelynek egyelőre szinte senki nem felel meg - hangzott el a Personal Hungary személyügyi szakkiállítás egyik pódiumbeszélgetésén. Teljes cikk...


Úgy lássanak engem, amilyennek én gondolom magam

5 éve Leginkább a mai 40-esek kérnek a tanácsaiból - bár a cégen belül ők mondják meg a frankót, mégis el tudnak bizonytalanodni: merre tovább? Akár megfogadják, amit mond, akár nem, következménye lesz. A személyesmárka-építés szakértőjével, Gecser Ottóval beszélgettünk. Teljes cikk...


100 féle arculat - 6. Innováció az üzletben és a toborzásban

6 éve Az IND Group az utóbbi években egyre többször jelent meg, mint az egyik igazi magyar siker: a miskolci srácok vidékről kezdték meg a nemzetközi piacok meghódítását egyedi fejlesztésű banki szoftverükkel. Aztán 2014. elején jött a nagy hír: a Misys felvásárolta a céget. Simon Gábor, az Misys Digital Channel üzletágának HR-igazgatója arról beszélt, hogy milyen hatásai vannak a felvásárlásnak és hogy az ambiciózus növekedési tervükhöz miként módosultak a toborzási folyamataik. Teljes cikk...


Kreatív kampányok segítik a munkanélküli fiatalokat

7 éve Tavaly a 15-24 év közötti magyar fiatalok 30 százaléka nem talált magának megfelelő munkahelyet. Nyolc uniós tagállamban ez az arány meghaladja az 50 százalékot. A világon százmillió 30 év alatti fiatal van munka nélkül. A helyzet orvoslására vannak különböző próbálkozások, ilyen például a Benetton divatcég tavaly novemberben meghirdetett „az "Év munkanélkülije" kampánya. Cikkünkben a kampány hátterét, sikerességét mutatjuk be marketingkommunikációs és HR oldalról. Teljes cikk...


Nem mindegy a névjegykártya, avagy a vállalati versenyelőny titkai

8 éve Széles a lehetőségek tárháza, ha az ember ma, a korábbinál is kiélezettebb harcban akarja megállni a helyét a szakemberek, cégek közötti versenyfutásban - cikkezi a Népszabadság. Teljes cikk...