34 cikk a(z) márkaépítés címkével - 1. oldal
Podcast stúdió bérlés, mint munkáltatói márkaépítő eszköz
6 hónapja Az elmúlt években a munkáltatói márkaépítés (employer branding) központi témává vált a cégek életében. A tehetségek megnyerése és megtartása többé nem csupán a juttatásokon vagy a munkakörnyezeten múlik, hanem azon is, hogy egy vállalat miként kommunikálja értékeit és kultúráját. Teljes cikk...
Három év után újra startol az Employer Branding Award
11 hónapja A Magyar PR Szövetség három év kihagyás után újraindítja a munkáltatói márkaépítés legjobb gyakorlatait díjazó versenyét, a nagy múltú Employer Branding Awardot. A verseny célja, hogy a legjobb employer branding kampányokat széles körben mutassa be, illetve pozitív és inspiráló példákkal segítse a szakmát. Teljes cikk...
A pozitív társadalmi szerepvállalás legalább olyan fontos, mint a profit
3 éve Ma már elkerülhetetlen, hogy a vállalatok gazdasági ténykedésükön túl, tevékenységük átfogó társadalmi hatásaival is számoljanak. Most három meghatározó vezető kapott díjat a Jobb vezetők, jobb világ! mottóval meghirdetett pályázaton, CSR tevékenységük alapján. A díjat olyan felsővezetők kapják, akik pozíciójuk kiemelkedő betöltése mellett mást is tesznek azért, hogy jobb legyen a világ. Teljes cikk...
Személyes márkaépítés HR vezetőknek
3 éve A személyes márkád a saját identitásod: megmutatja, hogy ki vagy te, mit csinálsz, milyen értékeket képviselsz a vállalat, az ügyfelek és a közösségek felé és mindezt hogyan kommunikálod, mint HR vezető - írja Martin Gyöngyvér HR mentor friss blogbejegyzésében. Érdemes tudatosan építeni, mert az erős branddel rendelkezők szem előtt vannak kinevezéseknél, erősebb a kapcsolatrendszerük és az üzleti befolyásuk egyaránt. Gyöngyvér néhány tanácsot és példát is megoszt az olvasókkal. Teljes cikk...
Így építsd fel Linkedin profilodat
3 éve 1,2 milliónál is többen léptek fel rá Magyarországról, de a nagy többség csak a funkciók kis részével él. Pedig a Linkedin nélkül bizonyos üzletágak már alig tudnak létezni: álláskeresőktől kezdve multis vezetőkön és szakértőkön át kisvállalkozókig széles kör használja. Hogyan lehet a maximumot kihozni ebből az üzleti célú közösségi oldalból? Miként lehet kitűnni szakmánkban vagy akár új állást szerezni? Teljes cikk...
A felsővezetők a LinkedInen építik a márkát
4 éve Egyre több magyar felsővezető használja aktívan a LinkedInt a TOP50 hazai nagyvállalat körében – derült ki az Uniomedia most megjelent, a szakmai közösségi portált, valamint az ott jelen lévő 200 felsővezető oldalát vizsgáló felméréséből. Kik a véleményvezér cég- és HR-vezetők? Teljes cikk...
Íme, az Employer Branding Award 2020 díjazottjai!
4 éve A BT Rock Kft. kapta az Employer Branding Award 2020 fődíját. A koronavírus-járvány lett tavaly a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Azok a cégek, amelyek nem sajnálták az időt, pénzt és energiát, hogy a kialakult helyzetben biztonságot és stabilitást nyújtsanak, hosszú távon is jól járnak az álláspiaci versenyben. Teljes cikk...
Sosem volt még ekkora szükség a vezetők érzelmi intelligenciájára
5 éve Az érzelmi intelligencia egyébként is nélkülözhetetlen kvalitás egy vezető számára, most azonban a koronavírus miatt kialakult helyzetben az eddiginél is nagyobb szükség van rá. A válság után visszaüthet, ha nélkülözzük az empátiát, az asszertivitást és profit termelő gépként bánunk az alkalmazottakkal. Teljes cikk...
Pályázható az Employer Branding Award 2019
5 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata - a munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója - ötödik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...
Amikor a Beckham márka túlnőtte a Unitedet - personal branding
5 éve “Aki konzekvensen vezet egy szakmai blogot, az a Google-keresések alapján előbbre kerül, és előbb-utóbb őt fogják megkeresni az adott téma szakértőjeként” - hozza fel példaként az énmárka építésére Papp-Váry Árpád branding szakértő, a Budapesti Metropolitan Egyetemen dékánja. Mit tegyen az a munkaadó, aki saját munkatársai márkáját építi fel? David Beckham personal brandingben túlnőtt munkaadóján. Teljes cikk...
Az irodán belüli márkaépítésről kutatnak Az Év Irodája verseny szervezői
6 éve Online kutatásba kezd az idén 10 éves Az Év Irodája verseny, melynek célja, hogy felmérje az irodán belüli márkaépítés (Office Branding) ismertségét a hazai munkáltatók körében. Teljes cikk...
Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák
7 éve 2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. Teljes cikk...
Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT
7 éve A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. Teljes cikk...
A sör és a szürkeállomány mennyisége egyenes arányban van
7 éve Rendhagyó állásbörzét tartott nemrégiben a Dreher sörgyár, amiről most összefoglaló videó készült. Ebből többek között azt is megtudhatjuk, hogy a Dreher sokat tesz dolgozói elkötelezettségéért, és a tehetségek megtartásáért. Büszkék a csúcstechnológiájukra és a szürkeállományra - derül ki a cég sajtóközleményéből. Teljes cikk...
Employer branding mesterfokon - a CX-Ray előadása a Personal Hungaryn
7 éve “Nem lehetsz más, mint ami vagy! Ezért kell foglalkoznod embereid véleményével” - jelentették ki előadásuk során a CX-Ray Kft. munkatársai. Gyurics Gergely adatelemző szakember és Németh Dóra business developer a munkáltatói márkák fejlesztésének szakszerű módszertanát mutatták be közönségüknek a Personal Hungaryn. Ha kíváncsi vagy meglátásaikra és tanácsaikra, olvass tovább! Teljes cikk...
Új főszerkesztő veszi át az egyik legnagyobb hírportál irányítását
8 éve Szigeti Péter lesz a 24.hu új főszerkesztője. Az új vezető októbertől veszi át a szerkesztőség irányítását - írja a 24.hu. Teljes cikk...
Facebook: szeretik a cégek, de nem ismerik
9 éve A vállalatok szeretik a Facebookot, a legkedveltebb közösségi médiafelület a kommunikációban, jóllehet sokan nem értik teljesen a működését - derül ki egy friss kutatásból, melyet a Napi idéz. Teljes cikk...
Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?
9 éve Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk...
Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit
9 éve Employer Branding 2015 díjat nyert kis- és középvállalat kategóriában a Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft., nagyvállalati kategóriában pedig a Generali Biztosító Zrt., a GE Global Operations Hungary, valamint a Budapest Bank Zrt. Teljes cikk...
Legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok: tovább lehet pályázni
9 éve A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata meghosszabbítja a november elején kiírt Employer Branding Award 2015 pályázatának nevezési időszakát. Január 18-áig lehet nevezni - tájékoztatták portálunkat. Teljes cikk...
A HR az új marketing
10 éve Eldőlt az évtizedes vita, hogy a munkaadói márkaépítés a HR vagy a marketing feladata-e, és kiderült, hogy a vállalat felelőssége, és nem akasztható egyetlen funkció nyakába. Nem marketing és nem HR feladat, mert alapja a vállalat dolgozóinak elkötelezettsége. Teljes cikk...
5 tévhit - Miért félnek a toborzók a munkaadói márkától?
10 éve Vitaindítónak szánom ezt a cikket, sok egyetértő és vitatkozó visszajelzésre számítok. Nem foglalkozom toborzással, így az alábbiak inkább a piac általános ismeretéből fakadó ötletek, mint kinyilatkoztatások. A sorrend sem reprezentatív, bár mindegyiket hallottam már itt-ott. Én örülnék a legjobban, ha ezek a tévhitek nem lennének igazak a mai magyar piaci viszonyokra. Teljes cikk...
Kevesebb jelentkező az állásokra és máshol kell őket keresni
10 éve 2013-tól a kereslet élénkülésével a jó szakemberek hiánya egyre komolyabb kihívások elé állítja a HR szakembereket, részben azért, mert tartósan külföldön vállalt munkát az a jelölti kör, amiből korábban lehetett meríteni. 2015-ben ez a tendencia várhatóan folytatódik, és a 2017-ig tartó időszakra vonatkozó előrejelzések is hasonló képet festenek. Minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik. Teljes cikk...
A hiteles énmárka titka
10 éve Az énmárka a mások fejében rólunk kialakult kép, amelyen keresztül a külvilág viszonyul hozzánk. Hogy szeressék, az éppúgy a siker feltétele, mint ahogy a termékek esetében. De hogy épül fel? Teljes cikk...
Saját honlappal egy jó állásért
10 éve Nem könnyű kitűnni a gyakran sok száz álláskereső és életrajz közül, de erre is van megoldás. A Business Insider szerint a "titkos fegyver" a személyes honlap. Teljes cikk...
Polihisztor HR-est keresnek a cégek
11 éve Komoly átalakuláson mehet keresztül az elkövetkezendő években a HR-szakma. A terület jövőbeni igényei egy olyan ideálképét vetítik előre, amelynek egyelőre szinte senki nem felel meg - hangzott el a Personal Hungary személyügyi szakkiállítás egyik pódiumbeszélgetésén. Teljes cikk...
Úgy lássanak engem, amilyennek én gondolom magam
11 éve Leginkább a mai 40-esek kérnek a tanácsaiból - bár a cégen belül ők mondják meg a frankót, mégis el tudnak bizonytalanodni: merre tovább? Akár megfogadják, amit mond, akár nem, következménye lesz. A személyesmárka-építés szakértőjével, Gecser Ottóval beszélgettünk. Teljes cikk...
100 féle arculat - 6. Innováció az üzletben és a toborzásban
11 éve Az IND Group az utóbbi években egyre többször jelent meg, mint az egyik igazi magyar siker: a miskolci srácok vidékről kezdték meg a nemzetközi piacok meghódítását egyedi fejlesztésű banki szoftverükkel. Aztán 2014. elején jött a nagy hír: a Misys felvásárolta a céget. Simon Gábor, az Misys Digital Channel üzletágának HR-igazgatója arról beszélt, hogy milyen hatásai vannak a felvásárlásnak és hogy az ambiciózus növekedési tervükhöz miként módosultak a toborzási folyamataik. Teljes cikk...
Kreatív kampányok segítik a munkanélküli fiatalokat
12 éve Tavaly a 15-24 év közötti magyar fiatalok 30 százaléka nem talált magának megfelelő munkahelyet. Nyolc uniós tagállamban ez az arány meghaladja az 50 százalékot. A világon százmillió 30 év alatti fiatal van munka nélkül. A helyzet orvoslására vannak különböző próbálkozások, ilyen például a Benetton divatcég tavaly novemberben meghirdetett az "Év munkanélkülije" kampánya. Cikkünkben a kampány hátterét, sikerességét mutatjuk be marketingkommunikációs és HR oldalról. Teljes cikk...
Nem mindegy a névjegykártya, avagy a vállalati versenyelőny titkai
14 éve Széles a lehetőségek tárháza, ha az ember ma, a korábbinál is kiélezettebb harcban akarja megállni a helyét a szakemberek, cégek közötti versenyfutásban - cikkezi a Népszabadság. Teljes cikk...
Karrier tanácsadás - hiánypótló szolgáltatás felsővezetők részére
14 éve Az Interim Menedzser Akadémia a képzés során szerzett tapasztalatokra és a piaci igényekre reagálva, karrier tanácsadással bővítette szolgáltatásait. Felsővezetők, senior menedzserek munkahely váltásához, életpályája tervezéséhez és a tervek megvalósításához kapnak segítséget. A tanácsadás központjában személyre szabott stratégia kialakítása, személyes márkaépítése áll - mondja Nemes László, az akadémia karrier szakértője, interim HR menedzser. Teljes cikk...
Több elismerést is kapott idén a Fressnapf
14 éve Az "Állati Áruház" nemrégiben megjelent a legnagyobb közösségi oldalon, és rövid időn belül hatalmas embertömeget mozgatott meg. Néhány hét alatt közel 200,000 ember döntött úgy, csatlakozik a cég oldalához. A Fressnapf ebben az évben elnyerte a legjobb márkák Superbrands díját is. Teljes cikk...
Munkáltatói márkaépítés - egy új, trendi hóbort?
15 éve A munkáltatói arculat megítélését és érzékelését szubjektív benyomások formálják: egy ismerős elmarasztaló megjegyzése a cégről, egy rokon dicsekvő szavai a munkahelyéről, egy hír a céggel kapcsolatban, vagy a cég új termékével való ismerkedés egy reklám-spotban. Számos eszköz áll a vállalatok rendelkezésére munkáltatói arculatuk alakításához, a kérdés az, élnek-e vele? Teljes cikk...
Márkaépítésen dolgoznak a HR-esek
18 éve Ma már elengedhetetlen, hogy egy szervezet humánerőforrás részlegét márkaként azonosítsák - állítják HR-esek és az iparág szakértői. Nem véletlen, hogy az elmúlt évben egyre több vállalat kezdett egyedi "HR-márka" megalkotásába. Ezzel a marketing eszközzel a HR hatékonyabbá teheti a toborzást és a vállalaton belül saját arculatot alakíthat ki. Teljes cikk...