cikk a(z) márkaépítés címkével:

A felsővezetők a LinkedInen építik a márkát

5 hónapja Egyre több magyar felsővezető használja aktívan a LinkedInt a TOP50 hazai nagyvállalat körében – derült ki az Uniomedia most megjelent, a szakmai közösségi portált, valamint az ott jelen lévő 200 felsővezető oldalát vizsgáló felméréséből. Kik a véleményvezér cég- és HR-vezetők? Teljes cikk...


Íme, az Employer Branding Award 2020 díjazottjai!

8 hónapja A BT Rock Kft. kapta az Employer Branding Award 2020 fődíját. A koronavírus-járvány lett tavaly a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Azok a cégek, amelyek nem sajnálták az időt, pénzt és energiát, hogy a kialakult helyzetben biztonságot és stabilitást nyújtsanak, hosszú távon is jól járnak az álláspiaci versenyben. Teljes cikk...


Sosem volt még ekkora szükség a vezetők érzelmi intelligenciájára

2 éve Az érzelmi intelligencia egyébként is nélkülözhetetlen kvalitás egy vezető számára, most azonban a koronavírus miatt kialakult helyzetben az eddiginél is nagyobb szükség van rá. A válság után visszaüthet, ha nélkülözzük az empátiát, az asszertivitást és profit termelő gépként bánunk az alkalmazottakkal. Teljes cikk...


Pályázható az Employer Branding Award 2019

2 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata - a munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója - ötödik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...


Amikor a Beckham márka túlnőtte a Unitedet - personal branding

2 éve “Aki konzekvensen vezet egy szakmai blogot, az a Google-keresések alapján előbbre kerül, és előbb-utóbb őt fogják megkeresni az adott téma szakértőjeként” - hozza fel példaként az énmárka építésére Papp-Váry Árpád branding szakértő, a Budapesti Metropolitan Egyetemen dékánja. Mit tegyen az a munkaadó, aki saját munkatársai márkáját építi fel? David Beckham personal brandingben túlnőtt munkaadóján. Teljes cikk...


Az irodán belüli márkaépítésről kutatnak Az Év Irodája verseny szervezői

2 éve Online kutatásba kezd az idén 10 éves Az Év Irodája verseny, melynek célja, hogy felmérje az irodán belüli márkaépítés (Office Branding) ismertségét a hazai munkáltatók körében. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

4 éve 2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

4 éve A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. Teljes cikk...


A sör és a szürkeállomány mennyisége egyenes arányban van

4 éve Rendhagyó állásbörzét tartott nemrégiben a Dreher sörgyár, amiről most összefoglaló videó készült. Ebből többek között azt is megtudhatjuk, hogy a Dreher sokat tesz dolgozói elkötelezettségéért, és a tehetségek megtartásáért. Büszkék a csúcstechnológiájukra és a szürkeállományra - derül ki a cég sajtóközleményéből. Teljes cikk...


Employer branding mesterfokon - a CX-Ray előadása a Personal Hungaryn

4 éve “Nem lehetsz más, mint ami vagy! Ezért kell foglalkoznod embereid véleményével” - jelentették ki előadásuk során a CX-Ray Kft. munkatársai. Gyurics Gergely adatelemző szakember és Németh Dóra business developer a munkáltatói márkák fejlesztésének szakszerű módszertanát mutatták be közönségüknek a Personal Hungaryn. Ha kíváncsi vagy meglátásaikra és tanácsaikra, olvass tovább! Teljes cikk...


Új főszerkesztő veszi át az egyik legnagyobb hírportál irányítását

5 éve Szigeti Péter lesz a 24.hu új főszerkesztője. Az új vezető októbertől veszi át a szerkesztőség irányítását - írja a 24.hu. Teljes cikk...


Facebook: szeretik a cégek, de nem ismerik

6 éve A vállalatok szeretik a Facebookot, a legkedveltebb közösségi médiafelület a kommunikációban, jóllehet sokan nem értik teljesen a működését - derül ki egy friss kutatásból, melyet a Napi idéz. Teljes cikk...


Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?

6 éve Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk...


Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit

6 éve Employer Branding 2015 díjat nyert kis- és középvállalat kategóriában a Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft., nagyvállalati kategóriában pedig a Generali Biztosító Zrt., a GE Global Operations Hungary, valamint a Budapest Bank Zrt. Teljes cikk...


Legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok: tovább lehet pályázni

6 éve A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata meghosszabbítja a november elején kiírt Employer Branding Award 2015 pályázatának nevezési időszakát. Január 18-áig lehet nevezni - tájékoztatták portálunkat. Teljes cikk...


A HR az új marketing

6 éve Eldőlt az évtizedes vita, hogy a munkaadói márkaépítés a HR vagy a marketing feladata-e, és kiderült, hogy a vállalat felelőssége, és nem akasztható egyetlen funkció nyakába. Nem marketing és nem HR feladat, mert alapja a vállalat dolgozóinak elkötelezettsége. Teljes cikk...


5 tévhit - Miért félnek a toborzók a munkaadói márkától?

6 éve Vitaindítónak szánom ezt a cikket, sok egyetértő és vitatkozó visszajelzésre számítok. Nem foglalkozom toborzással, így az alábbiak inkább a piac általános ismeretéből fakadó ötletek, mint kinyilatkoztatások. A sorrend sem reprezentatív, bár mindegyiket hallottam már itt-ott. Én örülnék a legjobban, ha ezek a tévhitek nem lennének igazak a mai magyar piaci viszonyokra. Teljes cikk...


Kevesebb jelentkező az állásokra és máshol kell őket keresni

7 éve 2013-tól a kereslet élénkülésével a jó szakemberek hiánya egyre komolyabb kihívások elé állítja a HR szakembereket, részben azért, mert tartósan külföldön vállalt munkát az a jelölti kör, amiből korábban lehetett meríteni. 2015-ben ez a tendencia várhatóan folytatódik, és a 2017-ig tartó időszakra vonatkozó előrejelzések is hasonló képet festenek. Minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik. Teljes cikk...


A hiteles énmárka titka

7 éve Az énmárka a mások fejében rólunk kialakult kép, amelyen keresztül a külvilág viszonyul hozzánk. Hogy szeressék, az éppúgy a siker feltétele, mint ahogy a termékek esetében. De hogy épül fel? Teljes cikk...


Saját honlappal egy jó állásért

7 éve Nem könnyű kitűnni a gyakran sok száz álláskereső és életrajz közül, de erre is van megoldás. A Business Insider szerint a "titkos fegyver" a személyes honlap. Teljes cikk...